Ján Storoška Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 (editace) Cawte chlapi. Co moze sposobovat dusenie a strielanie pod kapotou ked chcem pridat autu a je studene.Pre manzelku je dost problem udrzat motor na otackach.Staci ze sa trochu zohreje a je vsetko OK.Moze to robit aj skrtiaca klapka?Poradte prosim lebo chcem navstivit servis a uz ma to nebavi na aute robit pokusi take ake robia v servisoch a menit co sa im uzna za vhodne. Za rady vopred dakujem.Motor 1.6 75kw 11/2003 Octavia1 DRIVE Vymenene bolo-sviecky,palivovy filter,vzduchovy filter,cidlo teplomera co je pri termostate a skontrolovanoe Wagom.Moze to sposobovat aj system spatneho vedenia vyfukovych plynov-EGR? Editováno: 26. Prosinec 2007, autor: Ján Storoška Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Viděl bych to na regulaci směsi - vstřiky, váha, škrticí klapka jak píšeš atd. Ten EGR to může být také, za určitých okolností, ale to by měla bejt na vagu chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Cawte chlapi.Co moze sposobovat dusenie a strielanie pod kapotou ked chcem pridat autu a je studene.Pre manzelku je dost problem udrzat motor na otackach.Staci ze sa trochu zohreje a je vsetko OK.Moze to robit aj skrtiaca klapka?Poradte prosim lebo chcem navstivit servis a uz ma to nebavi na aute robit pokusi take ake robia v servisoch a menit co sa im uzna za vhodne. Za rady vopred dakujem.Motor 1.6 75kw 11/2003 Octavia1 DRIVE Vymenene bolo-sviecky,palivovy filter,vzduchovy filter,cidlo teplomera co je pri termostate a skontrolovanoe Wagom.Moze to sposobovat aj system spatneho vedenia vyfukovych plynov-EGR? Ahoj Mam podobny problem ako si mal Ty ako si to poriesil menil som ties sviecky,filtre volaco to ide lepsie ale nechce sa mu do vykonu Fabia 1,4 MPI LPG,podtlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Cawte chlapi.Co moze sposobovat dusenie a strielanie pod kapotou ked chcem pridat autu a je studene.Pre manzelku je dost problem udrzat motor na otackach.Staci ze sa trochu zohreje a je vsetko OK.Moze to robit aj skrtiaca klapka?Poradte prosim lebo chcem navstivit servis a uz ma to nebavi na aute robit pokusi take ake robia v servisoch a menit co sa im uzna za vhodne. Za rady vopred dakujem.Motor 1.6 75kw 11/2003 Octavia1 DRIVE Vymenene bolo-sviecky,palivovy filter,vzduchovy filter,cidlo teplomera co je pri termostate a skontrolovanoe Wagom.Moze to sposobovat aj system spatneho vedenia vyfukovych plynov-EGR? Mam 1,6 55kW a dělá mi to taky (můj motor nemá EGR), stačí ujet 100m a je to OK. Proč se to děje dosud nevím, je to nezávisle sucho/mokro/zima/teplo - ale připomíná mi to kalsický mechanický sytič na karbecu, kde se na to taky nesmělo moc šlapat, aby to člověk neuchlastal. MAP sensor je vyčištěný a čidlo teploty vyměněný, adaptace vymazaný, řj. rozjezděná. Moje hypotéza - při nízké teplotě motoru, kdy ještě nefunguje lambda (není ohřátá) se palivo vstřikuje s konstantním defaultním úhlem otevření vstřikovačů. Pokud jsou ty vstřikovače po 100 000 km a víc už trochu vyběhaný, dávají víc paliva a řj. není schopna zkorigovat úhel (protože nemá použitelný signál o bohatosti), proto je směs po krátkou dobu, než se lambda ohřeje bohatši, než by měla být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Teply mi tiez ide v pohode alebo ked odstavim a idem dajme tomu po 8 hodinach ide tiez v pohode akonahle stoji 24 a viac hodin dusi to a striela.Kamos ties vravel ze to budu asi vstreky hodil si to na Vag? Pojdem to dat na kontrolu cez PC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
driver Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 Přisává to falešný vzduch.Vyměň Ó kroužky na sání.Jak se to zahřeje tak se rozráhnou a všechno funguje jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 (editace) Moze byt ako pises lebo po rychlom pridani plynu zacne to mat divny chraplavy zvuk ako by tam chybal vzduchovy filter. Ktore kruzky myslis kde sa to nachadza? dik Editováno: 27. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 13. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2008 Bol som u kamosa preveril elektroniku cez PC ziadna chyba falosny vzduch netaha nastriekal okolo tesnenia sania a tesnenia skrtiacej klapky specialnu kvapalinu vsetko OK.Este skusime premerat tlaky na vstrekovacoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 14. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2008 čidlo chladící kapaliny třeba, zapalovací modul spíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 14. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2008 Teplotu ukazuje dobre termostat bol meneny za novy chybu na liste by asi zistil Vag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rampik Vloženo 24. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2008 Teply mi tiez ide v pohode alebo ked odstavim a idem dajme tomu po 8 hodinach ide tiez v pohode akonahle stoji 24 a viac hodin dusi to a striela.Kamos ties vravel ze to budu asi vstreky hodil si to na Vag?Pojdem to dat na kontrolu cez PC. Mel jsem stejný problém na octavii 2.0-85kW. Vag ukázal špatné vstřikovače 3 ze 4 a váhu vzduchu. Vyměnil jsem to a už to nedělá. Ale hned po výměně mi to začalo hrozně žrát, čadit a ukazuje to vadnou lamda sondu. Nevim jestli to nejak souvisí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 (editace) na Vagu neukazalo ziadne chybi elektoronika vstreky lamda sonda nic vsetko v pohode nedavno som bol na EK ziadny problem.Ono to zacne dusit len pri studenom motore hlavne pri rozbiehani na 1 a 2 prevod.stupen po par metroch zrejme sa to kus zohreje ziadny problem.Ked stoji dajme tomu 8 hod.pred fabrikou nieje problem ale ak stoji 24 hod a hlavne rano nejde sa to rozbehnut.Pridam plyn a nereaguje nan auto ide zastat potom sa to volako rozkolise hlavne pri rozbehu na krizovatke z vedlajsej na hlavnu bohova zabava ked zastanem v pol krizovatke idema porazit. Editováno: 27. Srpen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SilverGT Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 Mě to taky děla a vag mi nic neukazal a prej to muže bejt špatnym benzinem.. za tejden vyčistim klapku a vstřiky a uvidim jestly to bude delat jinak to pošlu ze skaly asi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 1. Září 2008 Sdílet Vloženo 1. Září 2008 ako sa cistia vstreky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.