Jenda69 Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Ahoj všem, pročetl jsem to tady nahoru a dolů, ale nenašel jsem, jaký by asi tak měl být "citelný účinek za jízdy" , který nastane, když váha vzduchu funguje jak má. Dnes jsem na cestu do práce váhu odpojil a kromě občasného houpnutí otáček při volnoběhu se mi zdálo, že autí jede stejně, ne-li malinko líp jako s váhou - tedy je živější, rozjezd plynulejší, spotřeba +/- stejná (pozn. pro majitele TDI: tedy velká ) U benzínů jde kontrolovat jenom hmotnost vzduchu při volnoběhu (tam jsem v normě), nebo lze nalogovat a následně vyhodnotit i hodnoty při zatížení? A nebo se na to mám vykašlat a rovnou koupit a ) repasovanou ve Škodovce nebo radši b ) novou Bosch nebo c ) jakoukoliv? Auto má 210.000, je vůbec možný, že ta váha ještě dává co má? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Pokud při těch volnoběžných otáčkách dává kolik má, řekl bych, že je asi dobrá. Pokud by byla v háji, myslím, že by ty otáčky haprovaly i při zapojené váze. To tam máš původní váhu? Podívej se na rok a měsíc výroby. Někdy stačí jí trochu očistit v lihu nebo čističi na brzdy. Pokud bys přece dával novou váhu, tak jedině origo, tedy buď ten repas nebo Bosch, Pierburg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda69 Vloženo 13. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Pokud při těch volnoběžných otáčkách dává kolik má, řekl bych, že je asi dobrá. Pokud by byla v háji, myslím, že by ty otáčky haprovaly i při zapojené váze.To tam máš původní váhu? Podívej se na rok a měsíc výroby. Někdy stačí jí trochu očistit v lihu nebo čističi na brzdy. Pokud bys přece dával novou váhu, tak jedině origo, tedy buď ten repas nebo Bosch, Pierburg. Díky. Věřím, že je tam původní. Kupoval jsem to ve 130kkm a já jsem ji neměnil. Pro čištění mám jenom vyndat senzor - ty dva torxy s kolíkem nebo musím sundavat celý tělo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 (editace) Čisti jí takhle jak je to na tom obrázku, někdy to pomůže a začně dávat trošičku jiné údaje. Hlavně opatrně, ať jí nedorazíš. A pak se taky podívej na ten rok a měséc výroby, moc mi nesedí, že by byla původní. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...lihem&st=75 Editováno: 13. Květen 2008, autor: KaJe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Mám stejný auto se stejným rv a váhu mám též původní. Nevím jaký máš přesně měsíc výroby, ale u mě to je květen, váha je HITACHI 2/97 a Bosch ji jako náhradu nevyrábí, alespoň stejný číslo tzn 058 133 471 jsem u něho nenašel, takže pouze origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda69 Vloženo 13. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 (editace) Čisti jí takhle jak je to na tom obrázku, někdy to pomůže a začně dávat trošičku jiné údaje. Hlavně opatrně, ať jí nedorazíš. A pak se taky podívej na ten rok a měséc výroby, moc mi nesedí, že by byla původní. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...lihem&st=75 Tak vážení, ten muzeální kousek jsem vyčistil a vyfotil, je z roku 96 a byl jsem první, kdo porušil tu kapku na šroubku. Byla z tý "návětrný" strany dost černá. Uvidím zítra, dnes už jsem požil... A jestli se nevyrábí náhrada, asi ji vyhodnotím jako dobrou . Up: Našel jsem, že tohle by mělo být ono: HITACHI AFH60-10B HELLA 8ET009142-251 VOLKSWAGEN 058133471 A taky jsem sundal dekl z motoru a kontroloval trubku odvětrání od olejového filtru a SAMOZŘEJMĚ je prdlá skoro po celý dýlce. Takže dušení při rozjezdu může být asi i tím.... Ale to je jiné vlákno.... Editováno: 13. Květen 2008, autor: jhrebacka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Tak to máš ještě starší kousek než je ta moje muzeální Nemohl by si sem hodit foto té prasklé trubky, mám totiž podezření na to samé, trubka je celá zaolejovaná, ale zatím jsem to raději nerozebíral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 ja jsem jezdil dva dny s odpojenou vahou vzduchu. V servisu menili filtr a zapomeli ji zapojit (( Zdalo se mi, ze to nema vubec vykon. Kolem 2000 otacek to jelo stejne, ale od 2500 nahoru to bylo mrtvy. Musi to byt poznat, jelikoz RJ motoru prejde do nouzovyho rezimu a predstih, vstriky vse da s velikou rezervou, podle uhlu sktrici klapy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda69 Vloženo 14. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 Tak to máš ještě starší kousek než je ta moje muzeální Nemohl by si sem hodit foto té prasklé trubky, mám totiž podezření na to samé, trubka je celá zaolejovaná, ale zatím jsem to raději nerozebíral. To bude těžký. Je k tomu strašně špatnej přístup a je celá zaolejovaná. Ale ohmatal jsem ji a zezadu, od motoru je podélně prasklá. Až koupím novou a budu to dělat, zkusím ti to vyfotit. Jinak je to 06A 103 213 Trubka, N 904 673 01 O-kroužek a možná i 037 121 142 A Pružina přídržná. Uvidím, co si za to řeknou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda69 Vloženo 14. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 ja jsem jezdil dva dny s odpojenou vahou vzduchu. V servisu menili filtr a zapomeli ji zapojit ((Zdalo se mi, ze to nema vubec vykon. Kolem 2000 otacek to jelo stejne, ale od 2500 nahoru to bylo mrtvy. Musi to byt poznat, jelikoz RJ motoru prejde do nouzovyho rezimu a predstih, vstriky vse da s velikou rezervou, podle uhlu sktrici klapy A s tímhle motorem? (1,8 20V) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 14. Květen 2008 Sdílet Vloženo 14. Květen 2008 To bude těžký. Je k tomu strašně špatnej přístup a je celá zaolejovaná. Ale ohmatal jsem ji a zezadu, od motoru je podélně prasklá. Až koupím novou a budu to dělat, zkusím ti to vyfotit. Jinak je to 06A 103 213 Trubka, N 904 673 01 O-kroužek a možná i 037 121 142 A Pružina přídržná. Uvidím, co si za to řeknou. jo, tak to je ta trubka, která mi praskla 06A 103 213 AF a cena ve škodovce 1450kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radovan klus Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 (editace) jo, tak to je ta trubka, která mi praskla 06A 103 213 AF a cena ve škodovce 1450kč ahoj mam podobny problem cukani a take jsem zjistil ze mam tu trubku uplne ulomenou u bloku motoru tak nevim jestli to muze delat ono .Az ji vymenim nebo slepim ,protoze je draha(stoji 870kc) tak uvidim a dam vedet. .Jestli uz jsi to vyzkousel tak se ozvi ahoj . Editováno: 15. Červen 2008, autor: radovan klus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.