Srpen 15, 200817 r gchlapáci, myslíte si že ZIMMERMANN SPORT (vrtané) jsou natolik v poho že se nebudou kroutit ani při použití na O2 RS (repsektive na G5 GTI ) A nevyznáte se někdo v destičkách FERODO? Které by k tomu byly nejlepší? Premier, DS 2000, DS 2500? Nejraději bych chtěl BREMBO SPORT (vrtané) ale ty se prostě na rozměr přední O2 RS nedělá, i když nechápu proč,když to dělaj na TDI.... Upraveno Srpen 16, 200817 r od Martin IV.
Srpen 16, 200817 r To je ta škodovácká politika kámo. Hlavně nahrabat.. víc je nezajímá. Ferodo desky nevím, ale Ferodo kotouče jsou ty nejhorší, který sem kdy v autě měl. po 10000,- km byly zvohybaný a začal mi vybrovat pedál brzdy, tak sem pořešil Delphi a tak mno.. ale ty destičky sem někde četl, že ty DSa jsou doost dobrýý! tak nevim.. nezkoušel sem je
Srpen 16, 200817 r Golf GTi nemá 6ti pístky ani náhodou a pochybuju že má vůbec 4pístky. Ty z Cupry už vypadaj líp. ale taky to sou max 4pístky. Ale zase maj obrovskej kotouč = velká neodpružená hmota a váha. Myslim, že na Golfa GTi, kterej bude mít stejnou těhlici jako Octavia RS bude spousta brembo kitů. Zvlášt v zámoří, kde objednání bude výhodný vzhledem ke kurzu dollaru. Ta cena u MTM je dost šílená... Upraveno Srpen 16, 200817 r od Mustafa
Srpen 16, 200817 r chlapáci, myslíte si že ZIMMERMANN SPORT (vrtané) jsou natolik v poho že se nebudou kroutit ani při použití na O2 RS (respektive na G5 GTI ) A nevyznáte se někdo v destičkách FERODO? Které by k tomu byly nejlepší? Premier, DS 2000, DS 2500? Nejraději bych chtěl BREMBO SPORT (vrtané) ale ty se prostě na rozměr přední O2 RS nedělá, i když nechápu proč,když to dělaj na TDI....
Srpen 17, 200817 r čau chlapi,myslite, že můžu mít po 70000 vyjeté brzdy? teď jsem se vrátil od moře(plné auto, pět lidí) a docela jsem se divil jak to naráz špatně brzdilo... Při trochu tvrdším brždění z vyšších rychlostí se auto stalo velmi nestále, na volantu jsem cítil vibrace a celkově mi prišla brzdná dráha delší než by měla. navíc jsem měl pocit jakoby auto plavalo... no jak říkám jsem z toho na rozpacích:-( Měl by pro mě někdo nějakou radu? díky.LL
Srpen 18, 200817 r má někdo zkušenosti s TAR-OX?? porovnání TAROX Sport Japan vs Zimmermann Sport Upraveno Srpen 18, 200817 r od Martin IV.
Srpen 18, 200817 r to luke: tak máme doma i fábii,ve které jsem shodou okolností jel nedávno taky s pěti lidma a solidně naložení a ta brzdila výrazně lépe než o pět let mladší čtyrkolka oktávka...
Srpen 18, 200817 r Ja mám presne opačný pocit.Mal som tiež Fabiu a brzdy Octavky II mi oproti fabii prídu dosť "jedovaté",stačí brnknúť a hneď stojím,to u Fabii nehrozilo.
Srpen 18, 200817 r zimmerman je kvalita jak sport tak formula (ale formula je cenove neke jinde ) pak .... mel jsem v ruce i Ferodo sportovni ktouce a vypadaly moc dobre . Jeste bych pridal do vyberu ATE .
Srpen 31, 200916 r Diky Rosta za reakciu, nehovorim ze original brzdy mi brzdia zle, ale... su chvile, kedy by to mohlo byt lepsie. Tvz nabehy su dost pomale,potom ked viac pritlacim na brzdovy pedal je to lepsie, proste charakteristika brzdenia mi dost vadi. Este raz opakujem, na originaly to vobec nieje zle, ale mal som moznost jazdit na brembach komplet (aj na mojom predchadzajucom aute, kde sme to tiez prehadzovali a aj na firemnych" autach, kde je brembo standart) . Myslim, ze stvorpiestiky maju svoje opodstatnenie . Len samozrejme som realista, pokial to niekto nerobi "profi" aj s otestovanim spravania sa abs a esp tak to nema vyznam. Potom mi pride uz len alternativa c.2, vymenit kotuce a oblozenia .. (osobne , ta prva by sa mi viacej pacila) Chcem len podotknut, ze vymenou standardnych brzdicov za 4-piestikove sa vyznamne predlzi a zmakne chod brzdoveho pedalu... Inac zatial mi kazdy predajca brzdovych kitov tvrdil, ze vymena nijako neovplyvni ABS a ESP, tak neviem...
Září 1, 200916 r Autor To mas z vlastnej skusenosti na OII RS alebo z ineho auta?? Ak sa nad tym technicky zamyslis, tak funkcnost 4 piestiku je v principe ina ako klasickeho brzdica, ktory ti na zaklade pritlaku na jednu stranu pritlaca tu opacnu (preto na klasickych brzdicoch mas viac opotrebovane vnutorne brzdobe oblozenie ako to vonkajsie). Na 4 piestriku ti pritlaca resp. odtlaca kazdu stranu zvlast (preto je brzdenie "ine" ako na standartoch). Co sa tyka prace esp resp eds a abs. Snima ti to otacky kolies (na starej OI boli nalisovane diery na nabojoch, na ktore "blikal"snimac svetla a na zaklade toho sa vyhodnocovali otacky ). Ako zaciatok ery abs/esp to bolo fajn, len dost malo presne resp. citlive. Teraz to funguje inym sposobom, relativne presnejsim .... Pri preklze kolies ti rj abs urobi to, ze ti zatvori resp. otvori dany brdovy kanal, takze ti dovrie koleso resp. povoli. Neviem o tom, ze by to riesilo "nejaky"brzdovy ucinok s regulaciou, osobne viem iba o 1 resp. 0 tj. zatvorene/otvorene ...alebo zeby som sa mylil???
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.