pebro Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Zdravim vsetkych. Potreboval by som od Vas skusenych jednu radu. Mam OC tour, r.v.2010, 1.6Mpi 75Kw. Chcel by som si dat dorobit tempomat len neviem ci sa do tychto modelov instalovala predpriprava tempomatu od RJ do svorkovnice pod motorkom stieracov. Ide mi o to aby som zbytocne neinvestoval do packy a kabelaze. Maju tieto modely tu predpripravu? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moky13 Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Nazdar ak to ešte nemaš namontovane tak sa kludne ozvi a dohoda ista okres CA maš to cca 65 km (mam aj material oginal) robis este ten tempomat?oct 1 r. 2000 66kw ak ano crnkni 0908114147 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moky13 Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Nazdar vaso robis este tie tempomaty do oct?mam 1,9tdi 66kw r. 2000..vedel by si mi to spravit?ak ano tak za kolko?dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 ano dělám na OI to vychází na 1600,- příště prosím SZ nebo mail - ne vždy je dost času na sledování kde čeho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedro281 Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Ahoj Chtel bych vas poprosit o radu ohledně tempomatu.Je možné vymenit jenom páčku s rovným tlačítkem na boku (8L0 953 513 J 01C) za páčku s kolébkou?(3U0 953 513 D 01C).Ta nynější mi začala blbnout.Někdy tempomat zapnout jde,jindy ne. Ve škodovce mi řekli,že je určitě problem v páčce.Ale že pokud už je tempomat namontován,musí tam být stejná páčka,jaká tam byla púvodně,jinak že by to blblo.Tak ted nevím,jakou koupit.Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterkocur Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 No ja myslim ze tam muzes dat kolebkovou packu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 jsou záměné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nx5 Vloženo 7. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2010 Zdravím, potřeboval bych radu. Mám Oct I 1.9 TDI, 74 KW, r.v. 12. 2009 Na vrakáči jsem koupil páčku tempomatu (ikdyž jakousi pochybnou - ma jen přepínač ON - OFF) Koupil jsem kabel k tempomatu: http://www.powerdiag.cz/product.php?id_product=21 a diagnostický kabel: http://www.powerdiag.cz/product.php?id_product=18 u kterého byl sw VAG-COM IHR 304 cz První problém na který jsem narazil bylo, že barvy vodičů neodpovídaly žádnému návodu k zapojení které jsem sehnal. (Varování pro ty kdo by to chteli koupit...) Takže jsem podle schámatu provedl zapojení: pin 6 páčky na černomodrý vodič pojistky č 5 (červený vodič) pin 5 páčky na pin 9 konektoru (bílý vodič) pin 2 páčky na pin 1 konektoru (zelený vodič) pin 3 páčky na pin 2 konektoru (žlutý vodič) pin 4 páčky (ve svazku proklemovaný na pin 7 páčky) na pin 3 konektoru (černý vodič) Do této chvíle si myslím že je vše správně. Připojil jsem kabel a pc, zapl jsem klíček, připojil jsem se k řídící jednotce motoru, spustil login a zadal kód 11463, potvrdil, chvíli počkal a ukončil komunikaci, vypnul zapalování. Neobjevilo se žádné hlášení o úspěšném ani o neúspěšném provedení. Nastartoval jsem a jel to zkusit. Výsledek - nefunguje. Připojil jsem opět pc, zapl klíček, připojil se k jednotce motoru, zvolil měřené hodnoty, zadal skupinu 66 a tam na mne svítilo že tato funkce není aktivní. Nevím proč. Zopakoval jsem tedy celý postup se zadáním 11463 ještě několikrát, ale neúspěšně. Zkoošel jsem i jiné verze VAG-COM, ale také neúspěšně. Poraďte tedy půrosím někdo kde je chyba. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2010 1/ pokud máš na páčce jen ON-OFF tak je na multifunkční volant = bez něj nefunguje nic 2/ u 1,9 PD by měli být v 006 pedály a v 022 spínače z páčky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kádla Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 mohu namontovat Do svého vozidla Škoda Fabia 1,2 htp, VIN TMBPW46Y444079978 AWY, typ 6Y21C4 vyrobeného v roce 2004 jsem si chtěl namontovat tempovat originál Škoda Uvedenou montáž jsem zadal autorizovanému servisu Škoda s tím, že by neměl být žádný problém, ale po montáži a správném nakódování dle sdělení servisu, tak jak má být tempovat nefunguje. Dle jejich sdělení je pravděpodobně problém v ŘJ motoru, která toto neumí. Jedná se o ŘJ SIMOS3PD, 03D906032A a ve vozidle je řídící jednotka palubní sítě 6Q11937049D. Z protokolu o diagnostice a hlášení při funkční kontrole (cituji z protokolu o diagnostice) např. řídící jednotka rozpoznala všechny polohy.Spínač, vedení a řídící jednotka jsou v pořádku, spínač brzdových světel v pořádku, signály ze spínače spojkového pedálu jsou v pořádku. Nebudu už dále vypisovat protože všechny úkony v rámci funkční kontroly - hláška pořádku. Přesto po zapnutí klíčku i bez nastartování a zapnutí tempomatu se objeví závada 17977 P1569 008 s popisem Spínač tempomatu – E45 neplatný signál. Přesto, že tempovat nefunguje, tak po nastartování motoru a zapnutí tempomatu se zvýší nepatrně otáčky motoru cca o 200 ot.. Jsem si vědom, že takto radit na dálku bez podrobného seznámení se a vlastního přesvědčení se o správnosti montáže a provedení všech úkonů je dost problematické. I přesto lze do mé Fa namontovat tempomat. Pokud ano mohu se naVás obrátit. Za každou Váši radu a názor předem děkuji. Email kadlecovi.hu@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 9. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2010 centrální jednotka 6Q1..... podporuje tempomat motorizace 1,2 HTP podporuje tempomat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazz7 Vloženo 10. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2010 Ahoj Chtel bych vas poprosit o radu ohledně tempomatu.Je možné vymenit jenom páčku s rovným tlačítkem na boku (8L0 953 513 J 01C) za páčku s kolébkou?(3U0 953 513 D 01C).Ta nynější mi začala blbnout.Někdy tempomat zapnout jde,jindy ne. Ve škodovce mi řekli,že je určitě problem v páčce.Ale že pokud už je tempomat namontován,musí tam být stejná páčka,jaká tam byla púvodně,jinak že by to blblo.Tak ted nevím,jakou koupit.Díky za rady. Já před rokem měnil tempomat s rovným tlačítkem(Octavia) za kolébkový(Superb) u Vaši a za tu dobu bez problémů.Takže ji tam můžeš bezproblémů namontovat.Já už na takové věci do Škodovky nejezdím a jezdím k odborníkům zde na foru a je jich tu dost a cena je úplně někde jinde než ve Škodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Vokoun Vloženo 10. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2010 Zdravim, nasel jsem na Aukru nabidku sady tempomatu i s kabelazi pro O1. Cena vypada dobre (pokud se sem takove linky nesmi davat tak predem sorry a at to admin smazne), jen se mi nezda ten kabelovy svazek, takovy chudy, neni tam (zde zminovana) 1 polova svorkovnice ale jen copanek dratku s piny a jeden bez pinu. Stejny svazek jako je na linku o par postu vyse. Pujde s timhle namontovat, nebo mam shanet tu sadu za 2500,- ? Leva packa mi stejne odchazi do vecnych lovist (znamy problem s cvakanim blinkru) a profouknuti nepomohlo. Tak kdyz uz ji budu menit ze bych i mirne upgradoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
john1 Vloženo 11. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 Vedel by mi niekto v okoli Michaloviec namontovat tempomat 1,9Tdi 66kW r.2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 11. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 kabelovemu svazku u packy z auka nic neni, volne piny se pridavaji do konektoru, ktery jiz v kabelezi v aute je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Vokoun Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 Ok, tak uz mam Oktavecku s tempomatem. Dovolil bych si par postrehu pro dalsi nadsence co se do toho chteji pustit sami, mozna sem jen nesikovnej, mozna patek 13... kdo vi? :-) Podle navodu i reakci tady to vypadalo jako brnkacka na hodinku, neco uz sem se elektriky v aute natahal docela sem si na to veril, no nebyla to brnkacja. - zasadni problem byly sterace, jako by byly na konus privareny. Stahovak se pod haupnu nevesel a malej nemam. Takze WDcko a otukavat pres spalik. Pak figl s obracene nasroubovanou matku a chyceni sikovkama... uff - ted jak sundat plast pod oknem, v navodech pisou o paceni prichytek a podobne - u mr03 je jen zacvakly do zlabku, staci odtrhavat kolmo od skla. Pri te prilezitosti se hodil kompresor a lux na vycisteni prostoru od kousku zahrady - kryt svorkovnic v meziprostoru - urcite nejdriv vyndat mechanismus steracu a i tak je tam placu jak v budiku. cekal sem kdy urvu nejaky dratek a v pondeli muzu zrusit odjezd na dovolenou :-) - kdyz uz sem ho odtahnul tak k svorkovnicim je pristup jak k penezum, zevnitr uplne chutovka :-) ale dalo se - uplne nejvetsi problem prisel kupodivu pri nastrkavani pinu do cerne svorkovnice; male v pohode, ale zeleny sem na pozici 1 zkratka nenatlacil. Zalez kousek a pak ani tlacit ani tahat, nehnul se. Pri otoceni o 180 stupnu tam nechtel zalezt uz vubec. Takze zevnitr koukala tak pulka spravne delky (pri porovnani s tim vedlejsim). "Vyreseno" pomocnou 1 polovou svorkovnici kterou sem zeleny a modry/sedivy propojil vedle. Prasarna :-/ Ze by neoriginalni piny? - pichnout zbyvajici cerveny drat na sbernici 15 bylo uz pohode, nakodovani, test skupiny 006 a jizda Kazdopadne nechtit to stihnout v patek pred odjezdem na dovolenou a mit nejakeho rozumneho mechanika z okoli Prahy ktery funguje o vikendu ... uz bych se do toho nepoustel :-) V pripade zajmu dotlacim par odstrasujicich fotek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 vsechno je jednou poprvi, ale vysledek stoji za to aspon to budes nekdy delat zase, tak uz ti to prijde jednodussi, ja mel problem jen se sundanim raminka steracu ostatni mi tak hrozny neprislo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaloMFC Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 (editace) ahojte, je tu niekto kto to robí aj v okoli BA? prípadne Brna? funguje neoriginalny tempomat rovnako spolahlivo ako original ked je spravne namontovany? resp. ake rizika su pri neoriginale? dakujem Editováno: 19. Září 2010, autor: PaloMFC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 Ok, tak uz mam Oktavecku s tempomatem. Dovolil bych si par postrehu pro dalsi nadsence co se do toho chteji pustit sami, mozna sem jen nesikovnej, mozna patek 13... kdo vi? :-) Podle navodu i reakci tady to vypadalo jako brnkacka na hodinku, neco uz sem se elektriky v aute natahal docela sem si na to veril, no nebyla to brnkacja. - zasadni problem byly sterace, jako by byly na konus privareny. Stahovak se pod haupnu nevesel a malej nemam. Takze WDcko a otukavat pres spalik. Pak figl s obracene nasroubovanou matku a chyceni sikovkama... uff - ted jak sundat plast pod oknem, v navodech pisou o paceni prichytek a podobne - u mr03 je jen zacvakly do zlabku, staci odtrhavat kolmo od skla. Pri te prilezitosti se hodil kompresor a lux na vycisteni prostoru od kousku zahrady - kryt svorkovnic v meziprostoru - urcite nejdriv vyndat mechanismus steracu a i tak je tam placu jak v budiku. cekal sem kdy urvu nejaky dratek a v pondeli muzu zrusit odjezd na dovolenou :-) - kdyz uz sem ho odtahnul tak k svorkovnicim je pristup jak k penezum, zevnitr uplne chutovka :-) ale dalo se - uplne nejvetsi problem prisel kupodivu pri nastrkavani pinu do cerne svorkovnice; male v pohode, ale zeleny sem na pozici 1 zkratka nenatlacil. Zalez kousek a pak ani tlacit ani tahat, nehnul se. Pri otoceni o 180 stupnu tam nechtel zalezt uz vubec. Takze zevnitr koukala tak pulka spravne delky (pri porovnani s tim vedlejsim). "Vyreseno" pomocnou 1 polovou svorkovnici kterou sem zeleny a modry/sedivy propojil vedle. Prasarna :-/ Ze by neoriginalni piny? - pichnout zbyvajici cerveny drat na sbernici 15 bylo uz pohode, nakodovani, test skupiny 006 a jizda Kazdopadne nechtit to stihnout v patek pred odjezdem na dovolenou a mit nejakeho rozumneho mechanika z okoli Prahy ktery funguje o vikendu ... uz bych se do toho nepoustel :-) V pripade zajmu dotlacim par odstrasujicich fotek o tvém problému s nastrkávaním pinů... odjistil jsi pojistku v černém konektoru? zatlačil jsi zboku na růžový plast ve svorkovnici a tím odjistil i přístup k nastrčení pinů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 (editace) ahojte, je tu niekto kto to robí aj v okoli BA? prípadne Brna? funguje neoriginalny tempomat rovnako spolahlivo ako original ked je spravne namontovany? resp. ake rizika su pri neoriginale? dakujem Zaklad je napisat do akej OCTAVIE to chces??? Benzin?? diesel??? Co je u teba original a neoriginal tempomat??? Tempomat sa sklada z packy+kabelaze ktoru domontujes do auta a nakodujes. Editováno: 19. Září 2010, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaloMFC Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 ahoj, dakujem, neoriginal je ten čo nema kolebku.. ale len 1 tlačitko,, ale uz som našiel za rozumny peniaz original,, ten čo si mal na obrazku za 70 E aj s montazou,, cize cca 1750CZK, octa je diesel 66 kw, agr motor r.v. 2000 jazdim celkom dost po dialnici tak sa tešim na tempomat a jeho vyuzitie.. na tom neoriginale sa nedá pridavat tlačitkom rychlost ak som spravne pochopil niekoho kto vyššie pisal.. a tiez original ma jednoduchsie a praktickejšie ovladanie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 oba dva jsou originály.... nechápu kde jsi na to přišel že to je neoriginal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaloMFC Vloženo 19. Září 2010 Sdílet Vloženo 19. Září 2010 oba dva jsou originály.... nechápu kde jsi na to přišel že to je neoriginal.. v ponuke čo som našiel bol ten s jednym tlačitkom bez kolisky ponukany ako neoriginal - nahrada, preto to prirovnanie. bližšie som to neskumal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 obě verze můžou být originál i neoriginál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaloMFC Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 Vaša, ak sa mozem opytat, podla čoho spoznam ze ide o original? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.