Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

nevím jak ten 1,7CDTI, ale ty starší diesly v Oplech byly katastrofální, těžce odcházely do prdele a ani nemusely mít moc najeto. Tak snad jen toho bych se vyvaroval. Ale s benzínem no problem.

Vloženo

To nemuzu posoudit ;) Jinak kamarad 2,2DTi v astre a pak v Zafire a bez problemu co se motoru tyce. A pak kdyz se mluvi o focusu tak ma kamarad jako firemaka a rikal, ze vsechno fpohode bez problemu. (Teda vlastne mel .. pred mesicem sel focus pryc a ted ma passata ;)

Vloženo

ono se to týkalo taky těch 1,7 dieslů. Teda jak jiný diesly v Oplech nevím, ale ty 1,7 byly katastrofální. A dávaly se tam dva, jeden byl od Isuzu a druhej už nevím od kud, jeden byl malinko lepší, ale stejně to byly hrozně poruchové motory. Když jsem měl Opla, tak mně to zajímalo a věděl jsem to přesně, ale teď už je to pro mně informace o ničem, tak se to už z paměti poztrácelo.

Ale bulharskej kolega má Zafiru, myslím už druhou v řadě a je spokojen. S tou předešlou prý najel asi 300tkm bez jediné závady a byl to naftožer. Teď má asi rok či dva myslím 1,9 naftožer s turbem a zatím taky bez problému. Takže asi se to týkalo jen těch 1,7 ty problémy. Proto jak jsem viděl ten objem, tak mni to hnedka vyhodilo vykřičník ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...