Publikováno Únor 7, 200817 r Zdravim, rad by som sa spytal ako riesite problem presakovania oleja do expanznej nadrzky chladiacej kvapaliny. Chcem len zdoraznit ze je to len priesak, ziadne velka mnozstvo....cca do 4 dcl. V bloku, v chladici je CHK cista, bez oleja, chladic oleja v poriadku, na hlave ani bloku nevidno ziadne praskliny ani ine poskodenie, tesnenie takisto v poriadku. Ziadny priesak vody do oleja. Vyskytuje sa nieco podobne aj u 2,0 TDI ??? Vopred vdaka. Upraveno Únor 8, 200817 r od Peter M
Únor 8, 200817 r O tom jsem teda ještě neslyšel a to mám 5ks Oct.II 1.9TDI od BJB až po současné BLS a na některých z nich najeto přes 350.000km a v pohodě,žádné prosakování. 2.0TDi jsem měl 3ks,měli fakt hromadu problému,ale zrovna toto teda ne............
Únor 9, 200817 r Řeknu ti rovnou že tohle je velkej problém. Ten olej se tam prostě nemůže jinak dostat než nějakou prasklinou. Takže honem do servisu, natlakovat a pátrat.
Únor 9, 200817 r no taky to slyším prvně a vůbec se mi to nelíbí. Olej ve vodě nebo voda v oleji nikdy nevěstí nic dobrýho.
Únor 13, 200817 r Chlapi "radost" to vše číst, to zase budou všichni kontrolovat nádržky chlad.kapaliny. Většinou jen čtu, kromě cvakaní climatronicu jsem delší dobu nic neřešil, mám už cca 127tis.km, ale minulý týden co jsem jeden večer svůj 2,0 BKD pochvalil, hned další den jsem záhlédl nezasunutý ostřikovač světla, tak jsem ho vytáhl náslilím ven a na vině je naprasklé "očklo" krytky které ho drží na ostřiku. Sice zatím nevím jak se dá ostřikovač "elegantně" vysunout a pořádně to zkontrolovat, ale oproti oleji ve vodě je to prkotina.
Únor 18, 200817 r Autor No, ono tie zavady ohladne klimatronicu, to je vcelku bezna vec, chodil ohladom toho obeznik..... co sa tyka toho sajrajtu v expanznej nadrzke tak mi napada ako mozne riesienie bud ta prasklina ako uviedol kolega hore, alebo chladic vyfukovych plynov, mozno je tam nejaka diera, pretoze ono to nie je klasicky mastny povlak, skor nieco ako sadze....tak neviem. ak by to bolo niekde z bloku alebo hlavy motora, tak by tam toho bolo viac a bolo by to asi v celom systeme....mozno je to len nejake mikrotrhlina, kua to je problemik
Únor 18, 200817 r Dvoulitry mají problém s těsností ,řeší se to výměnou těsnění hlavy,případně výměnou celé hlavy.pokud máte tenhle problém,navštivte svůj servis.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.