ThomasTDi Vloženo 6. Březen 2008 Vloženo 6. Březen 2008 (editace) cau kluci, měl jste někdo již špatné silentbloky které zajištuji uložení motoru? mám problém že při prudké akceleraci se rozvibruje auto, když pustím plyn tak se to "skoro" ustálí, ale u spolujezdce je cítit chvění pod podlahou, ale žádne rány nebo bouchání není slyšet, nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to být silentbloky který drží motor? mám O1 TDi 66kw. Editováno: 6. Březen 2008, autor: ThomasTDi Citovat
doktor.octavia Vloženo 13. Březen 2008 Vloženo 13. Březen 2008 cau kluci,měl jste někdo již špatné silentbloky které zajištuji uložení motoru? mám problém že při prudké akceleraci se rozvibruje auto, když pustím plyn tak se to "skoro" ustálí, ale u spolujezdce je cítit chvění pod podlahou, ale žádne rány nebo bouchání není slyšet, nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to být silentbloky který drží motor? mám O1 TDi 66kw. Mam to podobne, ale pouze zvukove.... motor v akceleraci jakoby zarezonuje..ale necitim klepani:-( jen obcas, kdyz je studenej, tak ná volnobeh jakoby se mirne chvel do stran :-( Znamej, co mi dela roky auta (nikdy jsem pred tim nemel diesel a asi uz ho ani potom chtit nikdy nebudu :-) ) mi rekl, ze mrtvej silentblok motoru poznas tak, ze pokud prudce pridas, tak se hybe dopredu a do zadu radici paka, kdyz ji chytnes do ruky.... ( to mi ale taky nedela a jsem o tom presvedcen, ze to silentblok bude) Jak jsem uvedl v diskuzi na prvni strance tema motor vibruje : bylo mi receno, ze je to silentblok pod byterkou ( u ridice) a muze to byt i silentblok dole na prevodovce, ktery zabranuje prave tomu, aby ten motor nemohl pri akceleraci zajet v uvozovkach dozadu...no a pokud guma ma jiz svoje za sebou, tak u ridice povoli dozadu, spodni silentblok to uz neudrzi a motor jde tzv. sejdrem, protoze na strane u ridice neni tak namahan.... a je to.... Nekdy se muze stat, ze je silentblok uz i z casti utrzenej, protoze nechci na Skodovku nasazovat, ale ten silentblok jsem drzel v ruce ( no comment) :-) Pri vymene doporucuji misto originalu sportovni Powerflexy Citovat
foxdivemaster Vloženo 14. Březen 2008 Vloženo 14. Březen 2008 Mam to podobne, ale pouze zvukove.... motor v akceleraci jakoby zarezonuje..ale necitim klepani:-( jen obcas, kdyz je studenej, tak ná volnobeh jakoby se mirne chvel do stran :-( Znamej, co mi dela roky auta (nikdy jsem pred tim nemel diesel a asi uz ho ani potom chtit nikdy nebudu :-) ) mi rekl, ze mrtvej silentblok motoru poznas tak, ze pokud prudce pridas, tak se hybe dopredu a do zadu radici paka, kdyz ji chytnes do ruky.... ( to mi ale taky nedela a jsem o tom presvedcen, ze to silentblok bude) Jak jsem uvedl v diskuzi na prvni strance tema motor vibruje : bylo mi receno, ze je to silentblok pod byterkou ( u ridice) a muze to byt i silentblok dole na prevodovce, ktery zabranuje prave tomu, aby ten motor nemohl pri akceleraci zajet v uvozovkach dozadu...no a pokud guma ma jiz svoje za sebou, tak u ridice povoli dozadu, spodni silentblok to uz neudrzi a motor jde tzv. sejdrem, protoze na strane u ridice neni tak namahan.... a je to.... Nekdy se muze stat, ze je silentblok uz i z casti utrzenej, protoze nechci na Skodovku nasazovat, ale ten silentblok jsem drzel v ruce ( no comment) :-) Pri vymene doporucuji misto originalu sportovni Powerflexy posli nejaky odkaz na ty povrflexi,dik Citovat
doktor.octavia Vloženo 15. Březen 2008 Vloženo 15. Březen 2008 posli nejaky odkaz na ty povrflexi,dik http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-octavia/...-motoru-s300702 Citovat
foxdivemaster Vloženo 16. Březen 2008 Vloženo 16. Březen 2008 caute a nevite nekdo jak se poznaji spatne silentbloky jestli se vubec nema motor pohybovat kdyz s nim lomcuju rukou nebo ma a jestli jo tak jak moc Citovat
ThomasTDi Vloženo 16. Březen 2008 Autor Vloženo 16. Březen 2008 (editace) caute a nevite nekdo jak se poznaji spatne silentbloky jestli se vubec nema motor pohybovat kdyz s nim lomcuju rukou nebo ma a jestli jo tak jak moc myslím, že by jsi neměl rukou poznat nějaké vůle na silentblokách, ale zítra jedu do sevisu na kontrolu všech těchto silentbloků,tak ti pak pisnu co a jak, doufám že mi již ty vibrace odstraní, možná to bude u mně polosa,tak uvidim... Editováno: 16. Březen 2008, autor: ThomasTDi Citovat
foxdivemaster Vloženo 16. Březen 2008 Vloženo 16. Březen 2008 myslím, že by jsi neměl rukou poznat nějaké vůle na silentblokách, ale zítra jedu do sevisu na kontrolu všech těchto silentbloků,tak ti pak pisnu co a jak, doufám že mi již ty vibrace odstraní, možná to bude u mně polosa,tak uvidim... ok dej vedet,ja dokazu rukou s tim motorem hybat tak asi1cm tak dej vedet dik Citovat
ThomasTDi Vloženo 17. Březen 2008 Autor Vloženo 17. Březen 2008 Tak jdem na to az o víkendu, kamos (servis) nemá ted v týdnu cas,tak pak dam vedet Citovat
foxdivemaster Vloženo 17. Březen 2008 Vloženo 17. Březen 2008 Tak jdem na to az o víkendu, kamos (servis) nemá ted v týdnu cas,tak pak dam vedet sem byl zvedavy co napises ty to teda napinas urcite napis Citovat
ThomasTDi Vloženo 18. Březen 2008 Autor Vloženo 18. Březen 2008 sem byl zvedavy co napises ty to teda napinas urcite napis ok,jasnačka Citovat
xaviernaidoo Vloženo 25. Březen 2008 Vloženo 25. Březen 2008 cau kluci,měl jste někdo již špatné silentbloky které zajištuji uložení motoru? mám problém že při prudké akceleraci se rozvibruje auto, když pustím plyn tak se to "skoro" ustálí, ale u spolujezdce je cítit chvění pod podlahou, ale žádne rány nebo bouchání není slyšet, nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to být silentbloky který drží motor? mám O1 TDi 66kw. Mám zřejmě podobný problém.Při záběru motoru, nejvíc v kopci je slyšet hučení, někdy až vibrace a jde to od podlahy a motoru.Nejdřív jsem podezíral diferák, ale teď jsem zahejbal s motorem a na levý straně u řidiče je hrozná vůle.Navíc převodovej olej je jak novej, takže diferák už bych skoro vyloučil.Takže nějakej silentblok asi bude v háji.Až to bude hotový, tak poreferuju. Citovat
foxdivemaster Vloženo 25. Březen 2008 Vloženo 25. Březen 2008 ok,jasnačka jaks dopadl velice nas zajima vysledek Citovat
ThomasTDi Vloženo 27. Březen 2008 Autor Vloženo 27. Březen 2008 jaks dopadl velice nas zajima vysledek zatim jsem jestš nic nedělal, cekam az bude mit kmos v servisu chvilku, zatim se to stale odklada Citovat
xaviernaidoo Vloženo 28. Březen 2008 Vloženo 28. Březen 2008 cau kluci,měl jste někdo již špatné silentbloky které zajištuji uložení motoru? mám problém že při prudké akceleraci se rozvibruje auto, když pustím plyn tak se to "skoro" ustálí, ale u spolujezdce je cítit chvění pod podlahou, ale žádne rány nebo bouchání není slyšet, nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to být silentbloky který drží motor? mám O1 TDi 66kw. Problém úplně stejný jako ty a dneska jsme našli vadný pravý kloub (u spolujezdce) vedoucí k převodovce.Je to vlastně taková poloosa krytá plast.prachovkou vedoucí od diferenciálu.Vůle dnad půl centimetru. Potom se nedivím, že se po přidání plynu rozvibruje. Myslím, že příčinu jsme našli, v pondělí to budou dělat, tak budu mít 100% jistotu až se v tom svezu. Samozřejmě dám vědět. Citovat
xaviernaidoo Vloženo 31. Březen 2008 Vloženo 31. Březen 2008 Tak špatné zprávy pro majitele 1,8Turbo.Pravý vnitřní kloub poloosy, co přišel tam nepasuje.Je tam jiný počet drážek a jiný systém. Takže na všechny modely kromě 1,8T není problém jak originál nebo náhradu sehnat. U Turba je ale nutný měnit celou poloosu. Potvrdily mi to jak ve Škodovce, tak u Štangla nabízejícího druhovýrobu. Neznáte ještě někdo nějakého výrobce, co by to mohl dělat? Citovat
foxdivemaster Vloženo 31. Březen 2008 Vloženo 31. Březen 2008 Tak špatné zprávy pro majitele 1,8Turbo.Pravý vnitřní kloub poloosy, co přišel tam nepasuje.Je tam jiný počet drážek a jiný systém.Takže na všechny modely kromě 1,8T není problém jak originál nebo náhradu sehnat. U Turba je ale nutný měnit celou poloosu. Potvrdily mi to jak ve Škodovce, tak u Štangla nabízejícího druhovýrobu. Neznáte ještě někdo nějakého výrobce, co by to mohl dělat? jedine spidan,nebo origo Citovat
ThomasTDi Vloženo 31. Březen 2008 Autor Vloženo 31. Březen 2008 Problém úplně stejný jako ty a dneska jsme našli vadný pravý kloub (u spolujezdce) vedoucí k převodovce.Je to vlastně taková poloosa krytá plast.prachovkou vedoucí od diferenciálu.Vůle dnad půl centimetru. Potom se nedivím, že se po přidání plynu rozvibruje. Myslím, že příčinu jsme našli, v pondělí to budou dělat, tak budu mít 100% jistotu až se v tom svezu. Samozřejmě dám vědět. Budou ti dělat jen samotný kloub (vnitřní na převodovce)??? Můj servisman tvrdí že je jednodušší celá poloosa, dej prosím vedet jak je to náročný aj jak cenově to vychází, už s ena to také chystám, tak abych byl v obraze. Jěště dotaz, může se něco "zkurvit" když s tím jezdím??? Díky za info... Citovat
xaviernaidoo Vloženo 31. Březen 2008 Vloženo 31. Březen 2008 Budou ti dělat jen samotný kloub (vnitřní na převodovce)??? Můj servisman tvrdí že je jednodušší celá poloosa, dej prosím vedet jak je to náročný aj jak cenově to vychází, už s ena to také chystám, tak abych byl v obraze. Jěště dotaz, může se něco "zkurvit" když s tím jezdím??? Díky za info... Prý 1,5 hodiny práce, takže v řádu stovek Kč. Poloosa by vyšla přes 6 tis, tak jsem pátral dál a ejhle..u Štangla mi řekli, že ten kloub se dá objednat jen v Německu-trapný, nejprodávanější český auto a u nás na něj nejsou díly.Asi je to tím, že v reichu je motor 1,8T přece jen běžnější než tady. Taky jsem se ptal, jestli tím dlouhodobým ježděním můžu něco zmršit a prej nic, nanejvýš se ta poloosa, resp.kloub přestane točit, zastaví se a zůstaneš někde viset.(to by ale musela bejt už hodně voddělaná) Citovat
ThomasTDi Vloženo 9. Duben 2008 Autor Vloženo 9. Duben 2008 Po výměně vnitřního kloubu je to OK Citovat
xaviernaidoo Vloženo 10. Duben 2008 Vloženo 10. Duben 2008 Po výměně vnitřního kloubu je to OK ...se máš.Já musím měnit celou poloosu. Citovat
ThomasTDi Vloženo 10. Duben 2008 Autor Vloženo 10. Duben 2008 ...se máš.Já musím měnit celou poloosu. Proc celou? na 1.8 to nejde samotný kloub? Nebo mas bouranou poosu...? Citovat
xaviernaidoo Vloženo 15. Duben 2008 Vloženo 15. Duben 2008 Proc celou? na 1.8 to nejde samotný kloub? Nebo mas bouranou poosu...? Na 1,8 Turbo se nedělá originál ani náhrada vnitřního kloubu.hledal jsem i v Německu, a nakonec se ukázalo že ani tam se to nedá sehnat.Dělaj to snad italové, výrobce Metelli a to prej je klump, kterej dlouho nevydrží a nemusel by tam ani pasovat. Takže nakonec mi nezbylo, než koupit celou poloosu.(a to až napotřetí poslali od Štangla tu správnou, předtím kloub kterej pasuje na 1,8 atmosf.a potom zaměnili poloosu) No jsem rád, že 3týdenní anabáze je za mnou. Citovat
Robik5 Vloženo 11. Říjen 2012 Vloženo 11. Říjen 2012 (editace) Zdravím kolegové. Potřeboval bych poradit ohledně uložení motoru. Když jedu na zpátečku a zabrzdím tak se ozve bouchnutí jako když se hne motor. Může to být špatný silentblok motoru? Který? Poradí někdo? Předem díky R. Editováno: 11. Říjen 2012, autor: Robik5 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.