Přejít na obsah

Branislav Ulbrik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Branislav Ulbrik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Turbo bolo v autorizovanom servise vymontovane a poslane do firmy zaoberajucou sa opravami, repasom a cistenim turbodmychadiel (http://www.turboservis.sk/index.htm). Tam nam povedali, ze je nutna oprava, resp. repas, tak sme sa rozhodli pre komplet vymenu, lebo repasu neverime. Prvych 500 km sa jazdilo podla ich odporucania netocit to nad 3000 ot. 500 km preslo ako voda no a vykon je subjektivne nizsi. Trebars ta akceleracia na 180 je onicom, predtym to tahalo ako blaznive a az pri tych 180 to zlenivelo. Turbo zabera normalne, je ho pocut "svistat", od tych 2000 otacok to zaberie, ale nie je to ten zatah, ako kedysi. Preto bol otec na diaagnostiku v origo skoda servise. Bola urobena pocas jazdy, dokocna soferoval ich mechanik. Podla jeho tvrdeni mu diagnostika nenasla ziadnu chybu a nechape, co sa nam nepaci... Mozno ze v tych hodnotach aj nieco bolo, ale je to servis v malom meste, takze ten mechanik vie asi len identifikovat chyby, ktore by mu VAG dal.... a chyby to fakt nelasilo. No nevieme co s tym, auto uz zozralo 40 000 a stale nejazdi podla nasich predstav... Inak s tym ventilom sa asi nic nerobilo (nikto nam nic nepovedal). Zatial vdaka za Vase rady.
  2. Ale tak v com by to mohlo byt? Diagnostika bola ok, automechanik sa vyjadril, ze nechape, co sa nam nepaci, ze auto slape super, ale islo to predtym inak - lepsie, na 180 kmh to letelo akoby nic, teraz sa clovek nacaka... Kde by este mohla byt zrada, v ktorej oblasti motora?
  3. Nazdar. Pred nejakym casom som tu pisal o nasom dosluhujucom turbe... Teraz pisem, kvoli novemu turbu . Pred par tyzdnami prebehla vymena turba za nove, vaha vzduchu tiez menena (origo Bosch). Riadiacia jednotka bola vycistena, zrestartovana. Poblem: Auto netaha, ako v case pred problemami s turbom, nasledkom ktorych sa urobila jeho vymena. Vykon je celkovo vlaznejsi, akceleracia sa zhorsila, este aj zvuk je iny . S novym turbom sa zatial najazdilo 500 km stylom do 3000 ot. (podla odporucani mechanika). Potom sme to uz s otcom testovali az do obmedzovaca. Takze prosim Vas, cim by to mohlo byt? Auto bolo na diagnostike a vsetko je v norme. Ze by sa to este len "zajazdovalo"? Skuste poradit... Vdaka PS: Este otazka, existuje nieco ako automaticka regulacia tociveho momentu a co to vlastne je?
  4. V servise mam v KE povedali jednoznacne vymena turba... ( 30 000 SKK ?!) ... Ale pritom mi to subjektivne pripada tak, akoby nefungovala variabilna geometria lopatiek turba... pretoze auto ide, turbo tlaci, ale nie tak razantne (akoby 90 konova verzia), ako mesiac dozadu... Nestaci otryskovanie turba, teda komplet precistit a pozmenit jazdny styl? Vdaka za vsetky reakcie.
  5. Zdravim Vas. V prvom rade pardon, ak sa tento konkretny problem uz rozoberal, pri rychlom hladani som sa s nim vsak nestretol. Takze k veci: toto auto sme kupili ako jazdene v juni 2007 (120 000 km). Vsetko pekne fungovalo. Po mesiaci sa stala taka vec, ze auto akoby zrazu stratilo vykon... Potom sa vsak uz vsetko spravalo normalne a pol roka auto skvelo fungovalo. Niekedy v novembri sa to iste uz zacalo opakovat... Takze servis a novy senzor vahy vzduchu (neoriginal). Mesiac sa pojazdilo, auto slapalo bez problemov, oco s nou bol na sluzobke vo Viedni (1200 km s priemerkou 120 km/h). Potom sa s autom jazdilo cca 2000 km len Kosice-Svidnik (100 km vzdialenost). Jazdilo sa stylom "na spotrebu", ked to vychadzalo na 4.1 l az 4.5 l / 100 km. A odrazu ten isty problem, auto nema tah. Raz to bezi naplno, inokedy ako SDI. OK, autorizovany servis, seriozna diagnostika a vzisla z toho vaha vzduchu a nic viac, automechanik sa vyjadril, ze to hadze chyby uz pri vahe vzduchu, takze ani nemoze zdiagnostikovat zvysok... zvlastne, no... takze reklamacia vahy vzduchu v povodnom servise, doplatok za original. Este pojdeme do Skodovackeho servisu v KE, nech prejdu uz vsetko, ale celkovo to je divne. S originalnou vahou vzduchu sa to sprava podivne- akoby chybalo takych 20 koni vykonu, otacky letia hore, ale netlaci to do sedaciek tak, ako predtym. Na jednotke to robilo krasne "vystreli" a teraz to je take vlazne.... Tak sa chcem opytat, ze v com by to mohlo byt. Staci vyresetovat RJ? Cistenie Turba? Vymena ventilu N75? Vahu vzduchu sme menili dnes, takze este nevieme, ci bude kolisat vykon, zatial sa vsak javi ako nizsi... Skuste poradit prosim
×
×
  • Vytvořit nový...