Publikováno Červen 9, 200817 r mam octu1 r.v 2001(zari) 1.6,75kw AVU a byl jsem ted s kamose u jednoho mechanika (on si nechaval menit tlumice) a ja se jen tak mimochodem poptal na EGR ventil jelikoz uz mi dlouho vypisuje sporadickou chybu , odpovedel ze mi ho za 150 kc zaslepi a mam po problemech, o co mi jde, kdyz jsem procital vsechny prispevky narazil jsem na problem zrovna u meho motoru, ze RJ tento ventil vyzaduje a kdyz se zaslepi bude se hazet jednotka do nouzoveho rezimu, nemate s tim prosim nekdo zkusenost jestli to teda mam nechat udelat nebo ne ?
Červen 9, 200817 r Neboj se toho, jde o mechanické zaslepení, nikoliv elektronické. Řj motoru to bude normálně otevírat a zavírat, ale ve zkutečnosti ti tam ty plyny neprojdou. Je ovšem před zaslepením ten ventil dobře rozchodit (příčina hlášení závady, je že je zasr. splodinama a špatně se pohybuje) to by ti tu závadu hlásilo i po tom zaslepení dále. Většinou se to dělá tak, že se pod tento ventil dává plechová podložka ve tvaru těsnění co je pod tímto ventilem a normálně se to přišroubuje na tmel zpátky. Na oplech (ECOTECH) jsem to dělal běžně a bylo to i trochu znát na výkonu a na spotřebě. Hodnoty emisní, co to má srážet, ti na STK stejně nikdo nenaměří...to bude tak za 10let.... Thomas Upraveno Červenec 17, 200817 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Červen 9, 200817 r Autor diky moc, no hlasi jen sporadickou, tak by to mohlo frcet bez nouzaku i kdyz ho neprocistim, i kdyz rad bych ho procistil ,ale jak jsem na to koukal tak me vubec nenapadlo co a kde povolit, neudelal bys mensi foto navod ? je to vubec on ? Upraveno Červen 9, 200817 r od creck
Červenec 18, 200817 r Ked si precitas odpoved thomas136, tak sa docitas, ze davaju plechovu "podlozku" a tmel...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.