Publikováno Prosinec 26, 200717 r Cawte chlapi. Co moze sposobovat dusenie a strielanie pod kapotou ked chcem pridat autu a je studene.Pre manzelku je dost problem udrzat motor na otackach.Staci ze sa trochu zohreje a je vsetko OK.Moze to robit aj skrtiaca klapka?Poradte prosim lebo chcem navstivit servis a uz ma to nebavi na aute robit pokusi take ake robia v servisoch a menit co sa im uzna za vhodne. Za rady vopred dakujem.Motor 1.6 75kw 11/2003 Octavia1 DRIVE Vymenene bolo-sviecky,palivovy filter,vzduchovy filter,cidlo teplomera co je pri termostate a skontrolovanoe Wagom.Moze to sposobovat aj system spatneho vedenia vyfukovych plynov-EGR? Upraveno Prosinec 26, 200717 r od Ján Storoška
Prosinec 27, 200717 r Viděl bych to na regulaci směsi - vstřiky, váha, škrticí klapka jak píšeš atd. Ten EGR to může být také, za určitých okolností, ale to by měla bejt na vagu chyba.
Červenec 25, 200817 r Cawte chlapi.Co moze sposobovat dusenie a strielanie pod kapotou ked chcem pridat autu a je studene.Pre manzelku je dost problem udrzat motor na otackach.Staci ze sa trochu zohreje a je vsetko OK.Moze to robit aj skrtiaca klapka?Poradte prosim lebo chcem navstivit servis a uz ma to nebavi na aute robit pokusi take ake robia v servisoch a menit co sa im uzna za vhodne. Za rady vopred dakujem.Motor 1.6 75kw 11/2003 Octavia1 DRIVE Vymenene bolo-sviecky,palivovy filter,vzduchovy filter,cidlo teplomera co je pri termostate a skontrolovanoe Wagom.Moze to sposobovat aj system spatneho vedenia vyfukovych plynov-EGR? Ahoj Mam podobny problem ako si mal Ty ako si to poriesil menil som ties sviecky,filtre volaco to ide lepsie ale nechce sa mu do vykonu Fabia 1,4 MPI LPG,podtlak
Červenec 25, 200817 r Cawte chlapi.Co moze sposobovat dusenie a strielanie pod kapotou ked chcem pridat autu a je studene.Pre manzelku je dost problem udrzat motor na otackach.Staci ze sa trochu zohreje a je vsetko OK.Moze to robit aj skrtiaca klapka?Poradte prosim lebo chcem navstivit servis a uz ma to nebavi na aute robit pokusi take ake robia v servisoch a menit co sa im uzna za vhodne. Za rady vopred dakujem.Motor 1.6 75kw 11/2003 Octavia1 DRIVE Vymenene bolo-sviecky,palivovy filter,vzduchovy filter,cidlo teplomera co je pri termostate a skontrolovanoe Wagom.Moze to sposobovat aj system spatneho vedenia vyfukovych plynov-EGR? Mam 1,6 55kW a dělá mi to taky (můj motor nemá EGR), stačí ujet 100m a je to OK. Proč se to děje dosud nevím, je to nezávisle sucho/mokro/zima/teplo - ale připomíná mi to kalsický mechanický sytič na karbecu, kde se na to taky nesmělo moc šlapat, aby to člověk neuchlastal. MAP sensor je vyčištěný a čidlo teploty vyměněný, adaptace vymazaný, řj. rozjezděná. Moje hypotéza - při nízké teplotě motoru, kdy ještě nefunguje lambda (není ohřátá) se palivo vstřikuje s konstantním defaultním úhlem otevření vstřikovačů. Pokud jsou ty vstřikovače po 100 000 km a víc už trochu vyběhaný, dávají víc paliva a řj. není schopna zkorigovat úhel (protože nemá použitelný signál o bohatosti), proto je směs po krátkou dobu, než se lambda ohřeje bohatši, než by měla být.
Červenec 26, 200817 r Teply mi tiez ide v pohode alebo ked odstavim a idem dajme tomu po 8 hodinach ide tiez v pohode akonahle stoji 24 a viac hodin dusi to a striela.Kamos ties vravel ze to budu asi vstreky hodil si to na Vag? Pojdem to dat na kontrolu cez PC.
Červenec 27, 200817 r Přisává to falešný vzduch.Vyměň Ó kroužky na sání.Jak se to zahřeje tak se rozráhnou a všechno funguje jak má.
Červenec 28, 200817 r Moze byt ako pises lebo po rychlom pridani plynu zacne to mat divny chraplavy zvuk ako by tam chybal vzduchovy filter. Ktore kruzky myslis kde sa to nachadza? dik Upraveno Srpen 27, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Srpen 13, 200817 r Bol som u kamosa preveril elektroniku cez PC ziadna chyba falosny vzduch netaha nastriekal okolo tesnenia sania a tesnenia skrtiacej klapky specialnu kvapalinu vsetko OK.Este skusime premerat tlaky na vstrekovacoch.
Srpen 14, 200817 r Teplotu ukazuje dobre termostat bol meneny za novy chybu na liste by asi zistil Vag.
Srpen 24, 200817 r Teply mi tiez ide v pohode alebo ked odstavim a idem dajme tomu po 8 hodinach ide tiez v pohode akonahle stoji 24 a viac hodin dusi to a striela.Kamos ties vravel ze to budu asi vstreky hodil si to na Vag?Pojdem to dat na kontrolu cez PC. Mel jsem stejný problém na octavii 2.0-85kW. Vag ukázal špatné vstřikovače 3 ze 4 a váhu vzduchu. Vyměnil jsem to a už to nedělá. Ale hned po výměně mi to začalo hrozně žrát, čadit a ukazuje to vadnou lamda sondu. Nevim jestli to nejak souvisí.
Srpen 26, 200817 r na Vagu neukazalo ziadne chybi elektoronika vstreky lamda sonda nic vsetko v pohode nedavno som bol na EK ziadny problem.Ono to zacne dusit len pri studenom motore hlavne pri rozbiehani na 1 a 2 prevod.stupen po par metroch zrejme sa to kus zohreje ziadny problem.Ked stoji dajme tomu 8 hod.pred fabrikou nieje problem ale ak stoji 24 hod a hlavne rano nejde sa to rozbehnut.Pridam plyn a nereaguje nan auto ide zastat potom sa to volako rozkolise hlavne pri rozbehu na krizovatke z vedlajsej na hlavnu bohova zabava ked zastanem v pol krizovatke idema porazit. Upraveno Srpen 27, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku
Srpen 30, 200817 r Mě to taky děla a vag mi nic neukazal a prej to muže bejt špatnym benzinem.. za tejden vyčistim klapku a vstřiky a uvidim jestly to bude delat jinak to pošlu ze skaly asi..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.