Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj kluci,

to bych nebyl já, aby s tim autem zase něco nebylo... začínám hříšně uvažovat o Fabii 1,9TDi... Skoro pokaždé když přišlápnu plyn prudčeji, zabere turbo, ale hned po vteřině jakoby vypne a až pak zabere plynule, projevuje se to prudkým přidáním otáček, zastavením ručičky a pak zase přidáním až nahoru dokud nepřeřadím. Je to i slyšitelné, jak motor zahřmí, ztichne a pak zase už normálně zabírá. Při normální jízdě to nepozoruji, jen když chci rychle akcelerovat při předjíždění třeba. Stejně tak při přeřazení slyšim vždycky od motoru jako by dotáčivý zvuk čehosi, to sjem předtím neslyšel. Kamarád mi říkal, že tohle dělá blow off u nějakého nissana, ale kdyby to byl on, myslim, že bych ten zvuk pozoroval už dřív, protože je to docela nahlas, tak si ymslim, že spíš turbo dodělává...

Je to tim? A další otázka je, když odejde turbo, pojede to nebo musim hned dávat jiné? Ne že bych na něj neměl, ale 13 000,- zbytečných teda nemám... :(

Myslim, ze turbo to nebude, ale tezko takhle soudit. Zalezi odkud si, ale odvezl bych to k nekomu na diagnostiku - Garny, Cosby, Vasa a dalsi tady z fora a budes chytrejsi. Jinak pokud das plnej plyn tocis a to pak ho vyslapnes a slysis odfouknuti, tak to je v poradku.

  • Autor
Myslim, ze turbo to nebude, ale tezko takhle soudit. Zalezi odkud si, ale odvezl bych to k nekomu na diagnostiku - Garny, Cosby, Vasa a dalsi tady z fora a budes chytrejsi. Jinak pokud das plnej plyn tocis a to pak ho vyslapnes a slysis odfouknuti, tak to je v poradku.

právě že to neni jako plynulé odfouknutí, dřív jsem neslyšel nic, ale teď slyšim jako lulululu, od vyššího tonu k nižšímu...

právě že to neni jako plynulé odfouknutí, dřív jsem neslyšel nic, ale teď slyšim jako lulululu, od vyššího tonu k nižšímu...

takovy zvuk jak popisujes me dela lozisko na spojce ale pouze pri prerazovani nebo proste se seslaplou spojkou

  • Autor
takovy zvuk jak popisujes me dela lozisko na spojce ale pouze pri prerazovani nebo proste se seslaplou spojkou

že by? :) to by mohlo být...

Taky si myslím, že je spojka v háji. Když to najednou ztratí výkon jak píšeš (spojka proklouzne) a pak to táhne normálně (zase se chytí) a jede normálně. Turbo odfukuje normálně, ne? Při přeřazení. Alespoň u dieselu.

A není to tím, že jsi poslouchal nahlas rádio a teď jsi ho stišil a divíš se, že to vydává neznámé zvuky? :D

  • Autor
Taky si myslím, že je spojka v háji. Když to najednou ztratí výkon jak píšeš (spojka proklouzne) a pak to táhne normálně (zase se chytí) a jede normálně. Turbo odfukuje normálně, ne? Při přeřazení. Alespoň u dieselu.

A není to tím, že jsi poslouchal nahlas rádio a teď jsi ho stišil a divíš se, že to vydává neznámé zvuky? :D

ne já raději poslouchám motor, zvlášť když si tu jízdu užívám :) no možná by to dávalo smysl s tou spojkou, ale to by se při tom jak se otáčky zastaví snad nestišil i motor? naopak by asi měli otáčky vylítnout ne?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.