Přejít na obsah

Pocet otacek rizeni


KRYSIMLADE

Doporučené příspěvky

Jaktože to nesouvisí?

Hřeben je posunutej k jedné straně jedna spojovačka je kratší než druhá a volant se přesadí tak aby byl rovně.

Výsledek je rozdílný počet otaček do plného vytočení.Doraz plného vytočení je dán koncem ozubení na hřebenu.

Je taky na jednu stranu větší(menší) rejd.

Jinak to neumím vysvětlit :)

A když ho na hřídel dáš vzhůru nohama, bude problém úplně stejný ;) Důležitá je ryska na hřídeli, ta by při jízdě rovně měla být nahoře, kde je volant, je prostě fuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A když ho na hřídel dáš vzhůru nohama, bude problém úplně stejný ;) Důležitá je ryska na hřídeli, ta by při jízdě rovně měla být nahoře, kde je volant, je prostě fuk

Ano ryska nahoře a volant rovně by mněl být střed hřebenu.

Myslím ale že dotaz zněl že mu na jednu stranu jde volant otočit míň a na druhou víc a při jízdě rovně má volant rovně nebo se mylím?

Jediná možná příčina toho je podle mě to že po spackané geo někdo přesdil volant.Potom je volant rovně kola rovně ale hřeben je k jedné straně.Vzdálenost pastorku od levého a pravého konce hřebenu je rozdílná a tím také počet otáček.

Poradil bych zajet na laserovou geo kde tomu rozumí,srovnat volant na rysku a potom udělat geo.

Před několika lety jsem byl na geo s Renaultem a vysledek byl že jsem měl volant k jedné straně.Když jsem to byl reklamovat tak mi taky chtěli jen srovnat volant :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Studoval jsem chytrou knížku a myslím, že za tím opravdu stojí špatně udělané geo - někdo chtěl seřídit sbíhavost kol, ale byl línej, tak to udělal jen na jedné tyči řízení, místo toho aby každou upravil o polovinu potřebné délky a díky tomu je teď řízení nesouměrné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak...

Vadi to necemu ???

Studoval jsem chytrou knížku a myslím, že za tím opravdu stojí špatně udělané geo - někdo chtěl seřídit sbíhavost kol, ale byl línej, tak to udělal jen na jedné tyči řízení, místo toho aby každou upravil o polovinu potřebné délky a díky tomu je teď řízení nesouměrné.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to ta co o ní píšu v tématu o příručkách v Ostatním.

Podle mě to ani chybu hlásit nebude, jsou rozhozené jen mechanické části.

Nepíšou tam co by se s tím mělo udělat, ale já bych si našel pořádnej servis a nechal to napravit - tzn. volant dát rysku na rysku a pak to pohonit na tyčích a vůbec udělat geo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otazka je, jestli ma OKI II od vyroby risku o) Nejsem si tim jist. Prirucka rika ,,udelat risku,

Je to ta co o ní píšu v tématu o příručkách v Ostatním.

Podle mě to ani chybu hlásit nebude, jsou rozhozené jen mechanické části.

Nepíšou tam co by se s tím mělo udělat, ale já bych si našel pořádnej servis a nechal to napravit - tzn. volant dát rysku na rysku a pak to pohonit na tyčích a vůbec udělat geo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK Takze mi poradite, jak sundam AirBag a cihnu na to. Co je k tomu potreba za naradi a postup ?? Hlavne sem nasr*nej z pristupu servisu. Zrejme si klidne prehodi volant jak se mu zlibi jen at to nejak je ok... Ale zase kdyz se pise ze to nevadi na jizdni vlastnosti zataceni atd... Tak nevim.

Asi tak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle se to dělá když se nechceš nadřít, kdo to neví nic divného mu nepřijde.

Bag se sundává podobně jako ve Fabii, volant se otočí o 90° a dlouhým šroubovákem se píchne pod něj, totéž na druhou stranu a pak by měl jít po rozpojení konektorů ven ale jen jsem to vždycky viděl, nikdy sám nezkoušel! Jo, bývá dobré nemít klíčky v zapalování a doporučuje se i odpojit baterku - kvůli chybám co by se obejvily v paměti a kvůli bezpečnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klice zahodim... o))

Kolikatka je tam TORX ?? A kam presne pichnout atd...

Jebat o((

Takhle se to dělá když se nechceš nadřít, kdo to neví nic divného mu nepřijde.

Bag se sundává podobně jako ve Fabii, volant se otočí o 90° a dlouhým šroubovákem se píchne pod něj, totéž na druhou stranu a pak by měl jít po rozpojení konektorů ven ale jen jsem to vždycky viděl, nikdy sám nezkoušel! Jo, bývá dobré nemít klíčky v zapalování a doporučuje se i odpojit baterku - kvůli chybám co by se obejvily v paměti a kvůli bezpečnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klice zahodim... o))

Kolikatka je tam TORX ?? A kam presne pichnout atd...

Jebat o((

Psal jsem to na fóru už asi 3x, ale co se dá dělat :) Baterku po zkušenostech odpojovat nemusíš, ale pozor na klíčky v zapalování..jen si je tam nech, aby sis nezamknul řípzení. Otoč volant o 90° a vem si zrcátko..vzadu na něm uvidíš takový "průlez". v něm je nálitek a za něj je zaháknuté takové pero z bagu. To musíš odmáčnout směrem ke středu volantu..docela táhne, já na to mám plochý silný a hlavně krátký šroubovák..hlavně si dej bacha na plexi na budíkách, dej si volant co nejdál. Když "páčím" tím šroubovákem, tak opatrně druhou rukou jakoby tahám bag na té straně dopředu od volantu, až pero vyskočí. pak volant otočíš o 180°a to samé provedeš i na druhé straně. pak už ti jen bag vísí na kabelu..konektor má pojistku, kterou musíš zatáhnout směrem k sobě..je posuvná. v tu chvíli už nedělej nic s klíčky..jak si je sepneš, načte se ti závada.

EDIT: No a pak už tam máš ten torx..neřeknu ti velist, je to největší ze sady, co mám, a je to na dlouhou ráčnu..ten šroub je daný na tmel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajimava skutecnost o)))

Vcera sem hodil volant do horni pozice a na doraz od sebe... Proste tak jak je asi od vyroby. A hle ... Pocet otacek je opravdu 1.5 na kazdou stranu. Bezne mam volant uplne dole a docela dost k sobe... Tedy po nastaveni volantu se nekde neco posune o))

Nechapu to. Mechanika a prevody zrejme hrajou sve.

Psal jsem to na fóru už asi 3x, ale co se dá dělat :) Baterku po zkušenostech odpojovat nemusíš, ale pozor na klíčky v zapalování..jen si je tam nech, aby sis nezamknul řípzení. Otoč volant o 90° a vem si zrcátko..vzadu na něm uvidíš takový "průlez". v něm je nálitek a za něj je zaháknuté takové pero z bagu. To musíš odmáčnout směrem ke středu volantu..docela táhne, já na to mám plochý silný a hlavně krátký šroubovák..hlavně si dej bacha na plexi na budíkách, dej si volant co nejdál. Když "páčím" tím šroubovákem, tak opatrně druhou rukou jakoby tahám bag na té straně dopředu od volantu, až pero vyskočí. pak volant otočíš o 180°a to samé provedeš i na druhé straně. pak už ti jen bag vísí na kabelu..konektor má pojistku, kterou musíš zatáhnout směrem k sobě..je posuvná. v tu chvíli už nedělej nic s klíčky..jak si je sepneš, načte se ti závada.

EDIT: No a pak už tam máš ten torx..neřeknu ti velist, je to největší ze sady, co mám, a je to na dlouhou ráčnu..ten šroub je daný na tmel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona se zmneni i pricka volantu ... Nepatrne. A nerikejte zase ze to mam jen ja... o))

Ted cekam az bude odpocet DePeHa i na auta bez ,,klece,, a pak to poresim vse naraz novou okinkou. On zatim snad bude i facelift. Jinak O dvojka je super vozitko. Nenadchne ale hlavne neurazi. A kdnes se serou vsechny auta takze asi tak...

Tak to je zajímavý..teoreticky by nemělo..podélně by měl vše zajišťovat jen drážkovaný hřídel a svisle pak kloub na hřídeli.. Pak by se ti při prostém nastavování polohy volantu musela přece i hýbat kola
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...