Host seco Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 Takze tiez nejake poznatky: - rosenie prednych svetlometov - pri otackach okolo 1300-1500 sa objavia kovove vybracie (uvolneny plech?) niekde z motorovej casti. Pri prvej reklamacii sa vraj toto v servise neprejavilo, takze som sa tam zastavil ked som isiel okolo servisu a previezol som prijimacieho technika. Vsimol si to, takze teraz si uz len najst cas, kedy dat auto do servisu. - skripanie pri toceni volantom ak je "vyhodena" packa smerovky a nepresvedcive narabanie s packou smerovky (ako keby tam bola nejake vola) - svistanie vzduchu obtekujeceho karoseriu od zadnych pravych dveri - drncanie od okna (bola to plastova spona na prednom okne pred vodicom, uz to nerobi) - vyoseny volant (da sa to odstranit v servise) - osupovanie gumoveho povlaku na madle vodicovych dveri - piskanie pri stahovani okna na vodicovej strane - zle zatvaranie zadnych dveri (iba za nova, uz je to ok) - odtrhnuta prapazka so sietkou v kufri na pravej strane (zle riesene uchytenie) - sem tam som si vsimol ako keby zblblo radio (Stream) - zhasnute podsvietenie a nic na display-i, ked som ho vypol rozvietilo sa - teda presne naopak. Prijem signalu radia je tiez nepresvedcivy - to vsak moze byt subjektivny dojem. Tam kde zacne mat Stream problemy, radio v OI este hralo v pohode. Mimochodom absencia AIM funkcie na Streame, to beriem naozaj ako podraz a krok spat a este pri tej cene. - pri studenom motore pri preradovani sa objavuje ako keby nejake odfukovanie alebo zatvaranie klapky, ale mozno to nie je zavada. - pukanie (pracovanie materialu teplotnou zmenou?) palubovky pri spusteni klimatizacie a opacne v zime pri kureni. teraz po zime stuchnuty zapach, ktory je vsak jasny - v jednu dobu blblo tlacitko osvetlenia na strope - realna spotreba oproti udaju z PP je omnoho vyssia a dosiahnut taku aka je v TP je asi vo vacsine pripadov nerealne, 1.9 66kW bola pravy opak oproti 1.9 77kW Zatial vsak po prevadzkovej stranke maximalne spolahliva. Co sa tyka "tuhosti auta", OI bola na tom myslim lepsie (opat mozno subjektivny dojem). OII 1.9 TDI, vyrobene 3/2005, 36000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvak Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 a co s tym vrzganim pri otacani volantu? reklamovali ste to niekto? robi to ten plast pod volantom, neviem ci sa mam na to zvykat alebo to radsej reklamovat. a ten nestastny striekany plast na madlach skoda reci, uz sme tu raz o tom bavili. vymena pomoze jedine k tomu, ze to bude o rok dlhsie lepsie vyzerat a potom znova - ale ked to vymenia v ramci zaruky, preco nie. teraz som v stave ze hladam na aute kazdu blbost, kedze mam este pol roka do konca zaruky a rad by som to este vyuzil, kym nebude neskoro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 Já jsem dneska dolepil odlepující proužek na středním výdechu ventilace. Nechci to sundávat,at něco nepraskne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 Mozno blbla otazka? Kolko je vlastne zaruka? 1 alebo 2 roky. Rok mi koci za tyzden....a teraz nemam cas chodit do servisu s prkotinami... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvak Vloženo 19. Květen 2006 Sdílet Vloženo 19. Květen 2006 2 roky na vsetko, 3 na lak a 12 na prehrdzavenie karoserie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 tak jsem jim tam daval to vrzani podvozku, provez jsem je, tvrdili, ze to odstranili a vyzkouseli a je to beze zmeny. takze pristi tejden asi znova a uz zacinam bejt nasranej. premejslim, ze zacnu tim, ze budu chtit vymenit silentbloky, protoze neni mozny, aby auto pres 3/4mega takhle vrzalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Tak a mam dalsiu zavadu, tusim to tu este nikto nespominal. Nejde mi otvorit kufor (kombi). Ani tym gombikom na kluci (predtym to islo). Jedine riesenie vliezt do kufra cez zadne sedadla a otvorit ho nudzovo, ale po opatovnom zabuchnuti je to znova v prdeli.... Najhorsie je to ze v BA nie je jediny servis kde to vedia na pocaknie pozriet, najblizsi termin som dostal az na stredu, ked mi to pozru (nakolko je to garancna oprava, musi byt pritomny gar. technik), zistia co treba vymenit/opravit, ka diel nemaju tak objednat apod.... Ma to pekne serie, potrebujem mat funckny kufor uz vo stvrtok rano a takymto sposobom je to neiste.... Tie servisy su jeden otras. Auto za milion a takyto pristup. Keby to aspon na pockanie pozreli a povedali co je vo veci, obejdnali a v stredu by som prisiel, ale oni nie....Neviete o nejakom servise v BA kde su ochotnejsi? Obvolal som Valuska, Porsche, AutoPark... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 Tak a mam dalsiu zavadu, tusim to tu este nikto nespominal. Nejde mi otvorit kufor (kombi). Ani tym gombikom na kluci (predtym to islo). Jedine riesenie vliezt do kufra cez zadne sedadla a otvorit ho nudzovo, ale po opatovnom zabuchnuti je to znova v prdeli.... Najhorsie je to ze v BA nie je jediny servis kde to vedia na pocaknie pozriet, najblizsi termin som dostal az na stredu, ked mi to pozru (nakolko je to garancna oprava, musi byt pritomny gar. technik), zistia co treba vymenit/opravit, ka diel nemaju tak objednat apod.... Ma to pekne serie, potrebujem mat funckny kufor uz vo stvrtok rano a takymto sposobom je to neiste.... Tie servisy su jeden otras. Auto za milion a takyto pristup. Keby to aspon na pockanie pozreli a povedali co je vo veci, obejdnali a v stredu by som prisiel, ale oni nie....Neviete o nejakom servise v BA kde su ochotnejsi? Obvolal som Valuska, Porsche, AutoPark... Musí to byť BA, nemôže to byť niekde poblíž (cca. 20 km)? Možno by som vedel vybaviť termín hneď na pondelok... To s tým garančným technikom nechápem - keď som riešil ja nejaké veci, zahlásil som čo je problém, dostal som mechanika, ten závadu odstránil a bolo to vyriešené. Mám taký pocit, že sa len vyhovárali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 2Igor: Tak sem s nim. Kde to je? Pripadne mi posli na PM. Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 on jde kufr otevrit i nejak zevnitr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 20. Květen 2006 Sdílet Vloženo 20. Květen 2006 on jde kufr otevrit i nejak zevnitr? Jasné Je to popísané aj v príručke, núdzové otvorenie kufra, strana č.50 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orim Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 tak jsem jim tam daval to vrzani podvozku, provez jsem je, tvrdili, ze to odstranili a vyzkouseli a je to beze zmeny. takze pristi tejden asi znova a uz zacinam bejt nasranej. premejslim, ze zacnu tim, ze budu chtit vymenit silentbloky, protoze neni mozny, aby auto pres 3/4mega takhle vrzalo... to Luke288:v silenblokach to nebude,aspon u mna to nebolo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 a co teda tobe pomohlo? ted to necham chvilku plavat, ale tak za ctvrt roku jdu na garancku tak abych je nasmeroval co maj vymenit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orim Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 to Luke288:uz som o tom pisal skor,vymenili mi komplet tlmice s pruzinami.Po vymene som najazdil tak asi 3.000km a zatial je to o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 nj, jenze to co vrze me podle me ani tlumice bejt nemuzou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orim Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 nj, jenze to co vrze me podle me ani tlumice bejt nemuzou skus popisat,kedy ti to vrzga a kedy nie.Ja by som tiez nepovedal,ze to mozu byt prave tlmice a tiez som sa v servise pytal na silenbloky.Na oct I to robili silenbloky na stabilizatore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 na tech sroubovacich retarderech. musi to bejt rychla a vyrazna nerovnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orim Vloženo 21. Květen 2006 Sdílet Vloženo 21. Květen 2006 na tech sroubovacich retarderech. musi to bejt rychla a vyrazna nerovnost... presne ako pises,alebo po prejazde zeleznicneho prejazdu...Proste vsade tam kde auto skoci do nejakej nerovnosti a svojou vahou ho staci dole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host ferda Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Tak koukám, že se mám na co těšit - na staré oktávce mi měnili ty silenbloky na tyči u nápravy asi 6x než přišel model, který byl v pohodě.... No a pak člověk doufá, že se u Škodovky poučí. Mám 2.0 Fsi a včera jsme se bavili jak na letošní dovolenou. Tak asi snad letadlem. Auto bych radši sebou nebral. Nechtěl bych někde zůstat venku nepojízdný a bez možnosti pomoci. Nedokážu si představit, že by mě odvezĺo tam a zpátky bez poruchy. Auto, které mi po 9000 km zůstane stát nepojízdné před domem - to je prostě jen nepovedený zmetek a nic víc. Nechápu ty články, které chválí Škodovky za kvalitu. Mé zkušenosti jsou zcela jiné. Malé zamyšlení: šrotování klimatizace po zapnutí --> po resetu jednotky tišší (musel jsem reset párkrát opakovat a pak zase ztichla) dle názoru servisu je to průvodní jev, pak klepaní z přístojové desky: vybrující tyč od palivové nádrže (tu fotku rozebraného auta jsem snad neměl ani vidět), dále: hučící palivové čerpadlo - označeno za průvodní jev a nakonec cívky u motoru: nejdřív oděšla jedna - 3 týdny s náhradním vozem. Opraveno a auto ujelo 100 km a odešla další cívka. to už bylo opraveno do druhého dne. Po diagnostice vybrujícího palivového potrubí mi trochu začali vrzat plasty no nic přidal jsem rádio (Audience) to šumí tak to všechno zanikne... Zjistil jsem, že pro skládání interiéru je zřejmě třeba velké kladivo - to pak i plastová pacička se ohne a plast chvilku drží - plast u řadící páky mi za jízdy vyskočil a koukám, že jedna pacička je úplně ohnutá - ten plast tam jde máčknout bez problémů, jak asi musí být složený zbytek interiéru. Včera jsem si montoval sám do auta kožený držák na mobil od firmy KUDA. Opatrně jsem odklopil plast na přístojovce mezi klimatizací a autorádiem a zjistil jsem, že jedna pacička je už stejně dávno pryč. Tak pak člověk má auto dát do autorizovaného servisu. Jednotka klimatizce byla úplně volná - prostě jezdila si kam chtěla a šrouby byly povolené. povolil jsem jeden šroub a připevnil držák. Při zpětné montáži plastu jsem pochopil, že pokud je jednotka utažená nelze si ji pak při nandavání plastu srčit kam chci. No trvalo mě asi 2 minuty než jsem ji umístil na správné místo a pak mohl nastrčit plast, ale to by musel někdo chtít. Jen malý závěr - rádio po mé monáži šumí dál, ale plasty jsou i na kostkách bez pazvuků a chraštění. Proč někdo opravuje auta, když ho to nebaví - ať jde zametat ulice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 myslis, ze ostatni automobilky nemaj problemy? myslis, ze takovej medved nebo bawor te ve stychu nenecha? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 to ferda: musím s Tebou souhlasit,mám podobné zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host ferda Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 To je otázka, ale nové auto by mělo jezdit bez závad a v případě problémů by měli být obratem opraveny a ne až za několik týdnů a to ještě se strachem co při tom zase poničili v servise. To je můj názor. Všem přeji setkání s panem Ditrichen na Škoda asistenční lince. Pak pochopíte, že vlastně nemáte nárok na nic. Tvrdím, že auto, které se uvede do provozu by nemělo trpět tolika vadami, a že mnoho dle mého názoru šlo odstranit během testů. Mercedes již dnes nemá takové renomé, ale BMW si ho stále drží. Myslím si, že to samo něco značí o kvalitě značky.... Můj názor nemusíte s ním souhlasit a nikomu ho necpu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orim Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 To je otázka, ale nové auto by mělo jezdit bez závad a v případě problémů by měli být obratem opraveny a ne až za několik týdnů a to ještě se strachem co při tom zase poničili v servise. To je můj názor..... Plne s tebou suhlasim,je to aj moj nazor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Boco - ale zase buď rád, že máš len auto za milión. Ja mám totiž podobné skúsenosti s prístupom servisu aj u podstatne drahších a tzv. renomovaných značiek. Akurát mám dojem, že u BMW je to lepšie. Asi musia, BMW obyčajne vlastnia ľudia bez krku, s vyholenou hlavou a kilom zlata na krku. ferda - chápem, že si sklamaný, ale asi máš na auto smolu. U nás ostalo stáť na ceste pre poruchu aj Volvo S80. Nasledoval odťah (odťahovkou), lebo k najbližšej pumpe sme roztrhli (!) 2 laná. Šéf bol taký naštvaný, že to auto nechal na benzínke a kľúče dal obsluhe ČS. Mal totiž vysokú teplotu a vonku bolo asi -15°C. Auto stálo v servise týždeň a nikto nevedel, čo mu je. A taktiež ostalo niekoľko krát stáť na ceste firemné MB-E. Kvalita, nezničiteľná nafta od Benza, ako sa neraz tvrdí! Bohužiaľ, nerouzmiem tomu ani ja, prečo v servisoch obvykle robia samí lajdáci a fušeri a je im jedno, či niečo zlomia, poškrabú alebo stratia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Protože Ti nejlepší jsou většinou někde tam,kde jsou přiměřeně svým kvalitám zaplaceni.Ale občas se ještě nějaký ten dobrý najde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.