Wojnar Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 mám sice motor 1,6, ...no, ptáš se v sekci Motor 1.3, tak se nediv. Hm, táta to neví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 táta mi říkal, že to prý moc nezkoumal, ale jak už jsem psal, tak jeden kámoš říkal, že chladicí soustava u motoru 1,6 a 1,3 by prý měla být dost podobná, ale nevím, zda je to pravda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 4. Březen 2013 Sdílet Vloženo 4. Březen 2013 Promiň, ale zkus se zamyslet nad svýma dotazama a problémama. Nemyslíš, že to jsou kraviny co řešíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 5. Březen 2013 Sdílet Vloženo 5. Březen 2013 dobrá, už to tady řešit nebudu. Omlouvám se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goldee88 Vloženo 22. Květen 2013 Sdílet Vloženo 22. Květen 2013 abychom se dostali zpět k debatě původní... rozsypaly se mi budíky, tak jsem do 95 namontoval z empéíčka (kupodivu jsem měl už původní verzi s otáčkoměrem...něco se tam pokazilo, tak jsem je rozebral a přestal fungovat otáčkoměr a palivo) a teploměr nyní ukazuje kolem 110°... ručičku jsem tedy posunul trochu dolu, ale je to takové "divné"... co tedy udělat? přepájet nějaký konkrétní odpor vzadu na přístrojovce? vyměnit termostat za jiný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.