Přejít na obsah

Šušká se - úprava cen škodovek


Jir-ka

Doporučené příspěvky

Ze je to pravda a ze to bude volne pokracovani na Edition 08. Logicky musi nejvic klesnout (a hlavne dovybavit) OII, tim padem se uvolni ruce k vybaveni (hlavne) vyssich verzi Ruma a snizeni jeho ceny. Fabia Elegance ma oproti Rumu Sport/Comfort veci navic asi za 40 tis., takze u nizsich verzi je priplatek mezi Fabiou Combi a Rumem 45tis., ale u nejvyssi uz 85tis. (!!). Precejenom rozumnym priplatkem nad FIIC by se dalo konkurovat akcnim nabidkam Focusa apod. za 400k.

Bejt Skodou, tak zrusim stupen Classic u Fabie, produkuje spoustu deprivovanych lidi, kterym to koupi firma a imho dela vic skody nez uzitku. Ze by klesla o vic jak 15-20k oproti Edition 08 si nemyslim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady jde v základě o jednu věc. Pokud si koupíš v zahraničí NOVÝ opakuji NOVÝ vůz, pak za něj v konečném důsledku zaplatíš stejně jako u nás - spíše o trošku více (musíš započítat dopravu,odpočet jejich DPH a potom připočíst naše DPH a ještě pár dalších zpoplatněných úkonů na úřadech). Na to jsou jistá pravidla EU.

Ovšem pokud si dovezeš ojetinu, což určitě předváděčka je, pak jde o zcela, ale úplně zcela jinou záležitost :palec2:

Víc určitě nezaplatíš. Dovezl jsem novou OII eleg. 2.0 TDi 2008, němec mi DPH odečetl, v čechách jsem ho zaplatil, doprava (v autě jsem přijel), převozní značky a přilášení cca do 10000,-. Celkem mě auto vyšlo na 508000,- Jediná nevýhoda je že je nutné vyřídit české značky, celkem to trvalo asi 12 dní. Sleva po započítání všech nákladů dělala přes 150.000,-Kč. proti českému konfigurátoru. Ani vlastní brácha mi to nevěřil a musel mu ukázat doklady. Jednalo o vozy které mají skladem (měl pouze černé, zelené a stříbrné bez možnosti dalšího dovybavení, Stream rádio už tam bylo). Prostě si znás v čechách dělají blázny a testují co vydržíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Melmane, nechceš založit vlastní vlákno, kde bys podrobně popsal jak takový prodej auta z Německa proběhl?

Se všemi podrobnostmi, náležitostmi atd.??¨

Určitě by se to klukům tady hodilo ...

Je to hrozný, jak se ty ceny pohybují, když O2 RS v plné palbě vyjde dle DE-konfigurátoru s přepočtem na 630 000 Kč bez slevy :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo melman ma pravdu, vyplati se jak pro nove, tak i pro ojete, ale neplati to jen pro skodovky - kolega kupuje v Nemecku novy Ford Kuga a svete div se, cenovy rozdil je 250 tis.

pentadius ma taky pravdu - chtelo by to vlastni vlakno, sam tam prispeju s kontakty na lidi, co prihlasuji dovezena auta pro Prahu, PZ a PH za nekolik malu dnu, mozna se nekomu bude hodit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Melmane, nechceš založit vlastní vlákno, kde bys podrobně popsal jak takový prodej auta z Německa proběhl?

Se všemi podrobnostmi, náležitostmi atd.??¨

Určitě by se to klukům tady hodilo ...

Je to hrozný, jak se ty ceny pohybují, když O2 RS v plné palbě vyjde dle DE-konfigurátoru s přepočtem na 630 000 Kč bez slevy :kuk:

Jestli někdo bude mít zájem a vlákno založí tak rád poradím. Vlasně jsem sám žádné zkušenosti neměl, jen co jsem vyčetl na netu.

Stručně : vyhlédl jsem si auto na http://www.autoscout24.de/ (pozor všechny inzeráty nejsou v pořádku) potom kámoš zavolal rovnou

prodejci jestli odečte DPH, ne všichni jsou k tomu ochotní protože když jim čech nepošle potvrzení z našeho Finanč. úřadu mají s tím

problém a údajně to musí doplatit ze svého. Takže některý prodejce požaduje jakousi kauci kterou po zaslání potvrzení zašle na váš účet.

Spíš s tím mají problém menší obchodníci. Záleží na dohodě. Ale zpět, po tel domluvě ihned poslal faxem kupní smlouvu já ji podepsal a poslal zpět.

Pozor jednalo se o nové auto, u staršího bych doporučil nejdřív auto prohlédnout. Auto bylo tedy zamluvené bez zálohy po dobu 10 dní. Určitě

neposílejte žádné peníze dopředu !!! Potom jsme tam přijeli s hotovostí, auto bylo připravené, vystavil originál kupní smlouvy, fakturu, doklad o zaplacení

předal servisku a odečetl to DPH. Prodejce byl samá ochota s perfektním přístupem a jel se mnou na jejich inspektorát zařídit převozní značky a pojištění na 15 dní. Ještě se mnou dojel k benzínce a ukázal mi dálniční nájezd zpět. Celkem jsem se tam zdržel 2,5 hod. No a pak u nás dovozová STK, na finančáku zaplatit

to DPH (jako soukromá osoba) a s potvrzením a ostatními doklady na Magistrát - idivuduální dovozy, kde mají na vyřízení 30dní (Praha,bylo to za 9 bez protekce). Tam mi potom vydali značky a české techničáky. Volal jsem na Škoda linku a na záruční opravy můžu do kteréhokoli servisu Škoda. Pořád jsem čekal nějaká komplikace ale vše proběhlo v pohodě...... Prý se dá i na takto dovezené auto vyřídit tzv. zpětný leasing.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo melman ma pravdu, vyplati se jak pro nove, tak i pro ojete, ale neplati to jen pro skodovky - kolega kupuje v Nemecku novy Ford Kuga a svete div se, cenovy rozdil je 250 tis.

pentadius ma taky pravdu - chtelo by to vlastni vlakno, sam tam prispeju s kontakty na lidi, co prihlasuji dovezena auta pro Prahu, PZ a PH za nekolik malu dnu, mozna se nekomu bude hodit....

Já uvedl Octavii protože jsem se chtěl podělit o vlastní zkušenost abych mohl mluvit konkrétně a s čísly. Aut tam jsou opradu mraky, je třeba sledovat nabídku neustále a rychle reagovat, já se pořád rozmýšlel a za dva, tři dni vždy bylo pryč. Jak jsme se bavili s prodejcem jezdí tam hodně čechů slováků a poláků.

Jak jsem již uvedl hlavně neposílat žádné zálohy dopředu, některé velmi zajímavé nabídky tam dávají podvodníci ale to je asi problém celého internetu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Víc určitě nezaplatíš. Dovezl jsem novou OII eleg. 2.0 TDi 2008, němec mi DPH odečetl, v čechách jsem ho zaplatil, doprava (v autě jsem přijel), převozní značky a přilášení cca do 10000,-. Celkem mě auto vyšlo na 508000,- Jediná nevýhoda je že je nutné vyřídit české značky, celkem to trvalo asi 12 dní. Sleva po započítání všech nákladů dělala přes 150.000,-Kč. proti českému konfigurátoru. Ani vlastní brácha mi to nevěřil a musel mu ukázat doklady. Jednalo o vozy které mají skladem (měl pouze černé, zelené a stříbrné bez možnosti dalšího dovybavení, Stream rádio už tam bylo). Prostě si znás v čechách dělají blázny a testují co vydržíme.

Souhlasím s melmanem,

příští týden (pokud se to ještě nepos... ) bych měl jet do Dánska pro novýho kombíka OII Ambiente 1,6FSI, výbava proti ČR navíc o + 70 t. (další airbg., ESP, DO, tempomat, metalíza, nez. topení, ...) , výsl. cena vč čs. DPH kolem 400 t. (závisí na kurzu CZK/EUR), další náklady do 15t. (doprava-benzín, převozky, dovoz.STK, registr,...) nebo 26t. (plaťák, 800 Kč za SPZ, dál se nic neplatí, STK na 4r.), takže celková úspora proti Edition 08 přes 200t. (když neuvažuju slevy zde).

Jo, pokud to někoho zajímá, OII RS 2.0TFSI by měla vyjít do 580t celkem (za aktuálního kurzu) + doprava a reg. , rozdíl ve výbavě nevím, musel bych se podívat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s melmanem,

příští týden (pokud se to ještě nepos... ) bych měl jet do Dánska pro novýho kombíka OII Ambiente 1,6FSI, výbava proti ČR navíc o + 70 t. (další airbg., ESP, DO, tempomat, metalíza, nez. topení, ...) , výsl. cena vč čs. DPH kolem 400 t. (závisí na kurzu CZK/EUR), další náklady do 15t. (doprava-benzín, převozky, dovoz.STK, registr,...) nebo 26t. (plaťák, 800 Kč za SPZ, dál se nic neplatí, STK na 4r.), takže celková úspora proti Edition 08 přes 200t. (když neuvažuju slevy zde).

Jo, pokud to někoho zajímá, OII RS 2.0TFSI by měla vyjít do 580t celkem (za aktuálního kurzu) + doprava a reg. , rozdíl ve výbavě nevím, musel bych se podívat.

Hele a proč zrovna do Dánska? Není to tam právě drahý, i když podle těch cen asi ne. Myslíš, že blíž by nic nebylo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele a proč zrovna do Dánska?

1, na mobile.de ani jinde v Německu jsem od června za stejný prachy nenašel nic lepšího ( nejčastěji "jen" 1,6MPI, bez ESP, tempomatu, nez. topení ). Ne že bych tohle všechno nutně chtěl, ale když je to vlastně zadarmo :) , úspora min. 60t., podle cs. ceníku dokonce ještě víc. Daleko to je, ale v benzínu to dělá navíc jen pár táců

2,koupě tam přímo u ofic. dealera Škodovky, což je snad jistá záruka. V Německu, aspoň mám ten dojem, lze za tyhle ceny koupit auto u (nejspíše) solidních překupníků nebo stejně import do Němec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Hele a proč zrovna do Dánska? Není to tam právě drahý, i když podle těch cen asi ne. Myslíš, že blíž by nic nebylo?

Do Dánska, protože mají hodně velký DPH a daň na auto a proto aby se tam Shade (rozuměj škodovka) prodávala musejí jít s cenou vyrazně níž.

Když jsem se díval na O2 RS v Německu, asi bych novou dovezl od tam. Ceny se tam pohybují i s navigací okolo 590 tKč.

Třeba tady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak od 15.9. OII začíná na 369 900. Jen pro orientaci ceník verzí 4x4:

Škoda Octavia Combi 4x4 Edition 08

2.0FSI - 609 900

1.9TDI PD DPF - 595 900

1.9 TDI PD - 579 900

2.0 TDI PD DPF - 655 900

- navíc Rádio Melody s CD přehrávačem oproti 4x4

Škoda Octavia Combi Elegance 4x4 Edition 08

2.0FSI - 644 900

1.9TDI PD DPF - 630 900

1.9 TDI PD - 614 900

2.0 TDI PD DPF - 690 900

- navíc Vkládané tkané koberce, Audiozdířka v Jumbo boxu, Maxi Dot, Rádio Stream s CD a MP3 přehrávačem, Vyhřívání předních sedadel oproti Elegance 4x4

Škoda Octavia Combi 4x4 L&K Edition 08

2.0FSI - 734 900

2.0 TDI PD DPF - 780 900

-navíc Mezipodlaha v zavazadlovém prostoru, Multifunkční kožený volant pro rádio a telefon a malý kožený paket, Příprava pro telefon GSM II s Bluetooth (bez držáku), Signalizace vzdálenosti při parkování vpředu a vzadu, Skicack - vyjímatelný vak na lyže, Sound System, 12 repro, digitální equalizér, sklopná neodnímatelná anténa, TPM - kontrola tlaku v pneumatikách, Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla oproti L&K 4x4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do Dánska, protože mají hodně velký DPH a daň na auto a proto aby se tam Shade (rozuměj škodovka) prodávala musejí jít s cenou vyrazně níž.

Když jsem se díval na O2 RS v Německu, asi bych novou dovezl od tam. Ceny se tam pohybují i s navigací okolo 590 tKč.

přesně tak, katalogová cena třeba 266.000 DKK, cena pro export z Dánska cca 99.000 DKK, rozdíl je jejich DPH (25%) a hlavně ekolog. daň. Sesmolil jsem docela přesný vzorec pro převod na Kč: [(DKK/3)+31000]*KURZ. DKK=katalogová cena v Dánsku, KURZ=CZK/DKK. Výsledná cena je včetně české DPH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...