Říjen 22, 201014 r Asi budeš překvapenej,ale je to škodovka. Škoda 1100 GT ÚVMV Dvoudveřové dvoumístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1140 cm³, vrtání 73 mm a zdvih 68 mm, komprese 12,0, dvojitý karburátor Weber, výkon 55 kW (75 koní) DIN při 5750 ot/min, točivý moment 105 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2200 mm, rozchod kol 1260/1245 mm, vnější rozměry 3880x1505x1125 mm, hmotnost 816 kg, maximální rychlost 175 km/h, zrychlení na stovku za 13,7 s. Prototyp sportovního vozu s upraveným motorem Škoda 110 Rallye, vyvinutý v letech 1966 až 1969 v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze a dokončený roku 1970. V roce 1971 bylo kupé 1100 GT vystaveno na ženevském autosalonu . Výroba se plánovala ve Svazarmu Odry, kde byla rozpracována čtyřkusová série. Celkem bylo individuálně postaveno 7 vozů. Vystavený vůz, postavený v roce 1976.
Říjen 24, 201014 r Kamarád jel ve Felicii. Skončil "pouze" s trojitou zlomeninou(otevřenou) ruky, roseklým obočím a potlučenýma žebrama. Ten druhej byl jenom pochroumanej. Museli při nich stát všichni svatí.
Říjen 25, 201014 r to 'lucky.jack': Ty bláho to musela být pěkná prda. Kamarád může zapíjet svoje další narozeniny...
Říjen 25, 201014 r Tak to teda musela byt prda teda riadna. Fidzina ani nevypada zle na to, ze sa zrazila s audi, ktore je galakticky vzdialene bezpecnostou. Zaujmali by ma detailiky. Bol kamarat zapasany atd....? Dakujem a zelam mu skore uzdravenie. Auta vypadaju hrozivo.
Říjen 25, 201014 r Příčinou byl pravděpodobně mikrospánek. Nikdo to zatím pořádně nezjistil. Mohlo to bejt mnohem horší, kdyby kámoš neuhýbal ke krajnici. Bohužel nebylo kam uhnout, protože všude byly stromy.
Prosinec 28, 201014 r V pondělí jsem viděl ... viz, níže Ale propracování musím uznat dobrý-pán svařuje nerez
Prosinec 30, 201014 r Pán nerez nesvařuje to světýlko je originál výroba. St.ročníky znají. Ahoj Honza
Prosinec 30, 201014 r Díky Honzo za poučení nicméně sám jsem to couvací světýlko měl na staré oktávce-takže vím že je origo. Navíc chrom. Měl jsem na mysli tu nerezovou trubičku zespoda
Prosinec 31, 201014 r Dodo tak teď se Ti zase musím omluvit Já nepoznal jsem ,že je to nerezová trubička ,myslel jsem že je to nějaká šedá bužírka. No jo jsem už starší pán a oči mně tak neslouží. Ahoj Honza
Leden 2, 201114 r Tak taky něco přidám.. První fotka mluví sama za sebe ( Jasný AIRBRUSH :-D) a další jsou z cesty Ostava - Opava. Jezdil jsem denne 14 dni tuhle cestu a potkal jsem tam minimalne 8 havárek. Poslední kterou jsem zanamenal byla Auto vs Motorkář
Leden 3, 201114 r Tu Cozu si pamatuju!!!!!! To bylo myslim minule leto,nebo predminule? Rozvazim tam baliky a videl jsem to,to se nekomu muselo ULEVIT...? :smich:
Leden 3, 201114 r Tu Cozu si pamatuju!!!!!! To bylo myslim minule leto,nebo predminule? Rozvazim tam baliky a videl jsem to,to se nekomu muselo ULEVIT...? :smich: Leto 2010
Leden 14, 201114 r Mít HTP a dát na to chromované popisky SPORT a TURBO je dobrá úchylárna. O bílém tygrovi za oknem nemluvě Hlavně že mu svítěj všechny LEDky v brzdovce....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.