Přejít na obsah

SPORTOVNÍ FILTR


Andrew

Doporučené příspěvky

Koupil jsem Octavia 1.8 20V a měla spotrovní filtr, dostal jsem na to i přípravky na mytí a na postřik toho filtru, ale slyšel jsem na sportovní filtry negativa, že nezadržují prach tak dobře jako klasické a motor tolik nevydrží. Tak jsem se chtěl zeptat, co je na tom pravdy???? A který filtr je lepší na spotřebu. Rád si vyslechnu vaše názory, děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem Octavia 1.8 20V a měla spotrovní filtr, dostal jsem na to i přípravky na mytí a na postřik toho filtru, ale slyšel jsem na sportovní filtry negativa, že nezadržují prach tak dobře jako klasické a motor tolik nevydrží. Tak jsem se chtěl zeptat, co je na tom pravdy???? A který filtr je lepší na spotřebu. Rád si vyslechnu vaše názory, děkuji.

no to většinou tvrdí Ti zlý jazykové kteří ho nikdy na autě ani neměli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych už sportovní vzduchový filtr nikdy nedal, ale tím nechci někoho od toho odradit.

A dufod? ;)

Důfod: měl jsem vložku K&N a asi po 10 000 km motor začal haprovat, tak jsem sundal sání a co jsem neviděl. Škrtící klapka byla úplně špinavá - černá, dále jsem sundal čidlo teploty nasávaného vzduchu za škrtící klapkou a taky bylo úplně černé. Nakonec jsem vyndal váhu vzduchu a ta byla taky černá jak uhel. Jak mají potom čidla správně měřit a uzpůsobovat se množství paliva, atd. Vše jsem musel důkladně vyčistit. Nejhorší bylo čištění váhy. Dokud jsem to neviděl na vlastní oči, tak jsem nevěděl jak ta váha vůbec vypadá. Jsou tam jen takové 2 drátky, které jsem musel max. opatrně očistit štětečkem. Šlo to docela dobře. Po vyčištění škrtící klapky a čidla teploty nasávaného vzduchu jsem udělal základní nastavení a dal nový papírový vzduchový filtr MANN. Po těchto opravách motor šlapal jako hodinky. Výkonově stejně nešlo nic poznat.

Tak z těchto důvodu už nemám o sportovní filtry nastříkané olejem, které zanášejí čidla a klapku zájem. Ale jak už jsem psal, nikoho tím nechci odradit, ať si dělá kdo co chce. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ziadnom pripade nema vyznam davat priepustnejsiu vlozku do standardneho nasavacieho traktu. Okrem vacsej spiny na cidlach nema pre motor takmer ziaden efekt(okrem usetrenych prachov za vymenu papierovej vlozky). V pripade chiptuningu je ovsem otvorene nasavanie vacsinou podmienkou, pre dosiahnutie efektu zvysenia vykonu motora(pri TDI to nema az taky vyznam, skor pri atmosferickych benzinovych motoroch) -_- Takze pri upravenom motore ano, inak su to vyhodene prachy... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ziadnom pripade nema vyznam davat priepustnejsiu vlozku do standardneho nasavacieho traktu. Okrem vacsej spiny na cidlach nema pre motor takmer ziaden efekt(okrem usetrenych prachov za vymenu papierovej vlozky). V pripade chiptuningu je ovsem otvorene nasavanie vacsinou podmienkou, pre dosiahnutie efektu zvysenia vykonu motora(pri TDI to nema az taky vyznam, skor pri atmosferickych benzinovych motoroch) -_- Takze pri upravenom motore ano, inak su to vyhodene prachy... B)

Souhlas, bez cipu atd to nebylo znat, ted to znat je, citelne. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

no, právě. jen 1.6 55kw. přemýšlím, jak ho trochu vylepšit. mám uprostřed rezonátor, no a taky zadní laďáček . Dělá to docela humbuk : )) . Má při neutrálu krásný brumlající zvuk a při otáčkách kolem 2800-3000 super basový. Každý se mě ptá, co mám za motor. Vždycky se jen usměju. kol117

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, právě. jen 1.6 55kw. přemýšlím, jak ho trochu vylepšit. mám uprostřed rezonátor, no a taky zadní laďáček . Dělá to docela humbuk : )) . Má při neutrálu krásný brumlající zvuk a při otáčkách kolem 2800-3000 super basový. Každý se mě ptá, co mám za motor. Vždycky se jen usměju. kol117

No, vcera si kamos na Felde nechal dat misto stredovyho tlumice trubku, je spokojenej, ale jezdit s tim dal nez za roh bych nechtel, Felda 1,3 a ma to zvuk jak Porsche s deravym vejfukem, co je moc, to je moc :)

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=E-1210

http://www.tuningshop.cz/Sportovni-filtr-G...00-_g41246.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo ti řek že to tam nejde. Když tam nechceš dát jenom vložku do boxu tak nakoupíš trubky a hadice a místa na zadělání je tam dost.Třeba to natáhni až do nárazníku na praví straně , tam je i díra v nárazníku a bude ti to sát čerstvej vzduch. V tom zadělání nebude problém. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

;) no, já si myslel, že jde všechno, když se chce. No, ale rozhodně to bude větší práce než s tím novějším motorem :( . A kolik to přidá koníků?? 4, 5, 6?? A co se zvukem to udělá. už teď je to tak akorát, že když jedu víc jak 130, musím si zapnout rádio hooodně nahlas, aby mi nedunilo i v hlavě. :huh:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...