Přejít na obsah

Pískání turba


juryn1

Doporučené příspěvky

Záruka mobility,pokud budeš mít už dost najeto ti bude k ničemu.Maximálně ti škodovka dá nějakou malou slevičku.Ale nezapomeň,že záruka mobility znamená jezdit pravidelně na všechny servisy jak máš,což se dost prodražuje.Půjdeš li na servis a doneseš si vlastní olej a posléze budeš mít problém s mazáním,neboj se,že to škodovka nepoužije proti tobě

Na prohlídky jezdím, i na výměnu oleje a vždy mám vlastní olej i filtr. Nikdy proti tomu nikdo nic nenamítal, pouze se přejímací technik podíval jestli splňuje normu, protože některé oleje ani neznal. A taky se to nikde neuvádělo, že jsem měl vlastní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim vsechny..najde se zde nekdo kdo rozumi turbu?.koupil jsem pred tydnem O/II r.v.2005..uz pri zkusebni jizde se mi zdalo ze turbo nezvykle piska.mel jsem zkusenosti s jednickovou octavou ale tohle jsem slysel poprve.bylo to v nizkych otackach srovnatelne se zvukem prijizdejici sanitky s pustenym majakem..po par kilometrech se to rozpiskalo daleko vic a zvuk uz byl vice kovovy.ted je v servisu a i kdyz je tam pristup jako k penezum podarilo se mi tam nacpat mobil a vyfotit turbo bez hadice..je to cele ,,ocesane,,jako by to drelo o dno odlitku..myslim si ze doslo k axialnimu posunu turbiny..zajimalo by mne jak se to mohlo stat.ta vrtulka je sjeta i v mistech kde uz neni zadna prekazka.tzn az temer ke sroubu zajistujici turbinu..a jeste jedna otazka.da se v servisech zjistit zda turbo podava tlak jaky ma??pokud se mi to podari odeslat (jsm mezi vami kojenec) a nekdo odpovi,moc dekuju.a at je vase outu bez poruch

koukni na toto http://cimbu.cz/index.php?page=whole&lng=cze&item=13

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak už jsem tu několikrát psal, mě začalo turbo řvát výrazně asi v 70 t. a na záruku mi ho vyměnili. To druhý bylo zticha pár set kilometrů a pak začalo kvílet taky (mnohem méně) a v nezměněný podobě je to tak dodnes (dnes cca 140 t.). Vysvětlení p. Jandy na jeho webu zní sice velmi logicky, ale nějak mi to nezapadá do mých vlastních zkušeností. Myslím, že větší díl pravdu se ukrývá někde na výrobní lince.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak už jsem tu několikrát psal, mě začalo turbo řvát výrazně asi v 70 t. a na záruku mi ho vyměnili. To druhý bylo zticha pár set kilometrů a pak začalo kvílet taky (mnohem méně) a v nezměněný podobě je to tak dodnes (dnes cca 140 t.). Vysvětlení p. Jandy na jeho webu zní sice velmi logicky, ale nějak mi to nezapadá do mých vlastních zkušeností. Myslím, že větší díl pravdu se ukrývá někde na výrobní lince.

Ano, vyroba Hungary..Pokud nasaju velky bordel a omlati se rotor OK ale to co popisuje Janda no mam svuj nazor.... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem uvedl výše, mám tenhle zvuk taky. Ale jenom pár desítek metrů po rozjezdu. A to ještě, když je nad nulou. Teď v těchto mrazech to neslyším. Pokud by to mělo být od těch načatých lopatek, tak proč se to neozývá stále? Vždyť se na nich zahřátím nic nemění. Teď jsem se na to ptal v servise při výměně oleje a bylo mi řečeno, že při tomto projevu se o nic vážného nejedná. Tak to neřeším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mam meneny turbo asi v 45tis km bylo to jako kdyz za mnou jede celej sbor HASICU, Policie atd. Ted po vymene uz to neni tak slyset, ale porad dost....Napr. v Golfu V 2.0 TDI neni slyset turbo vubec. :help: A celkove je hlucnost motoru v interieru uplne na jine urovni....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
cimbu to popsal docela pěkně.Co se týče olejů tak s tím bych tak nesouhlasil.Je falt,že ty Long Life jsou nanic,to říká hodně lidí,ale s tím,že by oleje strácely svole schopnosti po 15.000 nesouhlasím.Dělal jsem na vývoji nafťáku v Tatře,kde se dělaly dlouhodobé zkoušky jak motorů tak i olejů.Byl jsem tam,kdy byly na trhu tehdy naše oleje M7 ADS III,ADS IV.Dělaly se jejich dlouhodobé testy na brzdě kdy podle motohodin měl motor najeto cca 20.000km.Poté šel olej do laboratoře vy výsledky nebyly špatné.Aditiva i mazací schopnosti byly dobré.Musím říct,že tehdy naše oleje M7 ADS III a IV předčily tehdy dost vychvalovaný Castrol.Slyšel jsem,že češi oproti cizincům moc na aditivech nešetřili.

Osobně si myslím-ale je to jen můj názor,že dnes dávají ty aditiva tak těsně na hraně,aby to splňovalo normy.

delal jsi v tatre???odkud jsi???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme podobný problém, taky nám to houká, jako sanitka. Ale jen někdy (bohužel zkušební jízda při koupi nehoukala)a hlavně jen asi tak 2 minuty po rozjezdu, pak už ne. Čím by to teda mohlo být? Je to auto z roku 2005, najeto 67 tisíc (to je ověřeno).

Doufám, že se fakt nebude muset měnit turbo. Prosím poraďte

moc neporadim ale popisu ti muj pripad..hned po koupi ,,ojete,,octavky mi zacalo v palubovce dost hlasite voukat..byla to prorazena hadice vytlaku turba...po vymene v servise ktery spadal pod bazar ve kterem jsem to koupil,jsem tu hadici vzal domu a asi po tydnu co tam tak lezela jsem ji vzal a koukl se do vnitr..bylo v ni videt kousek kovu,ktery ji prorazil..ten co to zpusobil asi vyletel ven ale zustal tam jeste jeden a ten jsem vytahl...netrvalo dlouho a zaclo turbo rvat jak krava..byl to sileny kovovy zvuk.bylo zrejme ze uz jde kov na kov...padil jsem zase do servisu a rekl to majiteli..ten rikal kur....va,budu ti muset sehnat nove turbo....i kdyz to trvalo asi tyden ,sehnal ho a po demontovani byla praskla vrtulka vytlaku....cela hridel se posunula smerem k te hadici (smešr od vyfuku) a brousila vrtuli klec turba...samotna hadice kdyz je praskla tak nejak zvlast nebezpecna neni a da se na to dojet(pochopitelne bez vykonu) ale ta posunuta hridel je pruser.ulomky muzou vleted do intercoleru a do motoru........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak výraznou změnou teplot samozřejmě dochází k roztažnosti nebo smršťování materiálu, takže souvislost by tam teoreticky být mohla

no myslim ze se sice teplotou roztaznost materialu meni ale teplota se zveda u vsech komponentu.takze by se nemelo nic menit...maximalne je v zime tuhsi olej takze nez se dostane do kluznych lozisek chvili to trva...ale kdyz se necha motor chvili jen brblat a turbo je v klidu,olej tam dojde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Jak poškozování lopatek turbodmychadla předejít?

Novou vložku filtru pečlivě uložte do spodní části tělesa filtru. Do fazety horní části tělesa filtru, která dosedá na lem vložky filtru, doporučujeme nalepit oboustrannou pásku (v prodejně pro kutily jsme koupili přesně šíři, jako je fazeta), a po nalepení pásky odstraňte krycí fólii i z druhé strany pásky.

Tloušťka pásky vlastně zvyšuje výšku těsnění vložky filtru, který je potom do tělesa přitlačován větší silou a lep oboustranné pásky dále zvýší pravděpodobnost, že nežádoucí drobné částečky písku nad filtr neprojdou.

skusali ste to uz niekto takto spravit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

takze je dost mozne ze to co huka ked stojim s nastartovanym motorom je turbo? ale preco raz huka a raz nie? on si sam zvysuje otacky? a vsimol som si ze vo vyssich otackach mi turbo nehuka ale pekne iba tak syci ako ma...tak som z toho jelen...ci to je turbo alebo nie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...