tomson1 Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 Tak,tak,něco na tom bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 22. Květen 2006 Sdílet Vloženo 22. Květen 2006 tak hosi, maly update poruchy otvarania kufra po mojej dnesnej navsteve servisu (v casovej postupnosti). Sorry ze sa obsirne rozpisujem len pripomeniem, nejde otvarat kufor OII combi zvonka (ani rucne, ani dialkovym) - prvy mechanik (zjavne nie elektrikar): skusil rukou aj dialkovym otvorit kufor a vyhlasil "to bude mikrospinac". Odisiel sa opytat ci ho maju. Po 10min prisiel s tym ze nemaju treba objednat... - prisiel druhy mechanik (elektrikar): rozobrali tapec 5tych dveri, skusili iny mikrospinac (neviem kde sa zrazu vzal), nepomohlo. rozobrali oblozenie hrany kufra aby sa dostali k motorceku zamku, skusil multimetrom ci dostava impulz na otvorenie - nedostava. Este sa s tym chvilu natahoval a vyhlasil "zapeceny motorcek - objednat" (napriek tomu ze nedostaval impulz). - po chvilke skusania kufor zrazu zacal fungovat!!! nikto ale nevedel preco, lebo sa nic nemenilo, neopravovalo... - po dalsej chvilke zase nesiel... - nakolko som sa asi tvaril nestastne (potrebujem auto funkcne vo stvrtok) prij. technikovi to nedalo, nakazal mechanikom vybrat motorcek z ich predvadzacky - po vymene chvilu OK a zanedlho zase nesiel!!! uuuupsss...zbytocna vymena... - znova ako na husenkovej drahe chvilu to islo, chvilu nie.... - KONECNE ich napadlo pouzit diagnostiku - avsak bezvysledne - telefonat sa tech. podporu - poradil zevraj - pri nefunkcnom kufri treba otvorit dvere vodica, ak to nepojde tak potom je vadny spinac zamku vo dverach vodica... - nakolko to zase fungovalo tak to nebolo ako skusat... - po chvili to zase zablblo - otvorili sme dvere, neslo to stale (maxi dot signalizoval otvorenie dveri, svetlo svietilo...). Po zatvoreni dveri to zrazu zacalo fungovat!!! - takto sme to skusali veeeeeela krat, niekedy zabuchnutie dveri pomohlo, niekedy nie... ..... Mechanikovi sa to nezdalo, nakolko ked funguje spravne kontakt, preco by mal byt zamok zly? Na moju otazku ci tam nie su dva okruhy - nevie, dokumenty to slabo popisuju...do pozerania schemy sa vobec nehrnul. Rozhodnutie - objednali zamok dveri vodica... takze v stredu repete - osobne som vsak pesimista... PS: pri niekolkonasobnych montazach/demontazach znicili (ulomili) krytku zamku na prahu kufra (pri otvarani zvnutra) - mechanici Skoda servisu asi nevedia ze sa to otvara zdola hore a nie vyrvanim nasilu, dalej poohybali uchyty na kryte hrany kufra (naco sa zaoberat povolovanim a dotahovanim srobov, hruba sila je najlepsia...keby som tam nebol tak to ani nechcem vidiet... Celkovo som tam stravil 3,5 hodiny... Je tu niekto kto uz s tym ma nejaku skusenost? Viete ako je to zapojene so spinacom vo vodicovych dverach? Myslim ze kazda dobra rada kt. potom dam mechanikom moze pomoct to vyriesit a usetrim aj cas 2Igor - kazdopadne dik za tip, stale lepsie ako sa objednat a cakat....takto som usetril aspon tento cas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 No když jsem měl fabku tak to fungovalo tak: nasedl jsem do auta a rozjel jsem se,kufr se automaticky zablokoval proti otevření třeba když bych zastavil na křižovatce. Musel jsem auto opustit pouze řidičovýma dveřma,aby se odjistil zámek kufru.Než jsem na to přišel,tak jsme se pohádali s manželkou,protože ona vystoupila a nikdy ji kufr nešel zvenku otevřít a mne ano. Taky profesionalita servisu,půl hodiny mi vykládali jak pustím světla ale tohle vůbec ne. Asi to sami neví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 23. Květen 2006 Sdílet Vloženo 23. Květen 2006 Boco: No, aby som pravdu povedal, čakal som, že ti pomôžu lepšie. Skúsim tvoju skúsenosť dať prečítať tým správnym očiam, nech sa niečo takéto nestane v budúcnosti znova... Logicky by to mohol byť ten zámok. Na prvej fabii, čo som mal bol vadný zámok z výroby a nefungovala signalizácia zapnutých svetiel. Kolega mal iný problém, tiež sa nedal niekedy otvoriť kufor. Vymenili mu zámok, centrálnu RJ, nepomohlo. Nakoniec elektrikár prepojil napájanie kufra na niečo iné a odvtedy mu to funguje. Haluz! Na tej našej firemnej máme tiež divný problém - ak sa vytiahne klúčik a až potom sa vypnú svetlá alebo rádio, tak nie je možné auto zamknúť. Nereaguje na tlačítko, ani na klúč(!). Tak treba počkať, kým sa uráči centrál zafungovať, alebo treba naštartovať a v správnom poradí vypnúť svetlá a až potom motor - vtedy už je všetko OK. Skúšal som to na inej O2 s podobnou výbavou, tam to funguje bez problémov. Samozrejme, že servis si s tým nevie rady. Ja už mám jednu indíciu, kde by mohol byť problém (totálna kravina), ale vyzerá to, že mám riešenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Květen 2006 Sdílet Vloženo 28. Květen 2006 Boco - v každých dverách je len jeden spínač, ktorý reaguje na otvorenie dverí. Tento odovzdáva stav RJ daných dverí a ďalej už to cestuje cez CAN. Ale ak stropné svetlo aj MaxiDOT reagujú korektne na každé otvorenie dverí, tak nevidím dôvod meniť zámok dverí vodiča. A sú to riadni blbci. Už keď sa tie 5. dvere nedajú otvoriť ani cez DO, tak by som nepodozrieval mikrospínač. Prvé, čo by som spravil by bolo, že by som zmeral, či impulz odchádza z RJ, ktorá ho posiela. Ak vždy odchádza, je vadná kabeláž či kontakty. Ak neposiela, tak je vadná RJ alebo má nejaký neodladený FW. Ale to už nemusí byť tvoj problém, ak ti dajú nejakú novú, tak dostaneš pravdepodobne aj najnovší FW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Brumla Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Po 2 týdnech a cca 900 km výměna řídící jednotky Climatronicu. Nefungovala regulace otáček ventilátoru a vnitřní cirkulace, po výměně vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 10. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2006 No já abych nebyl pozadu,tak jsem reklamoval hlavici řadící páky,protože chrom začal matnět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orim Vloženo 11. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2006 Asi pred mesiacom mi zacala blikat kontrolka zhavenia,podla navodu to moze byt vadna zhaviaca sviecka.Bol som s tym v servise a na VAG mi zistili,ze je vadny spinac brzdovych svetiel /ale svetla po stlaceny brzdy svietili/.Po vymene spinaca zatial vsetko v poriadku a hlavne vybavili to ako reklamaciu i ked mi zaruka na auto uz skoncila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 11. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2006 Asi pred mesiacom mi zacala blikat kontrolka zhavenia,podla navodu to moze byt vadna zhaviaca sviecka.Bol som s tym v servise a na VAG mi zistili,ze je vadny spinac brzdovych svetiel /ale svetla po stlaceny brzdy svietili/.Po vymene spinaca zatial vsetko v poriadku a hlavne vybavili to ako reklamaciu i ked mi zaruka na auto uz skoncila. Presne to robila (robi) OI Takze to vyzera ze kvalita brzdoveho spinaca sa nejako moc nezlepsila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host martinV Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 Chtěl bych se zeptat zda někdo ví na co se vztahuje záruka na lak a zda se dají reklamovat drobné oděrky od kamínků na přední části vozu. Přece by to mělo aspoň trochu vydržet. Myslím že o tom psal JirkaK. A tímto bych se ho chtěl zeptat i na to jak uspěl s reklamací hlavice řadící páky. Mám najeto cca 16 tis.km a mám úplně stejný problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson1 Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 kolik máš najeto,když jsi už pochytal oděrky. Tu řadičku bych reklamoval,ale oděrky asi ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvak Vloženo 20. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2006 ja mam oderkov od kamenov aspon 10-15 na kapote a nedavno mi jeden kamen vrazil do zadnych pravych dveri tak 20 cm nad listu a spravil jamku, uz na to radsej ani nepozeram ale tiez myslim ze na reklamaciu to absolutne nie je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalinj1 Vloženo 21. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 Reklamoval jsem na O2 Edice 100 přední parkovací senzor, který po nějaké době ukazoval stále doplna. Byla to ale spíš chybná montáž, problém s jakousi podložkou která chyběla. Jinak nic. Až do včerejška. Včera ráno cestou do práce jsem (s 2.0 TDI půl roku stará, najeto necelých 6000 km) málem nevyjel kopec, na rovince max 80-90 km/h, víc jsem z toho nedostal. Nejdřív na palubovce nic nesvítilo, po dalším nastartování pak žlutá kontrolka v otáčkoměru. Jel jsem naštvanej do servisu ve snaze to reklamovat (vadné turbo nebo elektronika, já jim dám...). V servisu mi vysvětlili, že se v té věci mám obrátit na tu kunu, co mi sežrala jakousi hadičku k turbu ... Výměna s prací kolem 2000 Kč. Zainvestoval jsem do spreje proti kunám a elektronického plašiče. To už ale patří spíš do sekce "Kuna v motoru....". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 22. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2006 Mám OII od 6.4.2006(najet.něco přes 35000km) a zatím jsem reklamoval: 1. cukání při akceleraci(přehráli ŘJ motoru a o.k.) 2. cvakání ze spod přístrojovky(po výmeně ŘJ climatroniku se cvakání po 2 dnech opět vrátilo,tak dali dotaz do MB co s tím a poslali jim že se má zjistit která klapka to ve ventilaci způsobuje a vyměnit jí,po výměně už konečně o.k) Sám jsem si odstranil ještě pár rezonancí a to: 1.rezonance s přístrojovky s pravé strany(způsoboval to boční krycí plast na přístrojovce,který je vidět pouze při otevření dveří spolujezdce),na dosedací plochy plastu k přístrojovce jsem nalepil černý pěnový 3mm těsnící proužek(těsnění oken a dveří) a plast nacvaknul zpátky a je klid.Práce na 10min. 2.rezonance zezadu(způsobovala to zaclonka zad.okna(mezi zaclonkou a platem kufru byla malá mezírka a při jízdě na kostkách se to rozrezonovalo a vydávalo hnusné poklepávání(odstraněno stejným způsobem,demont.jsem záclonku a přilepil po celé její délce ten stejný těsnící proužek,vypadá to jako origo s fabriky a plní to svůj účel,už ani neťukne.Práce na 15min. 3.rezonance mřížek reproduktoru v před.dveřích při hlasitěji puštěném rádiu,(po demont.tapicírunku jsem vyplnil mezery mezi samotnou mřížkou a dosedacími plochami černou pěnovou hmotou a od té doby o.k.Prace na 1:30h 4.Na kostkách Hlasité ťukání od střed.panelu s prostoru mezi řad.pákou a ruční brzdou(po rozebrání střed.panelu zjišteno že je povolena roleta která se pohybuje s ruční brzdou,vycvaknutí samotné rolety od panelu,podlepení tím již uvedeným černým těsněním a jeho seříznutí na min.tlouštku a zpětné nacvaknutí roletky do panelu to vyřešilo.Při zpětné montáži střed.panelu jsem nalepil již zmínění těsnící proužek na kovovou konstrukci samotné loketní opěrky která se dotíká boční časti střed.panelu, již dřív jsem pozoroval že při rychlé jízdě po kočíčích hlavách to že to v těch místech zarezonuje.Práce na 1:45h Nyní můžu směle oznámit že interiér nevydá ani sebemenší zavrzání,cvaknutí nebo jiný pazvuk. Takto jsem to zpočátku řešil i u obou předchozích OI a i ve 420.000km které jsem najezdil s poslední OI to bylo naprosto tiché auto. MOžná že se budu někomu zdát jako magor,ale na takové pazvuky jsem velmi háklivý,tak to řešim vlastním způsobem,nehodlám to vrazit do servisu kde by to bylo min.půl dne,naježděných 50km a ještě koukat jak jsou všechny plasty ohrabané od mastných rukou a rezonance neodstraněny.VL ASTNÍ ZKUŠENOST!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 23. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2006 roman5a9 - ja som rovnako citlivý na pazvuky. Ale rovnako, ako ty to riešim doma, lebo v servise by ma s tým jednak asi niekam poslali a jednek si nenechám poničiť plasty nenakým blbcom. Navyše ja najlepšie viem, čo rezonuje a kde, tak by bolo asi blbé tam nad nimi stáť a komandovať ich, ako a kde to majú urobiť. kalinj1 - problém s predným parkasistentom spočíva v prednom evidenčnom čísle. Ak je pod číslom podložka, musí sa priskrutkovať aj v každom rohu o nárazník, lebo inak nekopíruje oblý tvar predného nárazníka, rohy odstávajú a tie chytá parkasistent. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2006 s tou radici pakou, taky pozoruju opotrebeni chromu ze strany palubni desky, jenze auto uz mam pres 1,5roku a najeto 65tis, tak to uz asi na reklamaci nepujde co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 23. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2006 Jde to.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2006 vyborne, tak to zkusim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 24. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2006 Diamant: Rôzne vŕzgania, klepania a iné pazvuky spadajú pod záruku rovnako, ako ostatné závady. Síce zväčša v servise argumentujú tým, že tieto pazvuky najmä interiéru nebránia jazde, ale je protiargument, že výrazne znižujú jazdný komfort. Treba sa len posťažovať, sú povinný s tým niečo urobiť! Raz som sa posťažoval Helenke na infolinke, že mi vŕzga obloženie stĺpika a v servise mi poradili, nech si dám hlasnejšie rádio - pár dní na to mi zavolal sám veľký megariaditeľ servisu, že dostali bububu z Boleslavi, nech prídem a vymenia polovicu auta, len nech napíšem ďaľší mail, že som spokojný s ich servisom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavlik Vloženo 1. Září 2006 Sdílet Vloženo 1. Září 2006 Luke288: Urcite ti ji vymeni, u nas se menila po 120 000 km a to jeste v prodlouzene zaruce, protoze za ty dva roky auto bylo v servisu asi 2 mesice a tak Boleslav prodlouzila zaruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_Martin Vloženo 14. Září 2006 Sdílet Vloženo 14. Září 2006 Zdar.. OII. 04/2005 zakoupeno naj 35tis několik dotazů co si o tom myslíte.. 1.) při vyšších rychlostech cca nad 120 mám pocit jakoby vzadu něco poměrně nahlas šumělo.. přijde mit o subjektivně jako když hodně šumí reproduktory ve kterých nic nehraje.. ale repro to 100% nejsou (dela to i pri vypnutém rádiu).. je to takový šumivý zvuk.. nedovedu přesně říct kde to je.. nevím jestli je to normální ? 2.) na prahu za předním kolem se mi v délce cca 0,5cm přes celou šíři prahu odloupal lak (tj takový proužek kolomo kzemi v těsné blézkosti plastového lemu blatníku a objevila povrchová rez.. bez jakéhokoliv mého poškození.. lak tam trochu bobtná i dál (povrchová rez posupuje).. může to být ledasčím.. ale na kamínky mi to nepřijde.. navíc je tam ochranný plastokry v blatníku.. no nevímproč tam nění taková ta zesílená zástěrka přední jak mají O1-kombi, už jsem to ale videl i na O2 sedanu.. asi je to options.. vidíte to na reklmační závady ? ještě taková poznámka.. přijdou Vám normální stěrače, co se nedají zvednout (např pro odškrabání námrazy nebo při umývání), tedy krom O2 sem to jinde neviděl... kolikrát se mi stane, že na to zapomenu a vrazím steračem (ramenem) do kapoty zespod... dikmoc za pripomonky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boco Vloženo 14. Září 2006 Sdílet Vloženo 14. Září 2006 (editace) 1. To je na reklamaciu - nastavenie a utesnenie okienka v zadnych dverach 2. Odlupana farba - tazko povedat bez videnia - skus reklamovat, ale hrdzaviet by URCITE to nemalo, kedze je karoseria pozinkovana. Tak ma napada, si prvy majitel? nebolo to auto burane a zvarane v tej oblasti??? Alebo nejaka "predvadzacka"??? To by vysvetlovalo... Stierace - ano, je to "normalne". precitaj si navod k autu, tam najdes postup ako ich vyklopit. Nie je to idealne (hlavne v zime, kedze na to treba mysliet pri odstaveni auta) ale co uz. Editováno: 14. Září 2006, autor: Boco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 LZ dveře mi někde taky netěsní. Už jsem to tu párkrát čet. Co to je ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 Ako píše Boco, reklamuj. A tú hrdzu by si nám sem na fórum nevedel nafotiť? Celkom by ma to zaujímalo. S tými stieračmi nemáš pravdu, že je to len u Škodovky. Napríklad aj u BMW je to rovnako. Asi to má niečo spoločné s aerodynamikou, že sú takto stierače viac ukryté pod kapotou. A potom aj ukradnutie stieracích líšt je obtiažnejšie. Zimu som s OII ešte nezažil, ale asi by som okná čistil tak, že oškrabem sklo temer po stierače, lišty odlepím od skla a potom ich nechám presunúť do servisnej polohy. Ten kúsoček ľadu už musia nejako prežiť. Potom môžem pokojne dočistiť aj časť skla bezprostredne pod stieračmi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 18. Září 2006 Sdílet Vloženo 18. Září 2006 ještě jednou, co je s těma LZ dveřma, že to tam někde fouká ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.