Přejít na obsah

O1 RS - děravá hadice sání


iviak

Doporučené příspěvky

Takze oprava. NETAHA dnes som jej nalozil a zase ako keby sa dusila,potom zase tahala,ale s mensimi skubancami...uz ma asi s toho porazi.myslite ze by to mohoa robit ta replika vahy vzduchu?ked hodnoty vo vagu su OK? :feve:

Editováno: , autor: iviak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze oprava. NETAHA dnes som jej nalozil a zase ako keby sa dusila,potom zase tahala,ale s mensimi skubancami...uz ma asi s toho porazi.myslite ze by to mohoa robit ta replika vahy vzduchu?ked hodnoty vo vagu su OK? :feve:

Mno, neco by na taj vaze mohlo byt. Zkus si sehnat origo, jen na pujceni, zkusit to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caute.no taze vcera sme prehodili vahy vzduchu s kamosom s jeho RS-i na moju a vysledok?s jeho vahou vzduchu to bolo este horsie!!!a diagnostika tiez nic...tak isto sa to sprava ked jej pridavam pomalsie cca do pol plinu ide v poho ked jej dam podlahu tak zacne trhat a nechce tahat...potom sa postupne otacky zvisuju a tak sa chyti a zase taha ,ale neni to presne stale tak...prosim poradte...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak může to být víc věcí, ale to by ti napsal snad vag? toto samé dělalo kamarádovi na 1.8T a hadice sání od turba k IC vypadala OK, jenže byl tam jeden spoj (schovaný pod alobalovou ochranou),který po sundání alobalu jevil známky netěsnosti, byla uvolněná sponka, která drží hadici pohromadě a mokro od oleje, takže hadice napasovaná zpět a sesponkovaná, zlepšil se tah, ale stále tam byla cítit díra, když si na to pořádně šlápnul, další kontrolou byla zjištěna dírka ve vlnovci na výfuku hned za turbem, čili před lambdama, které vyhodnocovali tlak, který tam chyběl a vznikalo cukání a nepravidelná akcelerace při plném výkonu, takže vlnovec nový a problém už se nevyskytl, ještě podotknu, že na vagu nikdy žádná chyba, tak snad to pomůže :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no vazne.mal som to napichnute u dvoch znamich s rozdielom 5000 km.a naposledny pred par dnami a pamet zavad-ziadne chyby!akurat na klimatroniku som mal niejaku sporadicku..nieco s klapkou,ale to mi je jedno..takze fakt neviem ciho by som sa chytil...ale dam pozriet ten vyfuk..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak může to být víc věcí, ale to by ti napsal snad vag? toto samé dělalo kamarádovi na 1.8T a hadice sání od turba k IC vypadala OK, jenže byl tam jeden spoj (schovaný pod alobalovou ochranou),který po sundání alobalu jevil známky netěsnosti, byla uvolněná sponka, která drží hadici pohromadě a mokro od oleje, takže hadice napasovaná zpět a sesponkovaná, zlepšil se tah, ale stále tam byla cítit díra, když si na to pořádně šlápnul, další kontrolou byla zjištěna dírka ve vlnovci na výfuku hned za turbem, čili před lambdama, které vyhodnocovali tlak, který tam chyběl a vznikalo cukání a nepravidelná akcelerace při plném výkonu, takže vlnovec nový a problém už se nevyskytl, ještě podotknu, že na vagu nikdy žádná chyba, tak snad to pomůže :)

Neni to náhodou tvůj příběh? ;)

Editováno: , autor: octavia rrs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm..a dnes sa mi stalo dokonca ze, ked som jej dal podlahu a sa zacala dusit, tak ja som dalej drzal plyn na podlahe tak v agregate, alebo niekde v predu zacalo nieco buchat a dost nahlas...mne sa velmi nepozdava, ze to moze byt nejaka netesnost,pretoze ked taha tak taha napr. do 3500 naraz prestane a ja ju tlacim dalej a tak napr pri 5000 otackach sa zase rozbehne a keby tam bola netesnost tak by sa to tak nespravalo.ne?nemoze smikat spojka?neviem ako sa to prejavuje...prosim...asi mam prekliate auto..

Editováno: , autor: iviak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poprve ak ti odide turbo tak naozaj odide a taketo nerobieva na druhej stranke som pocul ak si nedavas pozor na turbo moze ti skoro odist preto treba pri turbe robitto ak ides dlhsiu trasu alebo tomu slapes v ziadnom pripade ak zaparkujes neshasni motor nechaj ho ist na volnobehu asi tak minutu lebo turbo lopatky mas rozzeravene a ked hned shasnes tak sa ti deformuju a po case ti vyprdne nechaj na volnobehu asi minutu nech sa schladi a potom je vsetko ok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemohlo by to byt cerpadlo alebo niejaky ventil prepadu benzinu??na vag-u stale nic...

caves, precital som si popis tvojho problemu, + veci ,ktore si menil (a nemusel) + navrhy ...

co sa tyka turbo lagov 100% prekontroluj :

vakuove hadice - aj keby si ich mal po jednej vytahovat a skusat .. tento problem som mal s hadicou na DV ventil - motoru po vyradeni rychlosti kolisali otacky (az skoro zhasol) ked som zastavil, tak bolo vsetko oka. Bola citit znacna turbo diera ale, konkretne toto nieje tvoj problem... ale prezri to!

kabelaz na :

MAF, Temp, lamba, cievky

pokus sa zistit, ktory valec ti nejde (ak si myslis, ze ti vynehava), ked to zacne blbnut... Ak prides na to, ze je to nahodny a nie konkretny, hladaj chybu v palivovom systeme.

Ak to bude konkretny valec, najdes ho tak, ze povytiahnes za chodu motora bud vstrek alebo kalbe s indukcnej cievky. - samozrejme ten kt vytiahnes nema efekt na chod motora...

Co sa tyka Ignition Amplifier alebo Power Output Stage (zosilnovac na zapalovanie), nepredpokladam, ze tu bude problem. ten bud ide alebo nie..

Ide vlastne len o obvod, ktory oddeluje 4 vystupy ECU (5Volts) pre zapalovacie cievky a spina im GND (zem, kostru alebo minus pol,... ) je tam pre kazdu cievku jeden svab , su sice dost citlivo "bondovane" ale fakt je ten, ze bud ide, alebo nie...

skus presnejsie popisat co ti to vlastne robi,.. od nastartovania - cez blbnutie - po opatovny normalny chod...

Nakoniec nedajboze prideme na to, ze ti to robi riadiaca,... :X

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

no takze konecne sa mi rozsvietila ,,ponorka,, ,bol som to napichnut na diagnostiku a boli tam dve chyby:1-17705 pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou a druha 17545 rada valcu 1:prisposobeniezmesi:system bohaty.nemal niekto s tymi chybami nejake skusenosti?co tam mohlo odist??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...