Přejít na obsah

Help-po zahrati ztrati vykon Tdi 66kw


Michal2

Doporučené příspěvky

:help: Zdravim vsechny,

OI(r.97) - po zahrati prestane tahnout(jede asi jako SDI),vaha tam je Pierburg,ktera se pry moc nesere!?

Vaha,ventil turba,cidlo tlaku turba?

Je mi jasny ze nejlepsi bude diagnostika,ale treba nekdo resil stejny problem.

Kdysi mne neco podobneho trapilo par mesicu. Delalo to jak rikas, kdyz se to stalo, stacilo vypnout klicek a vse bylo zase na urcitou dobu OK. Takova blbost, gumova, opredena hadicka co vede od turba k cidlu (nevim nazev, je v motoru zhruba pred ridicem) byla v drzacku, kterym vede praskla,nebo prodrena. Opredeni bylo samozrejmne neporusene. A ve studenem stavu hadicky, kdy byla hadicka tvrda, a asi se prasklinka nerozevrela, se nic neprojevovalo. Delalo to az pri vetsim prohrati, aspon po 50km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

taky něco přidam.Řešil jsem omezení motoru.Jízd cca po třech minutách jen 120km!Tak dlouho jsem půjčoval váhu,Přepoušťák co vede k turbu a tak-nic!Pak jsem mněnil olej a zjistil,že před vanou je gumová hadice a po otřeni oleje díra,unikající tlak a tím nefunkční to čidlo jak psal kolega.To čidlo potřebuje tlak který ucházel tou dírou.Totiž jak je velký tak čidlo dá povel k otevření klapky na přepuštění výfuk.plynů nebo natočeni lopatek v turbu.Tím se ten tlak snižuje.Zjednodušeně to hlásilo velký tlak v sání. Časen se usadi prach s olejem na spodním krytu motoru a dostane se i na tuto hadici!Hadici ten olej rozlepta.Nic není tak těsný jak se zdá.Výměna a hotovo,zas jede jak dřív. :scooter:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mam AGR 66kW rv 1999, 160tis najeto. Řekl bych že by mělo táhnout líp, váha vzduchu je nová - origo Škoda-VW celý tubus s čidlem.

Někdy jede pěkně, někdy zvadne už ve 120km/h a dál musím hódně přemlouvat. Přitom by prý neměl být problém dát tachometrových 180-200km/h.

Při jízdě je slyšet jak se roztáčí turbo, ale žádný zátah není cíti, dělá to na mě dojem jakoby někde ucházel vzduch. Je možné dát sem fotky které hadice Vás zlobily? koukal jsem na ně ale je tam celkem málo místa a tím že jsou opředené nejde na první pohled poznat která je poršvihnutá. Taky mi někdy při razantním přišlápnutí kolem 3tis otáček motor cukne, jakoby nejednou vynechat, pak je to zase OK. Je to pouze při razantním rozjezdu na jakýkoli kvalt. Pokud mu dávám napít postupně, roztočí se do 4tis bez cuknutí, ale pomalu :)

Prosím o rady na co kouknout jako první a pokud možno i nějakou fotečku.

Díky a zdravím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku jsem si zde pročetl příspěvky a možná by to mohl dělat ventil recirkulace vyfukovych plynu AGR, pokud je nefunkční prý se dost sníží výkon ... stojí docela snesitelných 1000kč viz viz. http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0

Prosím ale nějakého zdatného diagnostika z okolí Brna na zjištění závady ventilu nebo prošvihnutých hadiček a popř kompletního nalogování chodu .

Díky K

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...