Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj kluci,

mam dotaz ohledne tubra a piskani. Vsichni co tu resi turbo tak pisou jak jim ve vyssich otackach zacne piskat a moc to nejede. u me trochu jinak. Piskani a takove jako syceni je slyset i na volnobeh. stupnuje se postupnym pridavanim plynu a nejvic kolem dvou tisic, jakmile je nad dva tisice tak uz nepiska. Zatah turba by mel byt citit nekde okolo dvou tis otacek. U me poznat bohuzel neni a nejake zlepseni vykonu je tak kolem 3200 otacek. To uz je zatah poznat. Myslite si ze je to spatne turbo nebo spis nejaka hadice nebo plechovka u turba. Mel jsem sundany narazaznik a prohlizel IC a zdal se byt v klidu. Vsude sucho a nic nefoukalo. to piskani se sycenim je spis slyset bliz k turbu. Auto do nouzaku nepada. Muze s tim mit neco spolecneho EGR ventil. auto poskubavalo i za jizdy tak jsem zaslepil jen hadicku. pri jizde v poho ale hlavne studeny motor na rozjezd poskubava. Spotreba se mi zda taky vyssi ale to je mozna tim ze tomu musim vic topit aby to jelo. netaha to jako driv. Spis nez spatny turbo mi prijde ze se nekde ztraci tlak. rampu nebo kanal nemam tak snad pomuze hever abych alespon omrknul jestli to neni u turba nekdo oblity. Poradite nekdo prosim? jinak mam O1 r.99 TDI 81KW

Ahoj kluci,

mam dotaz ohledne tubra a piskani. Vsichni co tu resi turbo tak pisou jak jim ve vyssich otackach zacne piskat a moc to nejede. u me trochu jinak. Piskani a takove jako syceni je slyset i na volnobeh. stupnuje se postupnym pridavanim plynu a nejvic kolem dvou tisic, jakmile je nad dva tisice tak uz nepiska. Zatah turba by mel byt citit nekde okolo dvou tis otacek. U me poznat bohuzel neni a nejake zlepseni vykonu je tak kolem 3200 otacek. To uz je zatah poznat. Myslite si ze je to spatne turbo nebo spis nejaka hadice nebo plechovka u turba. Mel jsem sundany narazaznik a prohlizel IC a zdal se byt v klidu. Vsude sucho a nic nefoukalo. to piskani se sycenim je spis slyset bliz k turbu. Auto do nouzaku nepada. Muze s tim mit neco spolecneho EGR ventil. auto poskubavalo i za jizdy tak jsem zaslepil jen hadicku. pri jizde v poho ale hlavne studeny motor na rozjezd poskubava. Spotreba se mi zda taky vyssi ale to je mozna tim ze tomu musim vic topit aby to jelo. netaha to jako driv. Spis nez spatny turbo mi prijde ze se nekde ztraci tlak. rampu nebo kanal nemam tak snad pomuze hever abych alespon omrknul jestli to neni u turba nekdo oblity. Poradite nekdo prosim? jinak mam O1 r.99 TDI 81KW

Turbo píská normálně ... ale když píská víc ..znamená to něco v nepořádku .. vetšinou přiohnuté lopatky turba... a zda je zlepšení výkonu někde u 3200 otáček tak je určitě něco špatně... ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.