Leden 9, 200817 r a já bych platil jak? ESP nemam a rychle mi to taky nejezdí Zrejme nebudes platit nic!
Leden 9, 200817 r Autor a já bych platil jak? ESP nemam a rychle mi to taky nejezdí psal jsem slevu fakt je to vec
Únor 18, 200817 r Nazdárek pánové, měl bych na vás jeden dotaz. Sháníme někoho s haldexem pro takový srovnávací testík čtyřkolek. Takže nechce se někdo z okolí Beskyd přidat? Jedná se o jízdu v extrému při zkoušce maximálni trakce. K tomuto učelu už je domluvená sjezdovka Tuto akci jsme vymysleli na Audi klubu takže tam budou quattra v hojném počtu, pracuje se i na subarkách a taky nějaké pravý offroad se oběví.
Únor 21, 200817 r Autor Nazdárek pánové, měl bych na vás jeden dotaz. Sháníme někoho s haldexem pro takový srovnávací testík čtyřkolek. Takže nechce se někdo z okolí Beskyd přidat? Jedná se o jízdu v extrému při zkoušce maximálni trakce. K tomuto učelu už je domluvená sjezdovka Tuto akci jsme vymysleli na Audi klubu takže tam budou quattra v hojném počtu, pracuje se i na subarkách a taky nějaké pravý offroad se oběví. holt nejsem od beskyd, ale zajimave napis jak to dopadlo
Srpen 25, 200817 r Tak já vlastním 4x4, ovšem 01 ..naprostá spokojenost, přece jenom to auto se chová při běžné jízdě díky víceprvkové zadní nápravě o dost lépe než klasický předohrab dle mého názoru.... bohužel nemám ESP .... jinak slyšel jsem o případu, kdy kdosi jel s 01 po dálnici cca 140 - 150 a bylo mokro, v tom mu došlo k proklouznutí přední nápravya následnému připojení zadního pohonu...pak následovaly hodiny a docela prekérní situace...nakonec vše dopadlo dobře....
Srpen 27, 200817 r Tak já vlastním 4x4, ovšem 01 ..naprostá spokojenost, přece jenom to auto se chová při běžné jízdě díky víceprvkové zadní nápravě o dost lépe než klasický předohrab dle mého názoru.... bohužel nemám ESP .... jinak slyšel jsem o případu, kdy kdosi jel s 01 po dálnici cca 140 - 150 a bylo mokro, v tom mu došlo k proklouznutí přední nápravya následnému připojení zadního pohonu...pak následovaly hodiny a docela prekérní situace...nakonec vše dopadlo dobře.... S tím měly dost velké potíže první generace Audi TT Quattro. Silný motor (1.8T 165 kW), široké pláště a pomalý Haldex si ve vysoké rychlosti v táhlé zatáčce na mokré dálnici opravdu koledovali o průser a taky nejedno TT skončilo právě díky tomu v poli. U Audi to po roce prodeje začli aspoň trochu řešit sériovou montáží zadního přítlačného spoileru krerý to aspoň trochu eliminoval.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.