Leden 4, 200817 r už jsem to tu psal... abys u Octávie s ESP vypnul ASR, musíš vypnout ESP, jehož součástí právě ASR je!
Leden 4, 200817 r vypnutím ESP se vypne i ASR - si myslím??? jistě, já nevim co tady furt řeší, chci hrabat na ledu, vypnu ESP, kdyz nemam ESP, vypnu ASR a hrabu.
Leden 4, 200817 r Autor Kvaki promiň , ale z tohoto příspěvku není jasné jestli na suchu nebo na ledě : ASR - to je ale prevít. S autem se nedá vůbec blbnout = hrabat na 5tku atd. - ukázat svůj krouťák.. I ty píšeš v předchozím příspěvku ,že se ti nejedná o sníh ,ale o suchou vozovku . Tak jestli je podle tebe suchá vozovka led . Tak to se omlouvám . Ale já tuto diskuzi již několikrát pročetl . myslim dve nezavisli veci: 1,tak tady tu diskuzi sem zacal prave proto ,ze se me stalo ,ze pri vyjezdu ze zatacky a prudke/relativne/akceleraci se auto chovalo nedotacive /byl skoro suchy asfalt/pozor nebavim se o snehu a rosta 1,8 taky ne 2,ESP jsem zkousel na ledu do kopecka a uplne me pri rozjezdu ubralo plyn je to vo komunikaci Upraveno Leden 4, 200817 r od kvaki
Leden 5, 200817 r žiju v přesvědčení, že pokud je ASR tak má vypínání vždycky, jinak na ledu bude hrabat i HTP na pětku HTP to má už přeci v názvu: high torque performance (vysoký krouťák )
Leden 5, 200817 r tak jsem dneska projíždě závatými cestami severních čech zkoušel jsem jezdit se zapnutým a vypnutým ESP... tzn i ASR... nebudu to tady nějak rozepisovat, prostě do hlubokýho sněhu je lepší si ESP vypnout!
Leden 5, 200817 r tak jsem dneska projíždě závatými cestami severních čech zkoušel jsem jezdit se zapnutým a vypnutým ESP... tzn i ASR... nebudu to tady nějak rozepisovat, prostě do hlubokýho sněhu je lepší si ESP vypnout! Já jezdil v hlubokým sněhu se zapnutým ESP a bez problémů. Příště ho také vypnu a uvidíme.
Leden 6, 200817 r no ono to ASR skutečně dost ubírá .... pravdou je, že bez něj to jede hlubokým sněhem líp!
Leden 6, 200817 r no ono to ASR skutečně dost ubírá .... pravdou je, že bez něj to jede hlubokým sněhem líp! Na tom něco bude.
Leden 7, 200817 r včera po té sněhové nadílce jsem zkoušel projet pár pravoúhlých zatáček malinko rychleji než obvykle na tokovém to povrchu... auto šlo i se zapntuým ESP (kontrolka problikávala jak divá) do malýho smyku, výjez ze zatáčky byl v pohodě... asi taky díky zadku... docela by mě zajímalo, jak by se v takové situaci chovala dvoukolka, zda by se tak rychle srovnala z toho smyku, zda by se chytil ten předek na tom kluzkém povrchu atd. jinak se Scoutínem spokojnej, tedy hlavně s Haldexem... protože se to zatím chová velmi dobře!!!
Leden 7, 200817 r Autor tak jsem dneska projíždě závatými cestami severních čech zkoušel jsem jezdit se zapnutým a vypnutým ESP... tzn i ASR... nebudu to tady nějak rozepisovat, prostě do hlubokýho sněhu je lepší si ESP vypnout! v navodu pisou vypnout
Leden 7, 200817 r Autor tak vcera jsem to zkousel v takovim krpalul/led a na nem snih/.zastavil jsem .motor me chcipnul/asi drevak/ a najednou auto zacalo couvat couvalo ja vsechno zabrzdeny a jenom sem cekal, nastesti se zastavilo po 30m ,tak sem ho natocil a bez problemu se rozjel.Kamos vedle jenom cumel a ja taky
Leden 7, 200817 r to bude tím velkým točákem nééé, dělám si prdel... Kvaki za rozjezd na zledovatělým kopci máš u mě palec
Leden 7, 200817 r no tak gravitace je sviňa no... když si stál na ledu, tak to není zas tak divný! nemyslíš?
Leden 7, 200817 r no tak gravitace je sviňa no... když si stál na ledu, tak to není zas tak divný! nemyslíš? Na ledu klouže všechno. Dneska jsem jezdil celé dopoledne se Scoutem a ani jednou nezaváhal. Prostě haldex je supr.
Leden 7, 200817 r docela by mě zajímalo, jak by se v takové situaci chovala dvoukolka, zda by se tak rychle srovnala z toho smyku, zda by se chytil ten předek na tom kluzkém povrchu atd. Já si projel stejnou zasněženou zatáčku s OII 4x4 a potom s předohrabem se zapnutým ESP, a kupodivu to ten předohrab projel bez potíží. ESPéčko je mocný pomocník
Leden 8, 200817 r Na ledu klouže všechno. Dneska jsem jezdil celé dopoledne se Scoutem a ani jednou nezaváhal. Prostě haldex je supr. a což teprve trvalé 4x4, to si někdy vyzkoušej
Leden 8, 200817 r me zarazilo to ze to auto zacalo couvat No Oktávka je přeci jen dost těžké auto a pokud je silnice kombinace sníh/led je lepší v kopci nezastavovat, buď zastavit pod už pod kopcem,pokud větříš problémy nebo za každou cenu kopec vyjet.Sám sis vyzkoušel jak jsi bezmocný při klouzání s kopce-pokud by se pod kopcem mezitím objevil cestář s radlicí napíchl by ses na ni ani bys nemrk.
Leden 8, 200817 r Autor No Oktávka je přeci jen dost těžké auto a pokud je silnice kombinace sníh/led je lepší v kopci nezastavovat, buď zastavit pod už pod kopcem,pokud větříš problémy nebo za každou cenu kopec vyjet.Sám sis vyzkoušel jak jsi bezmocný při klouzání s kopce-pokud by se pod kopcem mezitím objevil cestář s radlicí napíchl by ses na ni ani bys nemrk. to byl pokus
Leden 8, 200817 r Autor Já si projel stejnou zasněženou zatáčku s OII 4x4 a potom s předohrabem se zapnutým ESP, a kupodivu to ten předohrab projel bez potíží. ESPéčko je mocný pomocník to jo a mela by se na to davat sleva na pojistku
Leden 8, 200817 r to jo a mela by se na to davat sleva na pojistku A u RS zase drazsi za rychlou jizdu coz.... Upraveno Leden 8, 200817 r od Doli
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.