Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)
Kvaki promiň , ale z tohoto příspěvku není jasné jestli na suchu nebo na ledě : ASR - to je ale prevít. S autem se nedá vůbec blbnout = hrabat na 5tku atd. - ukázat svůj krouťák..

I ty píšeš v předchozím příspěvku ,že se ti nejedná o sníh ,ale o suchou vozovku . Tak jestli je podle tebe suchá vozovka led . Tak to se omlouvám . Ale já tuto diskuzi již několikrát pročetl .

myslim dve nezavisli veci:

1,tak tady tu diskuzi sem zacal prave proto ,ze se me stalo ,ze pri vyjezdu ze zatacky a prudke/relativne/akceleraci se auto chovalo nedotacive /byl skoro suchy asfalt/pozor nebavim se o snehu a rosta 1,8 taky ne

2,ESP jsem zkousel na ledu do kopecka a uplne me pri rozjezdu ubralo plyn

je to vo komunikaci

Editováno: , autor: kvaki
Vloženo
žiju v přesvědčení, že pokud je ASR tak má vypínání vždycky, jinak na ledu bude hrabat i HTP na pětku :)

HTP to má už přeci v názvu: high torque performance (vysoký krouťák lol )

Vloženo

tak jsem dneska projíždě závatými cestami severních čech :) zkoušel jsem jezdit se zapnutým a vypnutým ESP... tzn i ASR... nebudu to tady nějak rozepisovat, prostě do hlubokýho sněhu je lepší si ESP vypnout! ;)

Vloženo
tak jsem dneska projíždě závatými cestami severních čech :) zkoušel jsem jezdit se zapnutým a vypnutým ESP... tzn i ASR... nebudu to tady nějak rozepisovat, prostě do hlubokýho sněhu je lepší si ESP vypnout! ;)

Já jezdil v hlubokým sněhu se zapnutým ESP a bez problémů. Příště ho také vypnu a uvidíme.

Vloženo

včera po té sněhové nadílce jsem zkoušel projet pár pravoúhlých zatáček malinko rychleji než obvykle na tokovém to povrchu... auto šlo i se zapntuým ESP (kontrolka problikávala jak divá) do malýho smyku, výjez ze zatáčky byl v pohodě... asi taky díky zadku... docela by mě zajímalo, jak by se v takové situaci chovala dvoukolka, zda by se tak rychle srovnala z toho smyku, zda by se chytil ten předek na tom kluzkém povrchu atd. jinak se Scoutínem spokojnej, tedy hlavně s Haldexem... protože se to zatím chová velmi dobře!!! :palec2:

Vloženo
tak jsem dneska projíždě závatými cestami severních čech :) zkoušel jsem jezdit se zapnutým a vypnutým ESP... tzn i ASR... nebudu to tady nějak rozepisovat, prostě do hlubokýho sněhu je lepší si ESP vypnout! ;)

v navodu pisou vypnout

Vloženo

tak vcera jsem to zkousel v takovim krpalul/led a na nem snih/.zastavil jsem .motor me chcipnul/asi drevak/ a najednou auto zacalo couvat couvalo ja vsechno zabrzdeny a jenom sem cekal, nastesti se zastavilo po 30m ,tak sem ho natocil a bez problemu se rozjel.Kamos vedle jenom cumel a ja taky

Vloženo
no tak gravitace je sviňa no... když si stál na ledu, tak to není zas tak divný! ;) nemyslíš?

Na ledu klouže všechno. Dneska jsem jezdil celé dopoledne se Scoutem a ani jednou nezaváhal. Prostě haldex je supr.

Vloženo
docela by mě zajímalo, jak by se v takové situaci chovala dvoukolka, zda by se tak rychle srovnala z toho smyku, zda by se chytil ten předek na tom kluzkém povrchu atd.

Já si projel stejnou zasněženou zatáčku s OII 4x4 a potom s předohrabem se zapnutým ESP, a kupodivu to ten předohrab projel bez potíží. ESPéčko je mocný pomocník :)

Vloženo
Na ledu klouže všechno. Dneska jsem jezdil celé dopoledne se Scoutem a ani jednou nezaváhal. Prostě haldex je supr.

a což teprve trvalé 4x4, to si někdy vyzkoušej :palec2:

Vloženo
me zarazilo to ze to auto zacalo couvat

No Oktávka je přeci jen dost těžké auto a pokud je silnice kombinace sníh/led je lepší v kopci nezastavovat, buď zastavit pod už pod kopcem,pokud větříš problémy nebo za každou cenu kopec vyjet.Sám sis vyzkoušel jak jsi bezmocný při klouzání s kopce-pokud by se pod kopcem mezitím objevil cestář s radlicí napíchl by ses na ni ani bys nemrk.

Vloženo
No Oktávka je přeci jen dost těžké auto a pokud je silnice kombinace sníh/led je lepší v kopci nezastavovat, buď zastavit pod už pod kopcem,pokud větříš problémy nebo za každou cenu kopec vyjet.Sám sis vyzkoušel jak jsi bezmocný při klouzání s kopce-pokud by se pod kopcem mezitím objevil cestář s radlicí napíchl by ses na ni ani bys nemrk.

to byl pokus

Vloženo
Já si projel stejnou zasněženou zatáčku s OII 4x4 a potom s předohrabem se zapnutým ESP, a kupodivu to ten předohrab projel bez potíží. ESPéčko je mocný pomocník :)

to jo a mela by se na to davat sleva na pojistku

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...