pter3 Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Dobrý deň CHcem sa vás opýtať či sa dá dorobiť el. okna na fábiu RV. 2000 clasics mám elektriku na okna z hyundai okrem káblov tie origo fábia sa mi moc nepáčia Ja viem že sa tu o tom dosť píše. Ale aj keď som to tu čítal mam v tom dosť zmätok. Som v tom laik. Ak niekto môže tak mi poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Tiež nad tým špekulujem ale pochybujem,že použiješ tie z hyundai.U fabie je problem že tie osky trčia až do interieru preto sa nedajú použiť tie uni sťahovačky treba tam dať origo škoda ale tie sú za vela peňazí plus komfortka spínače . Ide to aj nejako natvrdo bez tej komfortky ale tiež to nie je bohvie čo. Ja sa chcem vybrať cestou skrátenia tých osiek a použiť uni sťahovačky ale na to sa chystám až v lete. Pozri si v elektro sekcii fabie vyvesené téma o el stah. okien aby si vedel čo ťa čaká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pter3 Vloženo 22. Červen 2008 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 a myslíš že sa nebudú dať použiť ani tie spínače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Ak myslíš tie s korejca tak to netuším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 a myslíš že sa nebudú dať použiť ani tie spínače hele, dobastlit se dá více méně cokoliv. Otázkou však je, jak to potom bude vypadat. A prosím tě co se ti na těch fabiáckejch čudlíkách nelíbí? Vždyť jsou ve všech autech skoro stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...