Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Takže je fuk jaký tam dám a budu měnit pravidelně, to je jasný. O systému a o penězích to není, to auto už jsme koupili s tím víš. Ja osobně jsem zastánce ag sgi

PS: nekup to megane 2001 s nádrží na 6 let za 37000

Upraveno od milosk

tak v tom případě ti můžu jen doporučit jednak  okamžitě dodělat přimazávání ventilú, za druhé vyměnit svíčky za platinové a za třetí nechat pravidelně kontrolovat a nastavit ventilovou vůli,...  

Počkej to nemá hydrostely? No mrknu na to, je to 16v, dik za rad

Tak už vím, má to hydrostely plus brisk Silver a jezdí jak drak.

Upraveno od milosk

  • 7 měsíců později...

Zdravím, Mám O1 1,6 74Kw přivezenou z Německa nechal jsem tam namontovat LPG  STAG 300 a od začátku mám problém v tom že jakmile se motor zahřeje tak nechce vůbec táhnout jako by vůbec neměl přísun plyn. Byl jsem zajety v servise co to montovali a tam mi řekli že oni mají vše v pořádku (ani se do toho nepodívali) a že mám problém v cívce zapalování tak jsem ji vyměnil a moc to nepomohlo, další věc kterou mi řekli at vyměním je škrtící klapka a tomu se mi moc nechce věřit jelikož to na benzín jede úplně suprově otáčky nekolísají prostě vše v poho. Svíčky + kabely + cívku jsem vyměnil.

Prosím může mi někdo poradit. Předem moc děkuji v.

A na benzin ta O1 jede v pohode? Pokud ano je proste problem v plynu (instalaci, serizeni) a nicem jinem. Nak

Zdravím, Mám O1 1,6 74Kw přivezenou .............na benzín jede úplně suprově .................

Prosím může mi někdo poradit. Předem moc děkuji v.

 

Tak nehledej chybu v autě, ale nejspíš v LPG systému.

Říkám nejspíš, protože auto nevidím, a tak nevím co je v nepořádku.

Takže chceš říct, že ti namontovali plyn,auto skoro nejede a oni vlastně za nic nemůžou...fakt dobrý...takhle bych chtěl dělat auta...a samozřejmě před montáží auto jelo. Tak tam zajeď,vem si někoho s sebou, ať se s tebou ten dotyčný majitel sveze, jak na plyn, tak na benzín a ať to dají dohromady, není nic jednoduššího nebo snad ne????.......a nebo druhá možnost, začni si tu od všech radit, bude tě to stát tisíce, výsledek stále stejný a jezdit nebudeš nikdy...a ti co  to namontovali se budou jen chechtat jak si vydělali....záleží jen na tobě jak se rozhodneš....

  • 4 týdny později...

Ahoj, děkuji za reakce. Už to mám opravené. Problém byl ve vstřikovací liště. Přijel jsem tam a řekl jsem ať mi to opraví jinak ať si to vymontují a vrátí mi peníze. Na počkání mi vyměnili vstřikovací lištu od lpg a auto jede jako drak. ještě jednou díky V.

  • 1 rok později...

Odborníci, začalo mi zlobit benzínové čerpadlo, takže dnes ráno jsem musel při teplotě v garáži 10°C to rovnou nahodit na plyn. Nevím jak to půjde po práci, jestli to půjde nebo mě čeká opět start na plyn. Je počet startů rovnou na plyn v jednotce nějak nastaven či omezen počtem? Někde se o tom psalo, ale nic přesného. Ještě bych potřeboval zítra do práce a v sobotu na to vlítnu. JInak čerpadlo vypadá OK, jen nesepne po zapnutí zapalování při prvním startu. Když jsem hodil malou do školky po kilometru, tak to již na benzín nastartovalo. takže mám dnes za sebou jedn start na plyn.

většinou je tam nastaveno 5 startů....pokud to někdo nenastavil jinak

Díky. Zatím to zase startuje na benzín dobře, takže jen jeden start na plyn vyčerpán.

jestli to dělá čerpadlo, klidně mohou být v čudu plynové vstřiky, mapa benzínu je tak rozladěná, že to po ránu nechce naskočit, případně je některý plynový vstřikovač přidřený(zanesený nebo má zezadu rozklepaný pístek), po vypnutí klíčku při dojetí na plyn ti do rána plyn ze systému přefoukne do sání a taky to ráno nejde nastartovat....

Abych řekl pravdu, vůbec netuším co to mohlo dělat. Zapnul jsem klíček a čerpadlo se vůbec nerozjelo (je slyšet). Což vždy dělalo a opět to zase dělá. Včera jsem se koukal jaký tam mám vůbec relé pro čerpadlo a i když jsem měl vyndané relé, tak čerpadlo na klíček fungovalo a normálně tlačilo. Přijde mi, jako by tam bylo dvojí vedení. Jedno na klíček pro start a po startu že to jde přes relé. Ale vůbec nevím, musím projít ještě schémata elektriky. To spínání čerpadla při otečení klíčku jde taky už přes řídící jednotku?

 

Ještě mě napadla spínací skříňka, ale vše ostatní fungovalo.

  • 2 měsíce později...

Zdravim vas. Mam problem s 2.8 V6 pri plnom plyne prepina do benzinu pri cca 4000ot...chybu hlasi "nizky tlak plynu" a z pracovneho tlaku 1.6bar klesa na 0,8...reduktor je tomasseto arctic do 180kW, nove filtre aj vstreky. Auto inak ide velmi pekne pri beznej jazde. Co to moze sposobovat?

Začal mi kapat reduktor vodu a to na jednom kolínku přívodu vody, viz obrázek. 

post-5941-0-57383800-1452117490_thumb.jp

 

Koukal jsem, že tam je asi klasický O-kroužek - 

post-5941-0-33319300-1452117571_thumb.jp

 

Jestli to dobře chápu, k výměně je potřeba asi reduktor rozebrat, aspoň tu jednu stranu, je to tak? Nevíte rozměr toho O-kroužku u Alasky 09? Přemýšlím, že by se udělal možná celý repas reduktoru. Mám najeto 120 tisíc km a má to 6,5 roku. Má to už čas na repas nebo jen vyměnit ten O-kroužek a počkat až budou nějaké jiné problémy s reduktorem. 

Zdravim vas. Mam problem s 2.8 V6 pri plnom plyne prepina do benzinu pri cca 4000ot...chybu hlasi "nizky tlak plynu" a z pracovneho tlaku 1.6bar klesa na 0,8...reduktor je tomasseto arctic do 180kW, nove filtre aj vstreky. Auto inak ide velmi pekne pri beznej jazde. Co to moze sposobovat?

 

Ten motor - výkon?

Od nádrže je tažená 8mm trubka/flexi? Jestli ano, tak reduktor.

Začal mi kapat reduktor vodu a to na jednom kolínku přívodu vody, viz obrázek. 

attachicon.gifTomasetto Alaska.jpg

 

Koukal jsem, že tam je asi klasický O-kroužek - 

attachicon.gifkolínko.jpg

 

Jestli to dobře chápu, k výměně je potřeba asi reduktor rozebrat, aspoň tu jednu stranu, je to tak? Nevíte rozměr toho O-kroužku u Alasky 09? Přemýšlím, že by se udělal možná celý repas reduktoru. Mám najeto 120 tisíc km a má to 6,5 roku. Má to už čas na repas nebo jen vyměnit ten O-kroužek a počkat až budou nějaké jiné problémy s reduktorem. 

 

 

Ahoj, ano je tam o-kroužek, bohužel rozměr nevím. Pro výměnu je nutno sundat tu čelní stranu pod kterou je pružina a membrána.

Osobně při udávaných datech 120 000km a 6,5roku doporučuju repasi reduktoru. Kolínka bych možná uvažoval dát nové, pokud budou k sehnání.

pokud chceš dělat  repasi reduktoru, doporučuji to nechat na firmě, musí se poté nastavit tlak reduktoru, znovu nastavit celý plyn, po 2000 km znovu zkontrolovat tlak, většinou se reduktor "usadí" a tlak se posune jinam...

Tak asi udělám rovnou ten repas. Ale co jsem koukal na netu, tak cena cca 2500,- Kč.  To že se to potom musí celé znova nastavit vím. Ale jako kutila mě bere ta myšlenka to udělat sám a pak to nechat nastavit. Komplet revizní sada stojí 420,- Kč včetně filtru, kolínka 2 x 30,- Kč.

http://www.fedorauto.cz/membrany-lpgcng-original?tabpage=60&taboffset=0&ts=1&epc=3714

http://www.fedorauto.cz/stag-ac-autogaz?tabpage=60&taboffset=0&ts=3&epc=3470

Poštovné a nové spony, celkem matroš asi tak 700, Kč. Když se to udělá poctivě, vše se pěkně vyčistí atd., tak myslím že v tom nemůže být žádný zádrhel. Koukal jsem na video a není to snad nic těžkého. 

Pak to nechám seřídit, jezdím ke Štěpánkovi do Budějc, má asi cenu 360,- Kč za hodinku. Myslím že by to tak také šlo a vše šlapalo dobře a vyšlo by to na půlku. Prozradíte mi za kolik děláte repas vy montážníci?

Ten motor - výkon?

Od nádrže je tažená 8mm trubka/flexi? Jestli ano, tak reduktor.

 

Je to 142kW, podla priemeru co ide do reduktora tak je to 8mm. Skusil som znizit tlak na reduktore na 1.4, uz to az tak nepada a ani na benzin to neprepina. Pred tym mi pisalo priliz velke trisky teraz mi to nevypisuje nic pri kalibracii. Ale mnoznik je stale nizko. Viem ze je to ovela zlozitejsie ladit ale v dvoch servisoch mi to nastavili len autokalibarciou  a ze sa mam vozit, tym to haslo...musel som prerabat aj ohrev reduktora lebo to bolo napojene na olejovy vymennik do serie a pri nastaveni na 25stuponov to prepinalo asi po 8km...dal som to paralelne na kurenie a teplotu nastavil na 40...

zatial sa to ustalilo takto, sorry ze som neurobil printscreen

post-97347-0-69440500-1452436469_thumb.j

post-97347-0-58191100-1452436474_thumb.j

KaJe nevim no, kdyz vemu, ze tohle je vcelku dulezita vec na LPG tak si myslim, ze urcitev veci by kutilove delat nemeli... ono nasledky potom muzou byt daleko drazsi nez usetrenych par stovek.. ano, jako kutil si doma sam vymaluju, natru furta a ja nevim co, ale delat repas reduktoru.. tim nerikam nic.. jestli s ena to citis, tak sup do toho..

Tak já se na to cítím, dělal jsem myslím i horší věci.  :kol-28: Chce to jen vymontovat, vše rozložit, vyčistit, složit a zase dát do auta. Dělám na autě vše, brzdy, rozvody, spojku, poloosy, teď jsem dělal palivové čerpadlo, vše chodí jak má, takže si myslím, že mě reduktor nemůže rozhodit.  :kol-34:

Teď ještě koukám po celém novém reduktoru, cena 1250,- Kč mě celkem potěšila.

Udělat si to můžeš ,ale až by se něco stalo tak okamžitě budou zjišťovat co a jak.Proč myslíš ,že na práci s jakýmkoliv plyn. zařízením musíš mít patřičné oprávnění.

Vím o čem mluvím, taky s plynem mám ,co dočinění,ale né v autech.Asi tak.

A co by se mělo stát? Výraz něco je moc široký pojem.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.