Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím mám problém s prevodovkou 1,9 SDI, 2003 octavia clasic, 50 kw. Označenie neviem. Ale doteraz som si myslel ze je chyba v prevodových stupnoch pretože ak idem a pustím plyn (čize brzdím plynom) počut také vrčanie z prevodovky. No mal som auto u známeho mechanika a ten mi povedal ze ten zvuk vychádza z diferenciálu. Ale nevedel mi povedať ci pasujú diferenciále aj z inej prevodovky napríklad z TDI alebo môžem použiť len z SDI. viem že prevodovka musí byť presne taká aká tam je lebo tam ide o prevodové stupne aby pasovali ale neviem ako je to z diferenciálom. Ak ste sa už s takýmto niečím stretli poradte prosím. Dakujem vopred každému.

diferáky budou možná stejný ale pokud budeš měnit i z rozvodovejma kolama tak to stejný nebude bude jinej počet zubů