tomasch Vloženo 15. Červen 2008 Sdílet Vloženo 15. Červen 2008 Proč má tento motor jako jedinný takovéto otáčky při měření emisí? A další podmínky? (viz hvězdička dole) .. nebo je chyba v DP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Zajimavy...nevim,ze bych kvuli tomu malem minule neprosel,pac technik vi o tom kulovy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 17. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 .. právě že jsem byl se známým, a standartních 2500-3000 ot tam nikdo neudržel, prostě volnoběh a pak otáčky letěli někem ke 4000 ot. Nakonec to "nějak" udělal, ale prej nechte si to opravit. Takže jeho chyba, nebo problém s autem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 (editace) Já jsem byl na technické minulý týden a když jsem přijel na emise, tak tam ten technik připojil jakýsi kabel do motoru a normálně nohou sešlápl plyn na 3000 ot./min a držel to tak dlouho, až mu ten počítač vyhodnotil údaje. Takže u mě nebyl žádný problém... PS: ale teď jsem si všiml, že se tu jedná o novější ročníky... Editováno: 17. Červen 2008, autor: Konny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.