Branislav Ulbrik Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 (editace) Zdravim Vas. V prvom rade pardon, ak sa tento konkretny problem uz rozoberal, pri rychlom hladani som sa s nim vsak nestretol. Takze k veci: toto auto sme kupili ako jazdene v juni 2007 (120 000 km). Vsetko pekne fungovalo. Po mesiaci sa stala taka vec, ze auto akoby zrazu stratilo vykon... Potom sa vsak uz vsetko spravalo normalne a pol roka auto skvelo fungovalo. Niekedy v novembri sa to iste uz zacalo opakovat... Takze servis a novy senzor vahy vzduchu (neoriginal). Mesiac sa pojazdilo, auto slapalo bez problemov, oco s nou bol na sluzobke vo Viedni (1200 km s priemerkou 120 km/h). Potom sa s autom jazdilo cca 2000 km len Kosice-Svidnik (100 km vzdialenost). Jazdilo sa stylom "na spotrebu", ked to vychadzalo na 4.1 l az 4.5 l / 100 km. A odrazu ten isty problem, auto nema tah. Raz to bezi naplno, inokedy ako SDI. OK, autorizovany servis, seriozna diagnostika a vzisla z toho vaha vzduchu a nic viac, automechanik sa vyjadril, ze to hadze chyby uz pri vahe vzduchu, takze ani nemoze zdiagnostikovat zvysok... zvlastne, no... takze reklamacia vahy vzduchu v povodnom servise, doplatok za original. Este pojdeme do Skodovackeho servisu v KE, nech prejdu uz vsetko, ale celkovo to je divne. S originalnou vahou vzduchu sa to sprava podivne- akoby chybalo takych 20 koni vykonu, otacky letia hore, ale netlaci to do sedaciek tak, ako predtym. Na jednotke to robilo krasne "vystreli" a teraz to je take vlazne.... Tak sa chcem opytat, ze v com by to mohlo byt. Staci vyresetovat RJ? Cistenie Turba? Vymena ventilu N75? Vahu vzduchu sme menili dnes, takze este nevieme, ci bude kolisat vykon, zatial sa vsak javi ako nizsi... Skuste poradit prosim Editováno: 30. leden 2008, autor: Branislav Ulbrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 No tak chtělo by to projet a nalogovat hodnoty - požadovaný vzduch/ naměřený vzduch (váha) - požadovaný tlak vzduchu/ naměřený tlak vzduchu (turbo) oboje mám pocit na 3 dát plnej a nechat z nízkých otáček do min 3000ot. Z hodnot udělat takový pěkný grafíčky a zkoumat jestli požadovaná hodnota je velmi blízká měřené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Zdravim Vas. V prvom rade pardon, ak sa tento konkretny problem uz rozoberal, pri rychlom hladani som sa s nim vsak nestretol. Takze k veci: toto auto sme kupili ako jazdene v juni 2007 (120 000 km). Vsetko pekne fungovalo. Po mesiaci sa stala taka vec, ze auto akoby zrazu stratilo vykon... Potom sa vsak uz vsetko spravalo normalne a pol roka auto skvelo fungovalo. Niekedy v novembri sa to iste uz zacalo opakovat... Takze servis a novy senzor vahy vzduchu (neoriginal). Mesiac sa pojazdilo, auto slapalo bez problemov, oco s nou bol na sluzobke vo Viedni (1200 km s priemerkou 120 km/h). Potom sa s autom jazdilo cca 2000 km len Kosice-Svidnik (100 km vzdialenost). Jazdilo sa stylom "na spotrebu", ked to vychadzalo na 4.1 l az 4.5 l / 100 km. A odrazu ten isty problem, auto nema tah. Raz to bezi naplno, inokedy ako SDI. OK, autorizovany servis, seriozna diagnostika a vzisla z toho vaha vzduchu a nic viac, automechanik sa vyjadril, ze to hadze chyby uz pri vahe vzduchu, takze ani nemoze zdiagnostikovat zvysok... zvlastne, no... takze reklamacia vahy vzduchu v povodnom servise, doplatok za original. Este pojdeme do Skodovackeho servisu v KE, nech prejdu uz vsetko, ale celkovo to je divne. S originalnou vahou vzduchu sa to sprava podivne- akoby chybalo takych 20 koni vykonu, otacky letia hore, ale netlaci to do sedaciek tak, ako predtym. Na jednotke to robilo krasne "vystreli" a teraz to je take vlazne.... Tak sa chcem opytat, ze v com by to mohlo byt. Staci vyresetovat RJ? Cistenie Turba? Vymena ventilu N75? Vahu vzduchu sme menili dnes, takze este nevieme, ci bude kolisat vykon, zatial sa vsak javi ako nizsi... Skuste poradit prosim V prve rade je tohle jezdeni na spotrebu zaruceny recept na pridreni turba(repspektive regulace). Takze jedine reseni navstivit nekoho kdo tomu rozumi a ne autorizovany servis, ktery stejne vi prd(ve vetsine pripadu-vlastni zkusenost).Uz tady byl i kluk z Kosic a jak jsem slysel co mu tam delali a co mu rekli atd tak jsem malem padnul na prdel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 V prve rade je tohle jezdeni na spotrebu zaruceny recept na pridreni turba(repspektive regulace). Takze jedine reseni navstivit nekoho kdo tomu rozumi a ne autorizovany servis, ktery stejne vi prd(ve vetsine pripadu-vlastni zkusenost).Uz tady byl i kluk z Kosic a jak jsem slysel co mu tam delali a co mu rekli atd tak jsem malem padnul na prdel. S tím jezdením na spotřebu plne souhlasím. Já sem se na tom troška popálil když sem takhle jezdil. Autíčko z ničeho nic začalo padat do nouzáku (asi přidřená regulace).Tetkonc behem jízdy tomu parkrát naložím a od tý doby co to delám to nepadlo ani jednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Branislav Ulbrik Vloženo 1. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 V servise mam v KE povedali jednoznacne vymena turba... ( 30 000 SKK ?!) ... Ale pritom mi to subjektivne pripada tak, akoby nefungovala variabilna geometria lopatiek turba... pretoze auto ide, turbo tlaci, ale nie tak razantne (akoby 90 konova verzia), ako mesiac dozadu... Nestaci otryskovanie turba, teda komplet precistit a pozmenit jazdny styl? Vdaka za vsetky reakcie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 V servise mam v KE povedali jednoznacne vymena turba... ( 30 000 SKK ?!) ... Ale pritom mi to subjektivne pripada tak, akoby nefungovala variabilna geometria lopatiek turba... pretoze auto ide, turbo tlaci, ale nie tak razantne (akoby 90 konova verzia), ako mesiac dozadu... Nestaci otryskovanie turba, teda komplet precistit a pozmenit jazdny styl? Vdaka za vsetky reakcie. Servis ti totiz turbo nebude cistit, je to z duvodu reklamace atd.Zajed za nejakym garazovym mechanikem, ale takovym co to uz delal a at ti vycisti turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.