Přejít na obsah

Výkon - Spotřeba u dvou stejných motorů


mi.ku

Doporučené příspěvky

Ahoj, tento týden jsem přesedlal po cca 1 roce z Octavie Combi 1.9 Tdi 77KW r.v. 2006, najeto 33tis - výbava clasic + climatizace => Oct. C. stejná motorizace výbava Elegance, r.v. 2007, najeto 64tis.

Okamžitě jsem zaznamenal výrazně nižší výkon. Reakce na sešlápnutí plynu je proti původní Octavii výrazně nižší. Na delší vzdálenost se nemůžu dostat pod 6 litrů (kombinace dálnice a sil. 1.tř.) a to jedu s lehkým plynem. Na původní octávii měl spotřebu minimálně o litr nižší. O spotřebě ve městě ani nemluvím. :kuk:

Zatím jsem nevyjezdil nádrž, proto nevím jestli to tak zásadně neovlivňuje palivo, ale pochybuji.

Motor v původní Oct. byl sice výkonější, ale subjektivně mi připadal hlučnější. Servis u obou vozů byl pravidelný a originál.

Je normální takový to rozdíl mezi stejnými motory? Nebo se může jednat o nějakou skrytou vadu?

Díky za Vaše názory! ;)

Mik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je normální snímač, postupem času odejde,dává řj motoru nesprávné informace a ta potom nesprávně dávkuje palivo,proto není výkon a tím je i větší spotřeba. Odchází to i dřív než po 60Tis km Ber to jako nejvíc pravděpodobnou závadu (99%),podle Tvého popisu. Samozřejmě může být v čudu i něco jiného.

Editováno: , autor: vorlajz
zbytečná citace by JB #2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to předchozí auto jsi kupoval úplně nové?? Docela dost častý je že prodávající neřekne že je to načipovaný, protože někteří lidi jsou přímo proti tomu. To by potom dávalo smysl že to jelo podstatně líp a míň žralo, myslím že čip i může způsobit větší hlučnost motoru, ale nejsem odborník přes tyhle věci, sám bych se ptal zkušenějších

Ale jestli jsi ho měl úplně nové....

Editováno: , autor: OTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm , jestli to byla předváděčka tak je to míň pravděpodobný, ale jestli s tím jezdil dopráce a zpráce a třeba i soukromně nějaký vedoucí servisák, tak je možný že v tom bylo pohrabaný.Ale z vlastní zkušenosti, co kus, to jiný auto

Editováno: , autor: OTDi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm , jestli to byla předváděčka tak je to míň pravděpodobný, ale jestli s tím jezdil dopráce a zpráce a třeba i soukromně nějaký vedoucí servisák, tak je možný že v tom bylo pohrabaný.Ale z vlastní zkušenosti, co kus, to jiný auto

V pondělí to dávám do servisu. Je to ještě v záruce, tak uvidím jestli na to kápnou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V pondělí to dávám do servisu. Je to ještě v záruce, tak uvidím jestli na to kápnou :)

Tak auto je zpět. Bohužel na nic nepřišli. Pouze vymazali nějaké chyby v řídící jednotce. Jediný argument k vysoké spotřebě měli ten, že "auto si při zajíždění špatně sedlo" a že se s tím nedá nic dělat. Což mi přijde asi jako nějaká univerzální věta z příručky, jak odbýt nespokojeného zákazníka. :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"auto si při zajíždění špatně sedlo" a že se s tím nedá nic dělat.

Auto si špatně nesedlo, při zajíždění jej majitel honil i za studenýho motoru a motor je optřebovaný.Něco podobného se stalo klukům v CEZu na služebním Rumíku 1.2HTP-jezdili s ním jako cvoci i za studena a ve 30 000 km jim motor začal žrát a je hrozně línej.Po prohlídce v servisu byl verdikt generálka motoru.Obávám se, že jsi v podobné situaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...