kulhis Vloženo 25. Únor 2008 Vloženo 25. Únor 2008 Nemůžu otevřít kufr, pouze pomocí manuálního ovládání u řidiče.Mám combi fabii a ještě nedávno bylo vše v pořádku...dalo se to otevřít jak centrálním zamykáním, nebo přidržením tlačítka kufru na dálkovém ovládáním(origo škoda)...Měřil jsem napětí do motorku otvírání a v době signálu je tam max.0,020V!!!Nemáte s tímto problémem někdo zkušenost?Předem moc děkuji za radu... Citovat
profor Vloženo 25. Únor 2008 Vloženo 25. Únor 2008 je tu pár témat ktoré riešia zapojenie toho motorku a čo tak skkontrolovať poistku?????? Citovat
Bemo Vloženo 26. Únor 2008 Vloženo 26. Únor 2008 to je dobré alebo zlé? ASi ze su v poriadku. Citovat
kulhis Vloženo 26. Únor 2008 Autor Vloženo 26. Únor 2008 Přesně tak, pojistky jsou komplet v pořádku...prostě nemůžu rozchodit motorek, nejde mi tam šťáva.Pouze nějakej zbytek asi 0,04 - 0,07V,když sepnu spínač na otvírání. Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 26. Únor 2008 Vloženo 26. Únor 2008 A co takhle kouknout,zdali Ti funguje rozsvěcování stropního světla po otevření dveří řidiče?Pokud to nebude fungovat,tak Ti bude zákonitě blbnout i otvírání kufru spínačem na 5tých dveřích.Pokud tomu tak je,nezbyde Ti nic jiného,než vyměnit zámek ve dveřích řidiče. Citovat
kulhis Vloženo 26. Únor 2008 Autor Vloženo 26. Únor 2008 To hned otestuju...Mě totiž blbne i startování!Protože při otevření dveří u řidiče se mi pravidelně spouští DLOUHO benzinové čerpadlo a poté to dlouho startuje.Takže by zámek??? Citovat
kulhis Vloženo 26. Únor 2008 Autor Vloženo 26. Únor 2008 Tak zámek ve dveřích je asi O.K.,protože při otevření se stropní lampa rozsvítí... Citovat
profor Vloženo 27. Únor 2008 Vloženo 27. Únor 2008 OK znamená to teda že meráš na motore napätie a po zopnutí sa zdvihne z 0,00 V na 0,07V?? dobre tomu rozumiem? Pouze nějakej zbytek asi 0,04 - 0,07V,když sepnu spínač na otvírání. Citovat
profor Vloženo 27. Únor 2008 Vloženo 27. Únor 2008 ok, daj dolu kryt nad nohami vodiča, a na BSG nájdi konektor XP1 (rada konektorov na pravo) Na konektore XP1 nájdi PIN 6 a odmeraj napätie - musí byť min 12V, ak nie, poistka nie je OK alebo vedenie k nej Potom pripoj merací hrot na PIN 5 a s pomocou niekoho daj stlačiť tlačítko. ak po stlačení tlačítka uvidíš impulz na meráku, BSG je ok a vedenie je vadné od nej do motorku. Potom skontroluj ešte spínač na kufri. Na BSG nájdi konektor XS5, merák prepni na kontrolu vodivostii pípaním a pripoj hrot na PIN 6 a druhý hrot na kostru vozidla. Pri správnej funkcii tlačítka, pípne merák po stlačení. Citovat
kulhis Vloženo 27. Únor 2008 Autor Vloženo 27. Únor 2008 Díky moc, pokusím se to nějak vyzkoušet v praxi... Citovat
davcatuma Vloženo 7. Prosinec 2012 Vloženo 7. Prosinec 2012 líbí se mi, že každý se na to koukne a už nenapíše co s tím měl, aby to pomohlo ostatním. Dnes jsem vyměnil mikrospínač řidiče, nešel, teď jdou všechny a i zvuková odezva světel jde. Jen ten zámek 5 vrat ne a ne. V zámku je vše ok, jen jsem nenaměřil proud k zámku... Jak to tedy je? má tam jít? otvírání jsem mačkal Citovat
Royce Vloženo 9. Prosinec 2012 Vloženo 9. Prosinec 2012 a proměřil jsi to tlačítko na otvírání jestli správně spíná? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.