Přejít na obsah

Šušká se - úprava cen škodovek


Jir-ka

Doporučené příspěvky

Neberiem ti tvoj nazor, ja mam inu skusenost. A povedzme si pravdu, OII ma daleko k dokonalemu autu, a ked si k tomu priratam co za nu chcu.....

Mam na toto auto svoje interne krycie meno - HONIDLO EGA lol

Nemate niekto k dispozicii SK cennik na novy Golf? Na webe este nic nemaju.

Editováno: , autor: Sranki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som pisal o ponuke SKODY a FORDU na Slovensku. Len tak zbezne som si pozrel cenik Fordu CZ a mate o nico bohatsiu ponuku. U nas napr. nie je v ponuke motor 1,6 TiVCT a 1.4. Na Slovensku su v ponuke len vybavy Collection X a Campion X.

Tak napr. 1,6 Duratec Champion X stoji 15260€ a obsahuje 6x airbag, ESP, el. zrkadla a predne okna, central z alarmom+dialkove, radio+CD player, tempomat, palubny pocitac, 2 zonova automaticka klima, 16 Al disky.

CollectionX ma navyse radio s MP3, el. okna vzadu, vyhrievane celne sklo, sportove el. vyhrievane sedacky, dazdovy senzor. 1.8 Duratec (1.6 sa s touto vybavou nepredava) stoji 18250€.

Ponuka toto Skoda na Slovensku? Ano, ale zapyta si za to nenormalne peniaze. A mam taky pocit, ze niektory ludia by im zato este aj zatlieskali. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sranki: Ako človek, ktorému v garáži parkuje aj 1,5 roka starý Focus môžem zodpovedne povedať, že Focus II v týchto rôznych superlacných edíciách nie je hoden ani toho mála peňazí, čo zaňho pýtajú. Na OII, ktoré poznám z práce sa Focus nechytá ani v spoľahlivosti, ani v technickom spracovaní a ani v cene a kvalite servisu. OIIFL ešte posúdiť neviem, bude tam dosť zmien - no OII je na míle ďaleko pred Focusom, nech si hovorí kto chce čo chce! To len na Ford fóre si chalani myslia, že maju najlepšie auto v našej a susednej galaxii...

S Igorom plne súhlasím, poznám niekoľko ľudí, ktorý s fordmi robia, ani jeden z nich by však za forda nedal ani "deravý groš". Čo sa týka spracovania interiéru, kvality materiálov, musím povedať že napr. Focus je oproti OII je minimálne o 5 tried pozadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale pani. Ja mam skusenost s Focusom II po facelifte a ziadny problem som tam nenasiel, ani co sa tyka materialov interieru ani kvality spracovania (ak vas to bude zaujimat pracujem v oblasti vyvoja sedadiel tak to snad som schopny posudit). Na kazdom aute sa najdu lepsie aj horsie vyriesene veci. Chcel som len poukazat, ze za nizsiu cenu, ktoru Skoda pyta na Slovensku za Octaviu mozem mat min. porovnatelne auto. A toto nie je len o tom ci Octavia alebo Focus. Skodu predbieha v porovnani cena/uzitkova hodnota uz kade kto. Ked prizmurim jedno oko tak ja Korejci.

Co si budeme nahovarat. Skoda sa profiluje ako low-cost znacka. Zodpoveda tomu technika, aj kvalita "len" na urovni priemeru (vdaka bohu aspon za to). Co tomu nezodpoveda je CENA. Aspo tu v strednej Europe si Skoda pyta za svoje auta neprimerane vela. To som chcel povedat mojimi predchdzajucimi prispevkami, pretoze ma uz nebavi dookola pocuvat o tom aka je OII super kara. NIE JE pani. A pokial bude stat tolko kolko stoji teraz, si u mna to auto respekt nezasluzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zhodneme sa v jednej veci, že OII za súčasné peniaze je drahá. Ak by stála odhadom o cca 10% menej, bola by to perfektná "value for money".

Môžeš byť odborník na konštrukciu sedadiel, neviem, ako sa vyznáš aj do ostatných častí auta, no pravdepodobne ja viac, takže smelo tvrdím, že OII je na tom po technickej stránke lepšie, než Focus. Proste OII riešená dômyselnejšie a poctivejšie. Skús trebárs nájsť v interiéri OII nejaký šrób, a skús to v Focuse. Skús chytiť kožený volant v OII a v Focuse. Skús dať dole dverový tapacír v OII a v Focuse. A to sme ešte len v interiéri...

A za seba ako zákazníka Fordu, ktorý sedí na ich skvelých sedadlách vravím, že tie obyčajné (nešportové) sedadlá v Focuse sú ako trestná lavica!

Focus nie je zlé auto, no treba sa naň pozerať s nadhľadom. Najmä v kontexte svojej ceny sa javí ako dobrá kúpa. No treba brať do úvahy aj ďaľšie náklady (NH v servise, ceny ND, popredajné služby). A tu Focus rapídne stráca - NH je 1300 Sk, predražené ND (originál predné stierače 1660 Sk), katastrofálny servis, žiaden mobil service... A pikoška, Ford servisy v SR boli kvôli sviatkom zatvorené od 24.12 do 7.1. Netuším, čo by som robil, kebyže nám znova vypovie službu auto, ako sa to stalo minule...

ŠAS ale bude musieť zapracovať a znížiť ceny, pretože za súčasného stavu budú mať problém. Ľudia nie sú blbí a bohužiaľ cena dnes predáva, hlavne v dnešnej dobe, kedy sa na krízu zvaľuje aj to, že zvädli kvety vo váze. Ceny už znížili všetci, jedine Škoda sebavedomo drží ceny ešte z augusta. -10% na všetko, dorovnanie výbav s inými trhmi a verím tomu, že by to pomohlo. Individuálnemu dovozu nových OII zo zahraničia bráni fakt, že auto treba prefinancovať cash.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nuz necakam tu ziadne pochopenie, vzhladom na to na ako fore sa nachadzame ;)

Toz ale k tej kvalite sa vyjadrit musim. TUV Report 2009 pre 2-3 roky stare auta uvadza podiel vaznych chyb u Focusa na 4,0% a u Octavie 4,8%. A to nehovorim o tom, ze Fusion a Fiesta su v prvej patke (2,2 resp. 2,7%). Takze o akej kvalite sa tu bavime?

Tak si z toho zoberte co xcete, pre mna je to uzavrete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sranki, nepolemizoval by som s tebou, keby som nemal vlastné skúsenosti! Nemám potrebu hádať sa s niekym a presviedčať ho o svojej pravde... Ja som z Focusu tiež bol nadšený, no postupom času vďaka vlastným skúsenostiam nadšenie opadlo. Písal som len a len fakty - ceny ND, skúsenosti so servisom atď. Nie je nad vlastnú skúsenosť!

P.S.

Kritika na Ford fóre sa tiež nenosí, za mojich pár príspevkov, kde som vyjadroval rozhorčenie nad niektorými problémami a spôsobe ich riešenia autorizovaným servisom, som dostal niekoľko varovaní. A keď som si dovolil napísať, že OII je na tom po kvalitatívnej stránke lepšie, než Focus, som dostal BAN a zmazali všetky moje príspevky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všimol som si, že na slovensku už Škoda stiahla tie nové cenníky na OII FL. Dúfam, že prišli nato, že im to nejak nesedí.

A vážne ich tam mala? Teraz som sa pozerl, a sú tam len akčné cenníky - Octavia MAX. Len jedno nechápem u ŠAS:

ako je možné, že majú zavesené cenníky pre Octavie II v edícií MAX, keďže aj tie sa už vyrábajú vo verzií faceliftovanej OII, a cenníky pre bežné výbavy (classic, ambiente, elegance a L&K) tam nie sú. Nechápem ich. No mám vážne obavy, že pri ich tempe budú oficiálne cenníky nahodené tak o 2-3 týždne, aj keď už vraj začali nahadzovať údaje do konfigurátora.

Podľa môjho názoru by ceny mohli klesnúť tak o 10 - 15 % z cenníkových cien, prípadne o 5 - 10 % s tým, že by upravili výbavy podľa našich českých susedov. :palec2:

To by už bolo akceptovateľné ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sranki, nepolemizoval by som s tebou, keby som nemal vlastné skúsenosti! Nemám potrebu hádať sa s niekym a presviedčať ho o svojej pravde... Ja som z Focusu tiež bol nadšený, no postupom času vďaka vlastným skúsenostiam nadšenie opadlo. Písal som len a len fakty - ceny ND, skúsenosti so servisom atď. Nie je nad vlastnú skúsenosť!

P.S.

Kritika na Ford fóre sa tiež nenosí, za mojich pár príspevkov, kde som vyjadroval rozhorčenie nad niektorými problémami a spôsobe ich riešenia autorizovaným servisom, som dostal niekoľko varovaní. A keď som si dovolil napísať, že OII je na tom po kvalitatívnej stránke lepšie, než Focus, som dostal BAN a zmazali všetky moje príspevky...

Podle mě jsi Igore kápnul na špatnej kus. Netvrdím, že OII ani FFII jsou bez chyby, OII má více takových detailů, co potěší, ale jízda ve FFIIC a OIIC (1.6TDCi vs 1.9TDi, obojí 205/55 R16) je jako nebe a dudy, a to silně ve prospěch FF. ND, servisní zázemí a ta assist service je věcí zejména importéra, já v CZ nevidím v cenách ND a servisu a další podpory mezi OII, resp FRS a FFII nijak zásadní rozdíl a servis jsem si taky našel stoprocentní hned na první pokus, jediný mínus je, že není za rohem, jako ten na Škodovky...

Nicméně servisní síť mimo po celý svátky je mazec, to uznávám. :feve:

Myslím, že tahle diskuze ale trošku ujíždí, ne? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie linky na cenníky sú ešte stále živé, akurát sa na ne nedá doklikať cez web B)

P2M: No problem, môžme s tým skončiť. Na záver už len 1 zaujímavosť - v Bratislave máme 1 (slovom JEDEN) autorizovaný servis Ford.

Michal: Bohužiaľ je rozdiel medzi poctivým Focusom vyššej výbavy (Titanium, Ghia) určeným pre západné trhy a tými super skvelými osekanými akčnými modelmi, čo sa predávajú tu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že by nemal byť problém - viem o jednom prípade, kedy sa v SR predalo auto s pravostranným riadením. Bolo určené pre ambasádu, kedy si končiaci ambasádor u nás objednal auto, sem bolo aj dodané, následne v kontajneri odišlo do cieľovej krajiny spolu s ambasádorom. Samozrejme on nešiel v kontajneri :t Neviem ale ako by to bolo, keby sa jednalo o bežného človeka a nie člena diplomatického zboru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som myslel ci sa by sa dalo objednat auto s LAVOstrannym riadenim, tzn. specifikacia pre kontinetalnu EU. No a potom si ho proste priviest sem ako klasicky dovoz z EU a prihlasit to.

Auto s pravostrannym riadenim by bolo samozrejme na nic, to sa tu neda prihlasit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...