Přejít na obsah

Problém s ASR


Dandas

Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám jeden "menší" problém. Mám 1,6 (75kW), BFQ, rok 2004. Z ničeho nic se mi jednou ráno (zima a vlhko) po nastartování rozsvítila kontrolka ASR. Když jsem zmáčknul tlačítko ASR, tak to vůbec nereagovalo a kontrolka svítila pořád. Po ujetí pár km (když jsem dojel z domu do práce) jsem motor zhasnul a znovu nastartoval, tak bylo vše OK. Takhle se to pořad opakovalo dokola. Teď ale mi svítí kontrolka pořád, i když je už motor zahřátý. Kromě toho se mi minulý týden po nastarování rožnula i kontrolka emisí, takže už mi tam svítí obě. NEchal jsem to napíchnout na VAG-COM, jediný co to píše je nesmyslný signál z alternátoru a nějakou chybu na snímači otáček (už nevím přesně jakou hlášku), nic víc. Nevíte náhodou, čím to může být? Děkuji moc za rady. Dan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

mám jeden "menší" problém. Mám 1,6 (75kW), BFQ, rok 2004. Z ničeho nic se mi jednou ráno (zima a vlhko) po nastartování rozsvítila kontrolka ASR. Když jsem zmáčknul tlačítko ASR, tak to vůbec nereagovalo a kontrolka svítila pořád. Po ujetí pár km (když jsem dojel z domu do práce) jsem motor zhasnul a znovu nastartoval, tak bylo vše OK. Takhle se to pořad opakovalo dokola. Teď ale mi svítí kontrolka pořád, i když je už motor zahřátý. Kromě toho se mi minulý týden po nastarování rožnula i kontrolka emisí, takže už mi tam svítí obě. NEchal jsem to napíchnout na VAG-COM, jediný co to píše je nesmyslný signál z alternátoru a nějakou chybu na snímači otáček (už nevím přesně jakou hlášku), nic víc. Nevíte náhodou, čím to může být? Děkuji moc za rady. Dan

Jestli se ti k tomu přidává i kontrolka ABS mrkni na http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...l=sv%EDt%ED+ASR

Editováno: , autor: karel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se ti k tomu přidává i kontrolka ABS mrkni na http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...l=sv%EDt%ED+ASR

ABS mi nesvítí a když jsem ho zkoušel na ledu, tak fungovalo. Ty pojistky zkusím, je možný že by to mohly být. Podle chování těch kontrolek (občas svítí občas ne) mi opravdu přijde, jako kdyby tam byl někde nějaký studeňák. Každopádně to stojí za to to vyzkoušet, než hnedka kupovat snímač otáček a pak zjistit, že je to jen pojistkou, to by mě akorát tak mohlo nasr..:) Jinak motor se chová naprosto normálně, v klidu běží bez jakýchkoliv známek cukání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem zkousel ty pojistky nad AKU a vypadaly v pohode. Zkusil jsem je očistit, ale bohuzel to nepomohlo. Kontrolky ASR a emisi svitily dal. JEn se mi stalo, ze z niceho nic mit kontrolka emisi zhasla a uz nesvitila. ASR obcas svitila, obcas nesvitilo nic. Dneska jsem sedl do auta, nastartuju, rozne se ASR a po par km i emise, takze je to zase zpatky. Motor slape v pohode, jen by me zajimalo, co to teda je, protoze me to zacina pekne sraaaat. Diky za info. Dan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zkousel ty pojistky nad AKU a vypadaly v pohode. Zkusil jsem je očistit, ale bohuzel to nepomohlo. Kontrolky ASR a emisi svitily dal. JEn se mi stalo, ze z niceho nic mit kontrolka emisi zhasla a uz nesvitila. ASR obcas svitila, obcas nesvitilo nic. Dneska jsem sedl do auta, nastartuju, rozne se ASR a po par km i emise, takze je to zase zpatky. Motor slape v pohode, jen by me zajimalo, co to teda je, protoze me to zacina pekne sraaaat. Diky za info. Dan

Dneska stejnej problém (1,6/75 kW, BFQ). Napřed se rozsvítila kontrolka ASR, pak kontrolka motoru a navíc mi neustále běžely ventilátory i když byla klima ne ECON a ručka teploměru se vůbec nezvedla. VagCom říkal následující: snímač teploty - nesmyslný signál, jednotka ABS bez komunikace s ŘJ motoru. Odpojil jsem baterku, pohnul s konektory na ŘJ motoru a pak jsem vše smazal. Od té doby je vše OK. Uvidím jak dlouho. Vypadalo to jak nějakej blbej kontakt. Uvidím co bude dál. Máte někdo podobné zkušenosti?

Editováno: , autor: Milan123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem tohle s ASR na fabii - resil jsem to rok a pul - nikdo nevedel. Rozsvecelo se nahodne - vetsinou az po delsi dobe od nastartovani, neslo pak vypnout/zapnout, pohohl jen restart motoru - na chvili. Hlasilo mi to nesmyslny signal z alternatoru - sporadicka nebo neco podbneho. Kazdopadne to byl vadny regulator na alternatoru - jinak takhle kontrolka ukazuje jakoukoliv chybu v motoru - to mi bylo receno ve Skoda, kde na zavadu prisly. Byl to prvni servis, co to nasel a kde nekdo premyslel a nechtel jen menit - jinak oprava altiku asi za 2000,- smazani chyb a vse OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem tohle s ASR na fabii - resil jsem to rok a pul - nikdo nevedel. Rozsvecelo se nahodne - vetsinou az po delsi dobe od nastartovani, neslo pak vypnout/zapnout, pohohl jen restart motoru - na chvili. Hlasilo mi to nesmyslny signal z alternatoru - sporadicka nebo neco podbneho. Kazdopadne to byl vadny regulator na alternatoru - jinak takhle kontrolka ukazuje jakoukoliv chybu v motoru - to mi bylo receno ve Skoda, kde na zavadu prisly. Byl to prvni servis, co to nasel a kde nekdo premyslel a nechtel jen menit - jinak oprava altiku asi za 2000,- smazani chyb a vse OK.

Chybu na alternátoru jsem tam žádnou nevyčetl, jak jsem psal jen čidlo teploty a nekomunikace s ŘJ motoru. Nejde mi do hlavy jak souvisi ASR s kontrolkou elektroniky motoru a s teplotou motoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesouvisi to nijak, proste kdyz je nejaka chyba, ktera neni signalizovana kontrolkou elektroniky motoru, rozsviti se ASR. Jinak me to taky psalo ruzny blbosti - asi 4 chyby v prubehu toho reseni - neni odezva jednotky ABS a podobne, pritom to bylo tim altikem - jen napad, muze to byt necim jinym, ale prubeh projevu byl stejny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mel jsem tohle s ASR na fabii - resil jsem to rok a pul - nikdo nevedel. Rozsvecelo se nahodne - vetsinou az po delsi dobe od nastartovani, neslo pak vypnout/zapnout, pohohl jen restart motoru - na chvili. Hlasilo mi to nesmyslny signal z alternatoru - sporadicka nebo neco podbneho. Kazdopadne to byl vadny regulator na alternatoru - jinak takhle kontrolka ukazuje jakoukoliv chybu v motoru - to mi bylo receno ve Skoda, kde na zavadu prisly. Byl to prvni servis, co to nasel a kde nekdo premyslel a nechtel jen menit - jinak oprava altiku asi za 2000,- smazani chyb a vse OK.

Chybu alternatoru jak píšeš výše jsem tam jako sporadickou měl několikrát. V té době mi ale kontrolka ASR nic nesignalizovala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tim spis bych to proveril, je to moje zkusennost a ten problem jsem fakt resil asi 1,5 roku, nez na to nekdo prisel, a ja uz bych po tom sel pri stejnym projevu vzdy :)

Chybu alternatoru jak píšeš výše jsem tam jako sporadickou měl několikrát. V té době mi ale kontrolka ASR nic nesignalizovala.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar kluci, tak koukam, že nejsem sám, kdo má tento problém. Ne že bych byl rád, že ho máte i vy, ale jsem rád, že nejsem sám:) Dneska opět sednu ráno do auta, po nastartování se rožnuly obě kontrolky, teda ASR a emise. Po ujetí asi 30 km, když jsem znova nastartoval, tak ASR zhaslo a svítilo jen emise. Po ujeti dalších asi 30 km mi po opětovném zhasnutí a nastartování zhasly obě kontrolky a vše OK. Jenže vím, že jak zítra sednu do auta, tak to bude zase svítit jak vánoční stroměček. Když jsem to tenkrát nechal napíchnout na VAG-COM, tak to vyjelo chybu: nesmyslný signál z alternátoru a k tomu ještě nějakou chybu na snímači otáček. Jak jste tady psali, ten regulátor na altíku má vliv na rožnutí kontrolky ASR nebo emisi? Sere mě to, auto sice valí jak drak, ale ty kontrolky mě rozčilují. Dan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady bych spis zacal tim snimacem otacek ne alternatorem...

Nazdar kluci, tak koukam, že nejsem sám, kdo má tento problém. Ne že bych byl rád, že ho máte i vy, ale jsem rád, že nejsem sám:) Dneska opět sednu ráno do auta, po nastartování se rožnuly obě kontrolky, teda ASR a emise. Po ujetí asi 30 km, když jsem znova nastartoval, tak ASR zhaslo a svítilo jen emise. Po ujeti dalších asi 30 km mi po opětovném zhasnutí a nastartování zhasly obě kontrolky a vše OK. Jenže vím, že jak zítra sednu do auta, tak to bude zase svítit jak vánoční stroměček. Když jsem to tenkrát nechal napíchnout na VAG-COM, tak to vyjelo chybu: nesmyslný signál z alternátoru a k tomu ještě nějakou chybu na snímači otáček. Jak jste tady psali, ten regulátor na altíku má vliv na rožnutí kontrolky ASR nebo emisi? Sere mě to, auto sice valí jak drak, ale ty kontrolky mě rozčilují. Dan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...