Přejít na obsah

Chvenie a trhanie pri pridavani plynu.......


Doporučené příspěvky

Vloženo

Chlapci, mam problem.......nenormalne mi to skube na volnobehu a taktiez pocas pridavania plynu pri rozbiehani.....

Dokonca, ked pribrzdim napriklad na trojke a otacky klesnu pod 2000 ot. a nasledne bez podradenia pridam, zacne sa triast cele auto......

Bol som dvakrat na diagnostiku a najprv ukazalo tri chyby (vyhrievanie lambda sondy, nedoveryhodna hodnota vykonu a uzavreta RJ motoru).....nasledne sme chyby vymazali a skusili urobit diagnostiku este dvakrat. Neukazalo to uz ziadne chyby, ale motor skubalo rovnako......

Dokonca sa mi vcera stalo, ze to islo na tri valce.......a nechcel chytit stvrty.....

Mam tam vymenene sviecky, palivovy filter, vycistena klapka.........na pristrojovke nesvieti ziadna kontrolka........som z toho nestastny a neviem co s tym robit :help:

Kazda rada dobra...... :palec2:

Vloženo (editace)

Řeším podobný problém...je tu o tom už dost témat..zkus pohledat. Jinak ale ty tvoje tři chyby...a kor ta uzavřená ŘJ..skoro bych měl strach ,že to bude shnilej kabelovej svazek..co ? Koukal jsi na něj? :feve:

Editováno: , autor: Lugo
Vloženo

čau, jakou máš motorizaci? mám 1,4mpi, 50kw mr2002 a měl jsem podobný problém, servismen mě poradil, že buď svíčky nebo ta lišta co se na ně nasouvá. naštěstí to byly jen svíčky. na ty před tím jsem najel jen asi 10,000km.

Vloženo

Ja mam 1,4 MPi (44kW) a sviecky mam fungel nove........typek v servise vravel, ze by to mohlabyt lista sviecok, ale ze aj tu vyskusal a je v poriadku.......takze uz naozaj neviem co s tym je........

Teraz si spominam, ze ked sme na diagnostike pozerali jednotlive hodnoty tak na 4-tom valci ukazovalo jednu z hodnot (neviem co to bol za ukazovatel) nizsiu ako na ostatnych.......na ostatnych sa to pohybovalo okolo 480 - 520 (za tym bola jednotka V) a na 4-tom valci to bolo len okolo 360 V.....

Neviete niekto co to moze byt?

Dakujem :help:

Vloženo

A nemôže ti to robiť vstrekovač. Mne to blblo nedávno a tiež to bolo brutálne- pokles výkonu, trhanie. No ale mne svietila kontrolka mot. aj VAG písal chybu vstreku. ja som to rozchodil pridaním čističa vstrekov a škrt. klapiek do benzínu STP stojí necelých 200sk. Myslím,že za pokus to stojí každopádne tým autíčku neuškodíš! ;)

Vloženo (editace)
A nemôže ti to robiť vstrekovač. Mne to blblo nedávno a tiež to bolo brutálne- pokles výkonu, trhanie. No ale mne svietila kontrolka mot. aj VAG písal chybu vstreku. ja som to rozchodil pridaním čističa vstrekov a škrt. klapiek do benzínu STP stojí necelých 200sk. Myslím,že za pokus to stojí každopádne tým autíčku neuškodíš! ;)

Super, mne totiz mechanik poradil nacapovat V-Power, ktory by mal obsahovat nejake aditiva na precistenie vstreku........ozaj, myslis, ze by si mi mohol dat sem nejake foto toho pripravku, ktory opisujes? Dost by mi to pomohlo......a kolko toho ide do nadrze? nalieva sa to cez nadrz alebo nejak inak?

Dakujem :palec2:

Editováno: , autor: ocec
Vloženo

Super, dakujem pekne, hned zajtra to pojdem kupit a nalejem to tam.........

...popravde, dost by ma to potesilo keby to bolo v tom........akurat, ze mne pri tom nesvieti ziadna kontrolka

Uvidime, kazdopadne mu tym neposkodim, takze to vyskusam........

Dik moc, dam potom vediet ako to slo :palec2:

Vloženo

Tak nic......kupil som to aditivum do benzinu STP na precistenie vstreku a nalial som ho cele dopolky nadrze a nic....nepomohlo to.... :feve:

....prichadzaju na rad vaznejsie pokusy......kazdopadne dik za tip :palec2:

Vloženo
Už som to sem dával ale nemôžem to najsť je to tento prípravok : http://www.stp.com/fuel_scfict.html ale môžeš použiť aj od inej firmy.Dal som tam dvojnásobnú dávku ako je odporučená (takmer celú flaštičku 250ml do pol nádrže) po prejdení cca 20km to bolo OK!

Takže vela zdaru!

Taky jsem to zkoušel, jen preventivně, necelou lahvičku na nádrž a pak zbytek. Kupoval jsem v Tescu, jiná je na diesel a na benzín.

Vloženo

Ocec je mi lúto,že to nepomohlo mal si tie vstreky aj dole a pozeral si ich ako vyzerajú dajú sa tiež odmerať ohmicky alebo osciloskopom.Len neviem kto by to urobil!Poriadne pozri aj tie konektory čo su na vstrekoch a aj tú kabeláž.

Pava v Metre (Makro) je ten prípravok za dobrú cenu!

Vloženo (editace)

neskusal si vymenit medzi sebou tie vstrekovace ?

ak sa chyba preniesie zo 4 valca na iny, tak si na stope.

ak sa neprenesie, tak vstrekmi to nebude.

Editováno: , autor: colins
Vloženo
Práveže on tam žiadnu chybu zapísanú nemá! To je čudné že by RJ?

Popravde, nieco s tou mojou RJ nie je OK, lebo uz som s nou mal problemy aj pokial islo o katalyzator a lambda sondu.......nekomunikuje celkom ako treba, ale auto aj napriek tomu islo ako malo.......to trhanie je podla mna zapricinene niecim inym, lebo RJ mam stale tu istu....

Vloženo
No ja myslím keby tam bola elektrická závada tak sa zapíše keď len ako sporadická iba že by to bolo na vedeniach ktoré nie sú sledované RJ!

Dnes som skontroloval tie koncovky na kabloch od listy do trafa a nic......su OK, tak uz neviem co dalej.......ozaj, pocul som ze v tom nasom motore 44 kW nie je EGR ventil, je to pravda?

Vloženo
A čo plynový pedál je elektronický tam nemôže byť zrada?

Neviem, ale ked tak idem a napriklad podradim do kopca a potrebujem pridat, tak prvych par milimetrov pri pridavani pedal nereaguje a az po dalsom pridani zaberie a dost to trhne.....to mi pred tym nerobilo......

Ozaj, dnes som isiel na neurali z kopca a pozeram na ruciclu otackomera a ta behala od 1000 do 500.....hore, dole, hore dole........nechapem co to s tym autom je,.......ked je to studene, neda sa stym vobec chodit.....trasie ho a trha ako drbnute.... :feve:

Vloženo
co vzduchovy filter?

ps: tu klapku treba vycistit aj zo spodnej strany a skontrolovat jej nastavenie

Vzduchovy filter je meneny a je v pohode a klapka bola cistena a taktiez prezreta v servise.......

Vloženo

na MPi cku 50kW som mal podobne problemy, triaslo to na volnobeh ako keby chcel motor vyskocit z kasne, pridavalo to akoby po skokoch, celkovo sa s tym nedalo jazdit. po garaznikoch to nakoniec islo ku znamemu na velku diagnostiku do Skoda auto. na palubovke nic nesvietilo a po vymazani pamate zavad to po chvilke zobrazovalo jednu alebo dve chyby - nejaky nevierohodny signal. uz si to presne nepamatam, bolo to pred rokom a pol. uz ma strasili ze bude treba vymenit riadiacu jednotku a podobne, ale nakoniec vycistili kontakty ku vsetkym snimacom motora (klepania, otacok a neviem este kolko ich tam je) a zavada sa uz neobjavila. stalo to 350,-Sk

Vloženo
na MPi cku 50kW som mal podobne problemy, triaslo to na volnobeh ako keby chcel motor vyskocit z kasne, pridavalo to akoby po skokoch, celkovo sa s tym nedalo jazdit. po garaznikoch to nakoniec islo ku znamemu na velku diagnostiku do Skoda auto. na palubovke nic nesvietilo a po vymazani pamate zavad to po chvilke zobrazovalo jednu alebo dve chyby - nejaky nevierohodny signal. uz si to presne nepamatam, bolo to pred rokom a pol. uz ma strasili ze bude treba vymenit riadiacu jednotku a podobne, ale nakoniec vycistili kontakty ku vsetkym snimacom motora (klepania, otacok a neviem este kolko ich tam je) a zavada sa uz neobjavila. stalo to 350,-Sk

Tak to pisalo aj mne, ze "hodnota vykonu motora nedoveryhodna"........dam to tiez do skoda servisu, lebo nikto iny mi s tym nevie nic urobit.....ozaj, kde ti to opravovali? v ktorom skoda servise?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...