Přejít na obsah

Vada v diferenciáli


Taibor1

Doporučené příspěvky

Zdravím mám problém s prevodovkou 1,9 SDI, 2003 octavia clasic, 50 kw. Označenie neviem. Ale doteraz som si myslel ze je chyba v prevodových stupnoch pretože ak idem a pustím plyn (čize brzdím plynom) počut také vrčanie z prevodovky. No mal som auto u známeho mechanika a ten mi povedal ze ten zvuk vychádza z diferenciálu. Ale nevedel mi povedať ci pasujú diferenciále aj z inej prevodovky napríklad z TDI alebo môžem použiť len z SDI. viem že prevodovka musí byť presne taká aká tam je lebo tam ide o prevodové stupne aby pasovali ale neviem ako je to z diferenciálom. Ak ste sa už s takýmto niečím stretli poradte prosím. Dakujem vopred každému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím mám problém s prevodovkou 1,9 SDI, 2003 octavia clasic, 50 kw. Označenie neviem. Ale doteraz som si myslel ze je chyba v prevodových stupnoch pretože ak idem a pustím plyn (čize brzdím plynom) počut také vrčanie z prevodovky. No mal som auto u známeho mechanika a ten mi povedal ze ten zvuk vychádza z diferenciálu. Ale nevedel mi povedať ci pasujú diferenciále aj z inej prevodovky napríklad z TDI alebo môžem použiť len z SDI. viem že prevodovka musí byť presne taká aká tam je lebo tam ide o prevodové stupne aby pasovali ale neviem ako je to z diferenciálom. Ak ste sa už s takýmto niečím stretli poradte prosím. Dakujem vopred každému.

V prvním ko,le vyměň olej. Potom uvidíš jestli se nezpepší. Patří tam převodový plná syntetika klasifikace GL4

http://www.aral.cz/automobilove-oleje/Prev...ynt-75W-90.html

Nemůžeš tam dát jakoukoliv převodovkzu. Musíš zachovat stálý převod - měl by souhlasit kod převodovky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V prvním ko,le vyměň olej. Potom uvidíš jestli se nezpepší. Patří tam převodový plná syntetika klasifikace GL4

http://www.aral.cz/automobilove-oleje/Prev...ynt-75W-90.html