TomasB Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 nevím jak ten 1,7CDTI, ale ty starší diesly v Oplech byly katastrofální, těžce odcházely do prdele a ani nemusely mít moc najeto. Tak snad jen toho bych se vyvaroval. Ale s benzínem no problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 To nemuzu posoudit Jinak kamarad 2,2DTi v astre a pak v Zafire a bez problemu co se motoru tyce. A pak kdyz se mluvi o focusu tak ma kamarad jako firemaka a rikal, ze vsechno fpohode bez problemu. (Teda vlastne mel .. pred mesicem sel focus pryc a ted ma passata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 ono se to týkalo taky těch 1,7 dieslů. Teda jak jiný diesly v Oplech nevím, ale ty 1,7 byly katastrofální. A dávaly se tam dva, jeden byl od Isuzu a druhej už nevím od kud, jeden byl malinko lepší, ale stejně to byly hrozně poruchové motory. Když jsem měl Opla, tak mně to zajímalo a věděl jsem to přesně, ale teď už je to pro mně informace o ničem, tak se to už z paměti poztrácelo. Ale bulharskej kolega má Zafiru, myslím už druhou v řadě a je spokojen. S tou předešlou prý najel asi 300tkm bez jediné závady a byl to naftožer. Teď má asi rok či dva myslím 1,9 naftožer s turbem a zatím taky bez problému. Takže asi se to týkalo jen těch 1,7 ty problémy. Proto jak jsem viděl ten objem, tak mni to hnedka vyhodilo vykřičník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 18. Květen 2008 Sdílet Vloženo 18. Květen 2008 Tak ona ta 1,7 uz je commonrail takze uz to snad tak spatny nebude ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.