Přejít na obsah

Jenda69

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jenda69

  • Narozeniny 2.1.1969

Návštěvy profilu

1 334 zobrazení profilu

Oznámení Jenda69

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Já jsem špagát - nejdřív měsíc v Žilině a pak ve Kbelích u RBZ (rota bojového zabezpečení) - pomocník dozorčího útvaru každých 36 hodin, ve volných chvílích Zástupce náčelníka proviantní služby. Pak se mi (1992) narodila dcera, tak jsem to uhrál na pětikvalt. Někde tu moji žádost ale založili, tak se mi přijely dvě gumy ze Starý Boleslavi (velitelství letectva?) omluvit a byl jsem propuštěn na "trvalou dovolenou" po šesti měsících. Nevzpomínám na to špatně.
  2. Jenda69

    Převodovka DSG

    Stejně jako Omicron - pohoda. Mám ho rok a delší tratě pod 6 ale většinou tak do 6,5l/100 (pal. počítač hlásí tak 5,9 ). Nevím, jestli je to moc nebo málo, ale je to +/- pořád stejný. Řadí to pěkně, táhne to taky dobře. Občas se až leknu, když přidám - jak tam ty kvalty padaj a tlačí mě to do sedačky. Předtím jsem měl 1.8 20V 92kW a tohle se rozjede určo rychlejc, jenom na dálnici třeba ve 150 ten benzín zrychloval líp. Ale ten hluk motoru (5.000 ot.?) a ta spotřeba!! (průměr kolem deseti...) K tomu řazení - ručně jsem měl potřebu zařadit asi tak pětkrát: v zimě, když brzdim z kopce motorem a chci brzdit víc (to je zážitek, jak s meziplynem zařadí úplně do přesných otáček) a v horách v serpentýnách, kde zbytečně řadí nahoru a zase dolů(nevidí mrcha dopředu) jenom vyklopím do strany...
  3. Jenda69

    Převodovka DSG

    Mám na to dvě mnemotechncké pomůcky: • plyn u letadel je taky dopředu (možná i u lodí?) • "+" je z pohledu řidiče nahoře a "–" dole Zkraje jsem si to taky párkrát spletl.
  4. Jenda69

    Převodovka DSG

    Mám DSG6 a o ní jsem někdy četl toto (ale asi to bude stejné i pro DSG7): Jelikož jsou to vlastně dvě "půlpřevodovky" R-1-3-5(-7?) a 2-4-6, tak o dva kvalty musejí přeřadit "s mezidechem", tedy ze 6 na 4 přes 5, což se ale vůbec neprojeví - spojky jsou rozpojené, ani na displeji to není. Trvá to jen o chvilinku dýl. A jestli třeba ze 6 na 3 by uměla přeřadit rovnou, když je každý jiná "půlpřevodovka", to nevím.
  5. Myslíte si, že klasický hokejový puk by mohl být vhodný jako ochrana před poškrábáním/sklouznutím? Nebo radši nějaké to "prkýnko"?
  6. Díky, tušil jsem, že za tím je něco takového jako je Koncernová grafika .
  7. Ahoj všichni, dneska jsem náhodou narazil na test OII z roku 2004: http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...i-setrilek.html Nic nového pod sluncem, ale zaujala mě fotka maxidotu: Není ten obrázek auta nějakej krátkej? Moje Oktávka je tedy o kus delší (i na tom displeji).
  8. Ahoj, přikládám kousek z návodu - je třeba déle podržet tlačítko Sezn./_MAN: Pomohlo?
  9. Já mám špatný zkušenosti se start. kabelama - sice jsou tlustý jako prst, ale vodič v nich má strašně malý průřez (několik tenkých drátků - připomíná to VN kabel ke svíčkám) a je na nich strašnej pokles napětí. Taky jsem s nima kdysi Favorita nenastartoval (přestože na nich bylo napsáno snad 500A). Tak jsem koupil pořádný vodiče, napájel na ty klešťový svorky a teď nastartuju i kamarádova Transita. Možná to bude i tvůj případ, jukni na drátky.
  10. Já bych spíš řekl, že zapalování: http://translate.google.com/translate_t?pr...istory_state0=#
  11. Nedávno jsem to absolvoval: "zuby nehty" rozcvaknout páčku přímo pod volantem, demontovat není potřeba nic. Už se tady psalo - bacha na orientaci konektoru. Po vyčištění a proměření (celkem zbytečném, stejně nevím, co jsem chtěl naměřit) jsem to zase secvaknul dohromady. Dělal jsem to v garáži v pološeru, jenom jsem se bál, že při rozebírání tu páčku nějak odrbu. Ale šlo to lehce, celkem půlhodinka (i s tím měrením :-)).
  12. 1) díky, ale asi se na to vypr.... nefungovalo to nikdy a nijak mě to neobtěžuje 2) to asi musím navštívit origo díly, co? Nebo ji mám z něčeho vyrobit? 3) jestli to ale najdu - jsem to vztekle někam odhodil........
  13. Tak už popíjím chlazené nápoje. Zámek vyměněn a chodí jako nový. Dveře mají inteligentní zvuk a všechno fachá. Co jsem zjistil a nevím, jestli to mám řešit: 1) Vložka zámku se otáčí nezávisle na tom čudlíku, co má odemykat/zamykat zámek - to mi ale nevadí, mám dálku. 2) Na dveřích není fólie - to mě překvapilo. Mám tam něco nalepit? 3) Náhodou jsem zjistil, že ty výztuhy ve dveřích jsou povolené - klepaly. Utáhl jsem dva veliké torxy u pantů a je to OK.(ale utáhnout šly tak o dvě otáčky - což mi přijde dost) 4) Nějak těžko se zavírá okno - je to od výměny stahovačky. Ať jsem dělal, co jsem dělal (mazání, povolování šroubů a rovnání těch ližin), je to pořád stejné. A když jede nahoru, tak někdy asi jednu třetinu před koncem píská jako by někde o něco bralo..... 5) Nešikovností jsem ulomil jednu packu u toho výškového reproduktoru - teď tam moc nedrží. Nemáte někdo nějaký (vlastně asi stačí ten plast, reprák bude OK)? Pěkný večer....
  14. Díky, já to zkusím. Jenomže je to taková rozborka a sborka, že bych to rád dělal všechno napoprvé A není ten odpor jenom pro signál zamknutí nebo odemknutí od klíčku? Pak by mi vůbec nevadilo, že klíček bude nefunkční.
×
×
  • Vytvořit nový...