Přejít na obsah

Elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka


century

Doporučené příspěvky

Když beru v porovnání koncernu tak možná ano,tak je č.1 Audi,č.2 VW,č.3 Škoda a pak Seat,ale zas když už nějakej ten prvek výbavy dostane tak ho má většinou už zahrnutej do zakl.výbavy té verze a né jako příplatek jako třeba u VW kde jsem kdysi u Passatu připlácel i PC-poloviční maxidot za 20.000kč a to jsem měl výbavy Highline a to za co jsem tehdy dával 20.000kč má dnes Oct.II od Ambiente v základu,proto mě taky VW s tímto začlo pěkně štvát a přesunul jsem se na Škodovku.V porovnání z jinými značkami si podle mě Škodovka nevede zas vůbec špatně,když porovnám Opely,Fordy,Peugeoty mojich známých apod.tak můžu s klidem říct že to co má občas Škodovka v základu danné výbavy nemá jiná značka ani za příplatek.

Např.již zmiňovaná tátova Mazda 6,auto přes 800.000kč a když třeba porovnám Audio což on má AudioModul-CD+10 repro což bylo za šlušnou raketu tak můžu říct že i standatr.STREAM co mám v jedné Eleganci se standart.repro hraje daleko lépe nemluvě o Audienci+sound,pak jeho počítač,on má cca 5,6 funkcí v mini displeji na střed.konzole a já maxíka,což teda na maxika nemá ani náhodou,pak třeba dálk.ovlád.v klíči nemůže ani vytáhnout okna což já ano,ptal s v Mazdě na případné dodělání a prej nelze a ani o tom p.technik nevěděl,má klasický hydraulický servo žádnej servotronik jako Oct.II kterej podle mě bezvadnej,clima-jednozónová-Oct.II dvouzónovka,odklád.schránka klasickej hnusnej neosvětlenej šuplík-Oct.II klimatizovaná a osvětlená schránka atd.atd.V porovnání takových to věcí je podle mě Oct.II i nad Mazdou 6 a jí podobné.

U třeba té Mazdy 6 je velké plus její vnější desing a naft.motory,jinak zas na nějaké výšiny bych jí nestavěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlos: Presne tak. Ono tam nejde vrazit vsechnu techniku. To uz bys pak ani nemusel kupovat Superba, protoze uz mas auto se vsim vsudy...

Kutil_Tim: Ja nevim jak Ty, ale ja jsem docela spokojenej, ze mam Skodovku. Nejaky sklopny zrcata mi uberou 0,000001% z moji radosti.

Ono hned zmenis nazor, kdyz zjistis ze u AUDI RS4 musis priplatit nejakych 20tis Kc (nevim presne) za el. stahovani zadnych oken. To pak clovek sedne na prdel...a je rad za OII:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravda a nemusíš chodit daleko,stačí Passat,měl jsem je od 1994 až do roku 2004 tak jsem je jich neobjednával a to pak se nestačíš divit za co všechno tam chtěj prachy.

Nejhorší byli od 1997-2003,ty jsem bral v max.výbavě Highline..auto za min.800.000kč a bylo na plecháčích s poklicema,bez PC,bez rádia,bez mlhovek apod.a třeba Xena dávali jen součastí paketu za 60.000kč,mlhovky za 15.000kč,PC za 20.000kč,kola 36.000kč...to byl mazec.Jó byli sem tam nějaké akční modely co měl třeba Al.kola,mlhovky a PC ale zas to bylo uděláno z výbavy Trendline takže zas takovej nablejskanej chudáček.

Jediný dobrý v éře Passatu bylo když se tak necelej rok před nástupem tohohle nového modelu Passatu upravily výbavy tehdejšího Passatu....to pak výbava Highline měla standartně Maxidot,al.kola,Xena,dokonce Rádio na CD,vyhřív.sedadla apod. a ještě je zlevnily....to už nebylo špatný,to bylo srovnatelné tak +- s Oct.II.

Jinak mám hodně kolegů co maj i jiný značky takže můžu celkem srovnávat a vážně si Škodovka vede v tomhle hodně dobře a jak bylo i někde psáno v časopise ....v mnohém předčí výbavově i vozy vyšších tříd a s tim naprosto souhlasim po své vlastní zkušenosti z vozy VW a kolegových Fordů,Opelů.Tak vybavenýho Passata jako mám ted skorem všechny Oct.II bych pod melouna nepořídil na to dám krk a největší vtip je v tom že by ten Passat výbavově nebyl v ničem lepší akorát o 300.000kč dražší.

Jen mě mrzí že VW dala pryč ten 1.9TDI-PD 96kw,to at si řiká kdo chce co chce,to byl z 1.9TDI 81kw ty nejlepší motory od VW,ten být v Oct.II tak si mlaskám a neměl bych jedinou připomínku,měl jsem je ve všech Passatech,každej mi nalítal hodně přes 300.000km a bez poruch a výkon měl nádhernej,s tim bych to natřel i 2.0TDi jak výkonově tak i spotřebou.

A ještě jedno plus ke Škodovkám jsou ty slevy jaký se daj usmlouvat u dealera.....to jsem byl po přechodu z VW fakt unešenej.....pak třeba táta u Mazdy,táta když tehdy objednával tu "Šestku" tak byl rád za slevu 30.000kč a to se už vyráběla přes 3.roky,kdyby to byl novej model tak chápu,ale takhle....... a to už se prodejce cukal a křenil že byl zralej na pěst.....kdyby v tí ceně kupoval táta Škodovku tak věřim že i on jako jedinec by min.80.000kč určitě dostal všude.

Já když tehdy kupoval Passaty,tak množstevní sleva při odběru 6ks byla pro mě 25.000kč/ks a to už se prodejce naparoval bůh ví co mi nedal,což je v porovnání ze Škodovkou kam jsem přišel jako nováček a kde jsem okamžitě dostal 100.000kč/ks a později 120.000kč/ks při odběru stejného počtu aut uplně směšné.

Já Škodovce moc fandim,jen tak dál....ted až vylouskne novýho Supíka,facelift Oct.II + nějakej ten úplně novej model auta tak bych se pomalu nedivil kdyby tim strčila VW do kapsy,myslim si že už ted má VW odřený paty od Škodovky a ještě když koncernu odvádí největší prachy ze všech jejich značek za prodejnost...pak bych se ani nedivil změny postavení Škodovky v koncernu směrem vzhůru.

Už ted mám nespočet známých kteří přešli z A6,Passatů do Superbů,Oct.II.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se byl dneska s novou Mazdou 6 svést. Má to takovej celkem sportovní charakter, tvrdej posez, velmi tuhej posilovač řízení a je to dost přetáčivý. Motor je kulaťoučkej tichej a kulturní. Výkon mě bohužel podle předpokladu neohromil, ale to jsem ani nečekal. Stejně to nejspíš zase skončí u Škodovky. Docela jsem zvědav na Supa v kombi a samozřejmě na 2.0 TDI CR 125 kW. Z předpokládanýho repertoáru mě jinej motor ani nezajímá. Otázka je taky ale cena. Zatím není nikde ani náznak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale musí ti bejt jasný, že člověk, kterej uvažuje o RS4 se s OII nespokojí

když se koukám na rozdíly v cenách, tak u Audi platíš hlavně image, než že by byla o tolik lepší, o kolik je dražší. Ta nová A4 se mi sice velice líbí (kromě prostoru na zadních sedadlech, to je teda ubohost), ale především se mi líbí ten 3.0 TDI motor. Kdyby byl tenhle motor v Supu, Mondeu nebo Mazdě 6, můžou jít s Audi do pr... Jenomže není a vovovovovotom to je !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když se koukám na rozdíly v cenách, tak u Audi platíš hlavně image, než že by byla o tolik lepší, o kolik je dražší. Ta nová A4 se mi sice velice líbí (kromě prostoru na zadních sedadlech, to je teda ubohost), ale především se mi líbí ten 3.0 TDI motor. Kdyby byl tenhle motor v Supu, Mondeu nebo Mazdě 6, můžou jít s Audi do pr... Jenomže není a vovovovovotom to je !

sorry ještě za OT.

ty woe, neřeš ostatní civilní audi, řeč byla o RS4, tam tě nějaký místo vzadu netankuje :)

jinak audi maj taky hezký zrcátka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak jsem se motal okolo tý Mazdy 6, tak jsem narazil na Mazdu 3 MPS. To je teda pěkná bruska. Je to 2,3 turbo s výkonem 191 kW (260 k) a 380 Nm !!! To je na benzín úplně neskutečný. Nenašel jsem ve světový produkci srovnatelnej příměr. A to všechno, v luxusní výbavě, u nás za 744 000,- Kč a v Německu dokonce někde kolem 600 000,-Kč.

A ty zrcátka má taky sklápěcí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak jsem se motal okolo tý Mazdy 6, tak jsem narazil na Mazdu 3 MPS. To je teda pěkná bruska. Je to 2,3 turbo s výkonem 191 kW (260 k) a 380 Nm !!! To je na benzín úplně neskutečný. Nenašel jsem ve světový produkci srovnatelnej příměr. A to všechno, v luxusní výbavě, u nás za 744 000,- Kč a v Německu dokonce někde kolem 600 000,-Kč.

A ty zrcátka má taky sklápěcí :D

No konkurovat by tomu mohla audi S3 ale cenově moc ne a pak infiniti-ale to je výbavově trochu jinde, mno trochu víc:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

No nevím, osobně mi to jako výhoda při parkování nepřipadá. Pokud se kolem mne někdo protahuje, tak zrcátko v normální poloze alespoň trochu zajišťuje odstup. Pořád je pro mne lepší uražené zrcátko než odřený bok. Tak to alespoň vidím já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci to moc rozebírat, ale nemyslíš, že když ti někdo urve zrcátko, že okolí toho zrcátka zůstane bez šrámu? Podle mě určitě ne-e...

Každopádně sklápění bude fajn. Nezažil jsem ho, takže z mé strany s rezervou ;)

To zrcátko se většinou sklopí, buď dozadu nebo dopředu. Pokud by ho opravdu urval, tak už by to bylo jedno protože by dřel o bok. Ale jak jsem psal, je to můj pohled na věc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...