Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

no to napadlo aj mna kedže mi to kamarát pozeral, možno to zle zacvakol, len sa čudujem že je to po takej dobe, nejaké dva týždne odvtedy a až teraz to vytlačilo... ale zatiaľ to stále drží... tak neviem asi to bolo len povyskočené

Vloženo

takže, objavila sa mi dalšia "chybička"... pri točení volantu doprava alebo doľava, občas aj ked idem troška rychlejšie do zákruty, počuť nejaké zvláštne akoby hučanie vpredu, cítiť to na volante, ale robieva mi to len občas, kamarát povedal že to môže byť trením tlmičov(jemu to robilo pri nových) ale to sa mi moc nezdá kedže mi to predtým nerobilo, napadlo ma servo, ale vraj ten zvuk je o dosť horší ako ten čo mi moje auto vydáva... tak neviem čo by to mohlo byť?

Vloženo
Sem tak brouzdal po netu a objevil jsem takovou trochu víc ojetou ségru - mrkněte na stav Km - a pak že tento motor moc nevydrží :kuk::palec2::worthy

hmmmmmmmmmmmmmmm.....to su zvědav co vydrží moja krasavica zatím 190000km

Vloženo

Ahoj mozno sa to tu uz riesilo ale som fest lenivy clovek na citanie 14 stran :D

S mojou Octaviou mam taky problem ze niekedy(vacsinou rano) ked nastartujem a pohinam sa tak sa motor tvari ze chce zdochnut, ale nezdoche kus to predycha ale kym sa trosku nezohreje tak strasne slabo taha. V zime mi to takto "nedochlo" ale pri studenom starte mi volnobezne otacky vybehli az ku 2500 otacok a postupne klesali ako sa zohrieval motor. Co s tym moze byt ?

Vloženo (editace)

Ahoj,

o víkendu jsem zůstal v dešti se svojí Octavií na silnici. Prostě konec. Po cca 5 minutách odpočinku se mi podařilo nastartovat a dojeli jsme do cíle. Druhý den ráno start až napotřetí a po 5 km total konec. Rozloučila se se mnou cívka (zapalovací modul). V neděli jediný dostupný obchod AUTOKE... Prej čínský cívky a žádná reklamace, tak jsem jí vzal (co jiného také zbývalo, 3 tisíce na orig. jsem neměl). Jezdil jsem na ní 2 dny a cca 300 km když najednou vynachání cca 2 s. Ale dojel jsem domů normálně. Druhý den ráno ani ťuk. Naštěstí původní se vzpamatovala, takže jsem byl mobilní. Ten čínskej šmejd jsem vrátil a utíkal rychle pryč. U jELDY jsem pořídil náhradu TESLA (made in Czech), tak doufám, že vydrží víc.

RoboPP: Podobné věci mi to v létě ráno dělalo taky (asi vyšší vhkost vzduchu), ale nyní s novou cívkou te nedělá! Taky jsem netušil, čím by to mohlo být.

Tom

EDIT: oprava překlepů <_<<_<

Editováno: , autor: tomasch
Vloženo

Tome:

to bylo jasný. Cívka s popraskaným plášťěm. Dostala se do ní vlhkost. Když jsi to nechal stát, tak se teplem od motoru vlhkost odpařila.

Čínu fakt nekupovat :aggressive: Prodavač v náhr. dílech mi taky nabízel činskou cívku za 800Kč-dodal, ale že na ni všichni jezdí tak zhruba týden lol

Tak jsem koupil BERU za 1700,- a je klid. Když jsem objednával kabely od Tesly, tak jsem si všimnul, že zavádí do sortimentu i zapalovací cívky-to je supr :palec2:

Jinak já cívku i kabely měnil preventivně-ty praskliny jsem na tom trafu pozoroval už od koupě a nechtěl jsem časem dopadnout jako ty ;) Je teda pravda, že vydrželo 2x mytí motoru VAPkou-bez úhony-tak jsem čekal a čekal až odejde, ale pořád nic-tak jsem to nevydržel psychicky a raději preventivně koupil nové :)

Robo PP:

škrtící klapka-vyčistit a nastavit, co svíčky jaký tam jsou?, čidlo teploty chladící kapaliny....to mě napadá tak v kostce

Vloženo (editace)

Chlapci, mě to taky asi čeká, pač dneska jsem se díval na svůj modul a mám ho taky popraskaný, ale nemám žádný náznak něčeho, že by bylo s elektřinou něco v nepořádku. Mezi touto nabídkou modulů už je ten od tesly http://www.cc-autodily.cz/index.php?go=sea...ledavani=Hledej .Zatím ho ale měnit nebudu, budu měnit akorát svíčky, už mi přišly domů- NGK BUR6ET. Koukal jsem, že jsou taky tříbodový, myslel jsem, že jen jednobodový.

Ještě chci měnit palivový filtr, mám ho doma už dýl, ale nevím, jestli si na něho troufnu :help:

post-30270-1248369658_thumb.jpg

post-30270-1248369674_thumb.jpg

post-30270-1248372085_thumb.jpg

Editováno: , autor: Iguka
Vloženo
škrtící klapka-vyčistit a nastavit, co svíčky jaký tam jsou?, čidlo teploty chladící kapaliny....to mě napadá tak v kostce

klapku som cistil, ale len tak na oko so sprejom som nastriekal na klapku. (dal som prec filter a striekol som), sviecky su tam neviem ake, dva roky mam to auto a nemenil som ich, ako casto ich treba menit, a to cidlo kolko cca stoji?

Vloženo

Robo PP:

přesně tak-jestli nevíš jak dlouho tam jsou a auto máš dva roky, tak ty svíčky VYMĚŇ :palec2: Přece u zážehového motoru jsou ty svíčky v podstatě to nejdůležitější :) kromě dobrého benzínu samozřejmě

Mě třeba po výměně svíček běží motor o poznání sametověji a pravidelněji. Se starými při prudkém sešlápnutí plynu se jakoby na okamžik zadusil. Teď jde za plynem jako ďas. Já jsem teda dával origo předepsané výrobcem BOSCH WR7LTC+

Výměnou svíček nic nezkazíš - ba naopak a je to investice do 500kč.

Iguka:

to nevadí že jsou tříelektrodové-já mám ty Boschky taky tříelektrodové. Ostatně tam tříelektrodové patří :palec2:

Vloženo

Ne odvzdušňovat není potřeba. Správně by se to plnění mělo dělat tak, že vyndáš čidlo teploty a leješ kapalinu do nádobky-díky tomu otvoru se soustava dobře odvzdušňuje a pěkně se zalije blok motoru. Pokud to tak neuděláš nice se neděje, ale trvá to chvilku než to probublá. Jakmile se s hladinou dostaneš po čidlo teploty(začne vytékat voda ven), tak je tam vrátíš a doleješ zbytek. Jedeš to projet a případně tam pak doleješ co se tam nevešlo.

Vloženo
Ne odvzdušňovat není potřeba. Správně by se to plnění mělo dělat tak, že vyndáš čidlo teploty a leješ kapalinu do nádobky-díky tomu otvoru se soustava dobře odvzdušňuje a pěkně se zalije blok motoru. Pokud to tak neuděláš nice se neděje, ale trvá to chvilku než to probublá. Jakmile se s hladinou dostaneš po čidlo teploty(začne vytékat voda ven), tak je tam vrátíš a doleješ zbytek. Jedeš to projet a případně tam pak doleješ co se tam nevešlo.

Diky za radu . :palec2:

Vloženo

ok skusim na to pozriet.

A este jedna vec, skusal niekto odklonit privod olejovych vyparov prec od vzduchoveho filtra? kludne aj niekde pod auto nech to ide radsej prec ako by to malo zasierat filter a tym aj klapku.

Vloženo (editace)

Tak to jsem nezkoušel odpojit odvětrávání klikové skříně a ani jsem o tom neslyšel, že by to někdo odpojil. Je fakt, že by nám to přestalo zasírat to, co jsi napsal.

Jinak jsem se dostal konečně k výměně svíček, výše už jsem dával, jak svíčka vypadá nová a tady dávám fotky, jak vypadaly ty původní, měly již dost vypálenou elektrodu, ale stále se s nima dalo jezdit, otázka ale jak dlouho. Najeto mají min. 65000 km, možná i víc

post-30270-1248869155_thumb.jpg

post-30270-1248869196_thumb.jpg

post-30270-1248869239_thumb.jpg

Editováno: , autor: Iguka
Vloženo (editace)

Tak zrušit odvzušnění olejových par mi tu pár lidí taky doporučovalo. Na filtrboxu se zaslepí ten nátrubek pro hadici a hadice se z odlučovače oleje zavede dolů pod auto. A je klid se špiněním klapky napořád :palec2: Já to tak nemám a zatím to nechám tak jak to je. Klapka se dá pročistit a navíc cca 2x do roka oddělám celý filtrbox omyju ho ve vlažné vodě s jarem na nádobí a je s olejem pokoj.

Spíš jsem uvažoval jestli nějak nepročistit ten odlučovač oleje, ale nevím jak přesně funguje. Tak abych něco nepotento.

Hádejte jak dopadl výfuk ..? :)

Přiznám se, že na pohled vypadal že už to má za sebou, ale není to tak docela pravda. není originál. Je to LEISTRITZ made in Germany-zadní z roku 2003 a střed z roku 2004. Nicméně po jeho vyndání jsem zjistil 1) ještě by se dal "dojezdit", 2) má urezlé středové uložení v gumovém silentbloku.

Táta se nabídnul, že to zkusíme přivařit. No tak jsme to přivařili, celý výfuk vyčistili a natřeli, dali nové svorky a výfuk vrátili zpět.

Je pravda, že jsem koupil komplet nový, ale však on se doma neztratí a chleba to taky nejí. Ten starý ještě přes zimu dojezdím. Byla by ho škoda vyhodit :palec2:

Pozoruju, že se vytratila rezonance...úplně...jestli to bylo tím urezlým uložením je mi záhadou :help:

Jo když už to bylo rozebrané, tak jsem vyhodil baterku(dal ji na nabíječku) a mezitím co se nabíjela tak jsm očistil svorky, starteru, altíku a ukostření motoru ;)

Tak a Okta je připravená na dovolenou-čeká ji cca 900km :)

Editováno: , autor: TomášT
Vloženo
Tak zrušit odvzušnění olejových par mi tu pár lidí taky doporučovalo. Na filtrboxu se zaslepí ten nátrubek pro hadici a hadice se z odlučovače oleje zavede dolů pod auto. A je klid se špiněním klapky napořád :palec2: Já to tak nemám a zatím to nechám tak jak to je. Klapka se dá pročistit a navíc cca 2x do roka oddělám celý filtrbox omyju ho ve vlažné vodě s jarem na nádobí a je s olejem pokoj.

No ja to tiez pravidelne umyvam ale aj tak tam ten bordel hned je, bolo by dobre keby sa ozval niekto kto si to urobil (neverim ze tu taky nie je).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...