Přejít na obsah

Turbo


Hans1980

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci,

mam dotaz ohledne tubra a piskani. Vsichni co tu resi turbo tak pisou jak jim ve vyssich otackach zacne piskat a moc to nejede. u me trochu jinak. Piskani a takove jako syceni je slyset i na volnobeh. stupnuje se postupnym pridavanim plynu a nejvic kolem dvou tisic, jakmile je nad dva tisice tak uz nepiska. Zatah turba by mel byt citit nekde okolo dvou tis otacek. U me poznat bohuzel neni a nejake zlepseni vykonu je tak kolem 3200 otacek. To uz je zatah poznat. Myslite si ze je to spatne turbo nebo spis nejaka hadice nebo plechovka u turba. Mel jsem sundany narazaznik a prohlizel IC a zdal se byt v klidu. Vsude sucho a nic nefoukalo. to piskani se sycenim je spis slyset bliz k turbu. Auto do nouzaku nepada. Muze s tim mit neco spolecneho EGR ventil. auto poskubavalo i za jizdy tak jsem zaslepil jen hadicku. pri jizde v poho ale hlavne studeny motor na rozjezd poskubava. Spotreba se mi zda taky vyssi ale to je mozna tim ze tomu musim vic topit aby to jelo. netaha to jako driv. Spis nez spatny turbo mi prijde ze se nekde ztraci tlak. rampu nebo kanal nemam tak snad pomuze hever abych alespon omrknul jestli to neni u turba nekdo oblity. Poradite nekdo prosim? jinak mam O1 r.99 TDI 81KW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci,

mam dotaz ohledne tubra a piskani. Vsichni co tu resi turbo tak pisou jak jim ve vyssich otackach zacne piskat a moc to nejede. u me trochu jinak. Piskani a takove jako syceni je slyset i na volnobeh. stupnuje se postupnym pridavanim plynu a nejvic kolem dvou tisic, jakmile je nad dva tisice tak uz nepiska. Zatah turba by mel byt citit nekde okolo dvou tis otacek. U me poznat bohuzel neni a nejake zlepseni vykonu je tak kolem 3200 otacek. To uz je zatah poznat. Myslite si ze je to spatne turbo nebo spis nejaka hadice nebo plechovka u turba. Mel jsem sundany narazaznik a prohlizel IC a zdal se byt v klidu. Vsude sucho a nic nefoukalo. to piskani se sycenim je spis slyset bliz k turbu. Auto do nouzaku nepada. Muze s tim mit neco spolecneho EGR ventil. auto poskubavalo i za jizdy tak jsem zaslepil jen hadicku. pri jizde v poho ale hlavne studeny motor na rozjezd poskubava. Spotreba se mi zda taky vyssi ale to je mozna tim ze tomu musim vic topit aby to jelo. netaha to jako driv. Spis nez spatny turbo mi prijde ze se nekde ztraci tlak. rampu nebo kanal nemam tak snad pomuze hever abych alespon omrknul jestli to neni u turba nekdo oblity. Poradite nekdo prosim? jinak mam O1 r.99 TDI 81KW

Turbo píská normálně ... ale když píská víc ..znamená to něco v nepořádku .. vetšinou přiohnuté lopatky turba... a zda je zlepšení výkonu někde u 3200 otáček tak je určitě něco špatně... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...