Přejít na obsah

Chování 4X4


kvaki

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Nazdárek pánové, měl bych na vás jeden dotaz. Sháníme někoho s haldexem pro takový srovnávací testík čtyřkolek. Takže nechce se někdo z okolí Beskyd přidat? Jedná se o jízdu v extrému při zkoušce maximálni trakce. K tomuto učelu už je domluvená sjezdovka ;) Tuto akci jsme vymysleli na Audi klubu takže tam budou quattra v hojném počtu, pracuje se i na subarkách a taky nějaké pravý offroad se oběví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdárek pánové, měl bych na vás jeden dotaz. Sháníme někoho s haldexem pro takový srovnávací testík čtyřkolek. Takže nechce se někdo z okolí Beskyd přidat? Jedná se o jízdu v extrému při zkoušce maximálni trakce. K tomuto učelu už je domluvená sjezdovka ;) Tuto akci jsme vymysleli na Audi klubu takže tam budou quattra v hojném počtu, pracuje se i na subarkách a taky nějaké pravý offroad se oběví.

holt nejsem od beskyd, ale zajimave napis jak to dopadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Tak já vlastním 4x4, ovšem 01 ..naprostá spokojenost, přece jenom to auto se chová při běžné jízdě díky víceprvkové zadní nápravě o dost lépe než klasický předohrab dle mého názoru.... bohužel nemám ESP .... jinak slyšel jsem o případu, kdy kdosi jel s 01 po dálnici cca 140 - 150 a bylo mokro, v tom mu došlo k proklouznutí přední nápravya následnému připojení zadního pohonu...pak následovaly hodiny a docela prekérní situace...nakonec vše dopadlo dobře....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já vlastním 4x4, ovšem 01 ..naprostá spokojenost, přece jenom to auto se chová při běžné jízdě díky víceprvkové zadní nápravě o dost lépe než klasický předohrab dle mého názoru.... bohužel nemám ESP .... jinak slyšel jsem o případu, kdy kdosi jel s 01 po dálnici cca 140 - 150 a bylo mokro, v tom mu došlo k proklouznutí přední nápravya následnému připojení zadního pohonu...pak následovaly hodiny a docela prekérní situace...nakonec vše dopadlo dobře....

S tím měly dost velké potíže první generace Audi TT Quattro. Silný motor (1.8T 165 kW), široké pláště a pomalý Haldex si ve vysoké rychlosti v táhlé zatáčce na mokré dálnici opravdu koledovali o průser a taky nejedno TT skončilo právě díky tomu v poli. U Audi to po roce prodeje začli aspoň trochu řešit sériovou montáží zadního přítlačného spoileru krerý to aspoň trochu eliminoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...