lukash Vloženo 25. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2008 (editace) Pokud jezdíš na spotřebu v nízkých otáčkách, tak to ty spaliny přisává téměř stále. Pokud se to auto čas od času pořádně protáhne, tak to není tak strašný. Pokud EGR nepropouští, tak stačí omezit sw. Pokud netěsní, tak je výhodnější zaslepit. Ale kromě jiného tam stejně ještě jde olej z odvětrávání - takže pokud EGR netěsní, stejně to bude blít kolem, jen trochu míň. Editováno: 25. Listopad 2008, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.