Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak jsem se dnes nakonec pustil jen do výměny o-kroužků kolínek vody reduktoru. Kdyby to někoho zajímalo, tak v Tomasettu Alaska 09 mají rozměr 13,95 mm x 2,62 mm. Ty jsem nesehnal, tak jsem koupil 14 mm x 2,65 mm a ještě do zálohy 13 mm x 3 mm, ale ty jsem nepotřeboval. Celkem to šlo fajn, ani jsem reduktor nevyndaval z auta a nemusel ho tak odpojovat od plynu. Nové hadice, kvalitní spony Norma a půl litru nemrznoucí směsi. Tak snad to bylo dobře investovaných 100 Kč a bude to držet.

:kol-47:  snad nevybuchnes na krizovatce  :kol-43:

Nebuď takový strašpytel Jirko. Když jsem dělal benzínové čerpadlo, bylo to myslím více nebezpečné.  :kol-28:

joo šak ja jen tak.. :kol-35:

Upraveno od JirkaBrno

  • 5 měsíců později...

Už asi třetí léto se potýkám s problémem LPG při zapnuté klimatizaci a volnoběhu. Motor se strašně klepe, houpají otáčky v rozmezí cca 500 až 800. Když to přepnu na benzín, hned je klid, stejně jako když vypnu klimu. V týdnu jsem byl na pravidelné revizi LPG, plus diagnostika. Jako vždy nic, seřízené je to dobře a proč to škube netuší. Tipují buď vstřikovače, nebo že by si to někde přisávalo falešný vzduch. Mě se ten vzduch nezdá, tam  si myslím, že problém nebude. Co myslíte vy?

vstřiky nebo špatně nastavená mapa volnoběhu...

Tak tím nastavením by to snad být nemělo, měl to celkem dost dlouho napíchlé, snažil se to i poladit, ale bez výsledku. Takže to bude asi jasné. I ty km by odpovídali, říkal mi, že životnost těch vstřikovačů je tak 50 tisíc km, což zase mají ty vnitřnosti už za sebou.

zkusil bych jiného mechanika... myslím si, že dobrej mechanik by měl problém najít.. zkus zajet do Boskovic, zajímalo by mě, jestli to odhalí..

tak to sice jo, nepopiram, ale da se to pojat jako vyletik na moravu, rekl bych, ze za 2 dny to auto musi byt opravene... rozhodne lepsi nez samo domo nebo to davat mechanikum, kteri s tim nic neudelaji..

navic Boskovice, moravsky kras, jedovnice, lom v Blansku.. vecer nekde prespat v penzionku,. potykat si s par lahvema vinka.. a odjizdet opravenym autem.. no..  :kol-27:

zkusil bych jiného mechanika... myslím si, že dobrej mechanik by měl problém najít.. zkus zajet do Boskovic, zajímalo by mě, jestli to odhalí..

Proč bych měl měnit mého mechanika? Ty ho snad znáš a víš že je špatný? Já si myslím opak. Myslím že tomu rozumí, vždy mi nastavil vše dobře a fungovalo to fajn. Dá se s ním fajn mluvit, poradí a je ochotný. Teď jsem tam byl jen  na revizi, udělal mi i diagnostiku a tak jsem se zmínil o těch kolísajících otáčkách s klimou,Tak to ještě zkoušel poladit a nešlo to. Více neměl čas, já také ne, byl jsem objednaný jen na revizi a práce má dost. Není problém s k němu objednat na opravu a myslím, že to dokáže odstranit. Věřím tomu, že pán z Boskovic je dobrý a umí, ale také věřím tomu, že těch lidí je více a i u nás JčK.

Už asi třetí léto se potýkám s problémem LPG při zapnuté klimatizaci a volnoběhu. Motor se strašně klepe, houpají otáčky v rozmezí cca 500 až 800. Když to přepnu na benzín, hned je klid, stejně jako když vypnu klimu. V týdnu jsem byl na pravidelné revizi LPG, plus diagnostika. Jako vždy nic, seřízené je to dobře a proč to škube netuší. Tipují buď vstřikovače, nebo že by si to někde přisávalo falešný vzduch. Mě se ten vzduch nezdá, tam  si myslím, že problém nebude. Co myslíte vy?

 

Nezlob se na mě ,ale jestli už 3 roky s tím máš problém tak asi si s tím neví rady a já bych změnil hned.

Asi tak za mě.

No to se na tebe zlobit budu. To že mám tento problém jsem jim nastínil poprvé minulý týden při revizi tak jak jsem psal a na opravě jsem ještě ani nebyl a ani jsem se na ní neobjednal. Tak já tedy opravdu nevím proč jezdit jinam. Já vás fakt nechápu. Vám když se něco na autě rozbije tak rovnou hledáte jiného mechanika než aby jste jeli tam kam jezdíte pravidelně a jste s ním spokojeni?

A čemu se divíš, to je normální logika, kolikrát jsem tu i na SZ radil mnoha lidem co do auta, možná i kdysi tobě, nakonec každý pořídí to nejlacinější a po třech týdnech začnou SZ, telefonáty, že jim to dělá to a to, každý si začne pořizovat kabel,aby to pomrvil ještě více a když jim napíšu, že na to mají záruku, že to mají reklamovat, tak se vlastně dovím, že nemají čas nebo že je to najednou daleko....

Když tě to dělá tak dlouho tak za prvé bych to řešil hned za druhé vstřikovačema to asi není když to je už 3 rok a za další tě to asi evidentně tak nevadí když s tím jezdíš tak dlouho.

Ono kolikrát to co nevidí jeden druhý přijde třeba hned.Víc očí víc vidí.

Tak zatím se s tebou GOLF10 shodnu v tom, že mě to moc netrápí. Já autem jezdím, nestojím s ním, proto jsem to ani neřešil, ale tohle jaro je nějak více času a chuti, tak jsem si myslel, že bych to zkusil vyřešit. Ale proč myslíš, že to nebude vstřikovači, to by mě zajímalo. To že víc očí víc vidí je jasné, ale proč nedat šanci to opravit tomu, ke komu jezdím déle a hned jet někam jinam to pořád nepochopím. Když mi to ladil kdysi naposledy, po tom co to cukalo a přepínalo do benzínu, tak to jezdilo super. Takže si myslím, že fakt ví co dělá. Jen upřesním, že jsem jsem měl spíše napsat, že to zlobí třetí jaro než tři roky, takže to zlobí asi dva roky. Hernajs, to jsou počty.

ono to, že se "unaví" vstřikovače je stará známá věc,ony ty pružinky ve Valtecích se rozhodí už při 20 tisících, pak když se zkouší,tak má každý jiný zdvih, tím pádem se začne objevovat skrytý problém v tom, že každý válec dostává jiné množství paliva, začne se posouvat množnik, tím pádem se pomalu začne posouvat mapa plynu,,systém se ochuzuje, tím pádem začne ovlivňovat mapy benzínu, jak to začne blbnout....a teď nastává ta pravá chvíle- každý majitel auta je vlastně poloviční mechanik, co si budem povídat, a když ne, přítel Google nám přeci poradí- začne se měniit, jeden filtr, druhý, sonda, klapka vyčistit, pak vyměnit, svíčky, kabely, cívku...a je to...výsledek?  auto cuká tak jak na začátku, takže kreditka prázdná, vše se dalo za díly a vlasně nic, tak mi snad někdo z fora poradí...když ne tak koupím kabel a budu ladit....zase nic, tak konečně diojde na servis....ale ouha, já potřebuju být v 10 v Praze, tak si to domluvím v servise na osmou, však na to mají hodinu, tak ať se snaží....pánové, toto je praxe některých českých majitelů plynových aut.....takže závěrem, pokud jsi KaJe psal, že máš problém s autem, tak ho buď urychleně řeš, ať se nepokazí víc věcí, nebo to nech plavat a neřeš to, co na to říct.... hezký víken pánové... :kol-47:    

no musím souhlasit s Karlem, než jsem si namontoval LPG tak jsem pul roku cetl a hledal a ptal se než jsem auto, s kterým vozím sebe i rodinu, svěřil na montáž tomu, o kom jsem byl přesvědčený, že to udělá dobře, za dobu 4 roky a 101 000 km mi plyn funguje  stoprocentně, jakýkoliv problém mechanik vyřešil k mé nej. spokojenosti ve velmi příjemné cenové hladině.. neodvážil bych se hrabat do LPG sám, to ani náhodou a jakýkoliv problém jsem se snažil řešit hned.. po zkušenostech s několika montéry z brna posílám tyto lidi právě do Boskovic, viz kamarádova toyota corrola, kde byla udělaná montáž tak prasácky, že to je tak na přeshubu a jako třešnička se auto na volnoběhu samo přepínalo na BA, protože ten, kdo to montoval to prostě bud neuměl, nebo nechtěl nastavit, dalíš kamoš měl tak kvalitní montáž, že musel shánět nový motor.. a shodou nahodu, když jsem byl v boskovicích, dojel tam kamoš s volvem které koupil z druhé ruky a říká- když tomu dám kapky přepne se to na BA, ten co mi to prodával říká, že mu to začalo dělat ,,samo,, měsíc před prodejem.. Svěrák se mrkl pod auto a říká - no jasně,.. dali tam slabý ventil, který ten tvuj 6ti válec prostě neuživí,na trubku dali redukci, natahli slabší a poprdeli.. takže bývalýmu majiteli to přepínalo od té montáže.. tak se šetří.. takže já jsem z ruzných ,,kvalitnách,, mechaniků vyléčený.. ale je to každého věc kde si auto servisuje, očividně je každý přesvědčený o své pravdě.. dobrá rada drahá..

  • 3 měsíce později...

Tak to vypadá, že problém odstraněn, volnoběh s klimou klidný jak bez ní, prostě nepoznám rozdíl. Nebylo to ani vstřiky ani falešným vzduchem.  Tak nějak nevím, jestli sem mám vůbec psát co jsem udělal, když jsem se do toho pustil zase sám a nebyl jsem v těch Boskovicích atd.

ale klidně to sem napiš, třeba to může někomu v budoucnu pomoci, nebo alespoň nasměrovat, co s tím

Kaje, se svým autem si mužeš dělat co chceš, je to na každém.. někdo si prostě dělá sám všechno, někdo svěří auto raději odborníkům.. jestli to sem psát nechceš tak to sem nepiš, je to každého svobodná volba.

Představ si Malto, že průser byl ve svíčkách Denso TT. Vyčetl jsem to na jiném fóru, že si Densa TT nerozumí s motorem AQY a zlobí ty volnoběhy - vynechávání válců. Tak jsem dal Brisk Extra, tříbodové a volnoběh hladký, no super. Ještě jsem prošel své servisní záznamy, kde se mi potvrdilo, že ten volnoběh začal blbnout, když jsem tam začal dávat ty TT-čka, ale jak je měním většinou na jaře a klimačku dlouhodobě pouštím až v létě, tak jsem to nedával do souvislosti. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.