Duben 2, 201213 r Ok děkuji za upřesnění a doplnění.... Jinak bohužel to není katana ale GSX 550 ES...16 ventil 68 koní při 10 tis Takže jen pohoda na výlety a popojíždění kolem komína.A Je mi až líto,když ten pěknej olej vypouštim z mašiny ven
Duben 10, 201213 r Zdravím chci se zeptat, na kámošově octě se mu rozblikla oranžova kontrolka oleje akorat se v tom moc nevyzna, má octu rv.01 1.9TDi 81kw kod motoru nevim. V nějakym motobchodě koupil tento olej Castrol EDGE Professional Longlife III 5W-30 SAE 5W-30; ACEA C3; VW 504 00/ 507 00; Porsche C30, jsme docela zmateni jestli to tam vůbec patří, bohužel na krytu motoru nema natisknutou normu tak nevěděl, já se svou 66kw tam mám 505 00 myslim ale on tam nema nic ani naznak že tam něco vubec bylo, zatím tam dolil asi jen víčko nebo dvě, ale už se mu to zase po 300km rozsvítilo kontrolka oleje, od poslední výměny ma nejato něco přes 7 tis km, může tam dolejvat tohle, nebo si má koupit něco jiného na dolejvání, popř co se může porouchat když to bude dolejvat tímhle, když jsme spolu jeli naposled tak se nám podařilo dostat 3x do nouzáku, předtím když jsme jezdili tak vůbec, může to mít nějakou spojitost ? Děkuji Upraveno Duben 10, 201213 r od Mnau
Duben 10, 201213 r Nejlepší je, když se do motoru leje olej stejné viskozity i specifikace. Změny se dělají pouze při nedostatcích, jako je únik oleje, cvakání hydroštělů atd. Ten Castrol Edge LL by měl být ok.
Duben 10, 201213 r A co ty VW normy ? Můžou být tyto ? A ACEA nemela by být B3 myslim ? Právě se bojíme aby se nestalo něco s motorem, jestli se tam může crknout a dojet to tak na 13 tis, km a pak vymenit olej a filtr
Duben 10, 201213 r Zdravím chci se zeptat, na kámošově octě se mu rozblikla oranžova kontrolka oleje akorat se v tom moc nevyzna, má octu rv.01 1.9TDi 81kw kod motoru nevim. V nějakym motobchodě koupil tento olej Castrol EDGE Professional Longlife III 5W-30 SAE 5W-30; ACEA C3; VW 504 00/ 507 00; Porsche C30, jsme docela zmateni jestli to tam vůbec patří, bohužel na krytu motoru nema natisknutou normu tak nevěděl, já se svou 66kw tam mám 505 00 myslim ale on tam nema nic ani naznak že tam něco vubec bylo, zatím tam dolil asi jen víčko nebo dvě, ale už se mu to zase po 300km rozsvítilo kontrolka oleje, od poslední výměny ma nejato něco přes 7 tis km, může tam dolejvat tohle, nebo si má koupit něco jiného na dolejvání, popř co se může porouchat když to bude dolejvat tímhle, když jsme spolu jeli naposled tak se nám podařilo dostat 3x do nouzáku, předtím když jsme jezdili tak vůbec, může to mít nějakou spojitost ? Děkuji Treba zistit KOD MOTORA.!!!! EDIT by Wojnar: Tak takhle PROCHY603 určitě ne! Jestli chceš citovat někoho příspěvky, tak prosím ať je vidět koho je to citát!! Pro ostatní: Byl tady sprostě okopírován text z tohoto příspěvku: http://forum.skodaho...ost__p__1470955 WOJNAR: Chvalis sa cudzim perim !!!!!!!!!!!! PROCHY603: Opravdu? Tak si ještě jednou přečti to vlákno, které odkazuji. A prosím celé! Upraveno Červen 15, 201213 r od Wojnar
Duben 10, 201213 r Tak jsem kamoše nahnal po telefonu, má ASVčko takže co jsem tu vsechno pochytil i z netu tak u tohodle motoru i když ma longlife tak každych cca 15 tis. km možna i mene, měnit olej a filtr ( kvalitní ) nejlépe polosyntetiku 10W40, hlavně aby to mělo normu 505 00 ( pokud bude chtít měnit po 15tis km ) nebo 507 00 ktery je pry dražší ale je zase vhodnější na dolývání, takže tu butelku co si koupil si muže ponechat klíďo na dalévání, protože ta 507 00 má. Díky chlapi, vůbec jsme nepředpokládali že to auto má prodloužený interval, proto jsme z toho byli trochu mimo teď už je to ok ono to bylo kvuli tomu že když ho nedavno kupoval tak mu mechoš řikal že ten olej tak 15 tis. a nerikal nic o tom že tam muže byt i longlife atd. tak jsme vubec nevěděli Upraveno Duben 10, 201213 r od Mnau
Duben 15, 201213 r Za chvilu budem menit olej a chcel by som vediet ci treba menit palivovy filter po 15 000 alebo ci staci aj po 30 000 . Servisny interval nemam predlzeny .
Duben 15, 201213 r marek92 palivový filter sa má meniť každých 60 000km ale osobne ho mením každých 40 000km ale ak ho vymeníš po 30 000km tak určite zle neurobíš lebo vieme ako je to u nás s kvalitou nafty...
Duben 15, 201213 r já vzduchový měním s olejem, ale taky myslím má delší interval. Pylový určitě má delší, ale při cenách filtrů bych to neřešil a měnil společně. U toho pylového to zas ale není tak kritické, max se ti budou mlžit okna, to pak poznáš že je nejvyžší čas vyměnit.
Duben 15, 201213 r a aky je priblizne kilometrovy interval vymeni pri pelovom , olejovom a tom vzduchovom ? alebo kde by som to nasiel napisane .
Duben 15, 201213 r Vyměnuj zároven s olejem jednou za rok nebo15000 podle toho co nastane dřív a máš klid.
Duben 15, 201213 r marek92 Peľový filter mením stále na jar + čistenie klimatizácie Vzduchový filter každých 30 000km Olejový filter samozrejme pri každej výmene oleja cca 13 500km
Duben 16, 201213 r Tak teda vymenim len olej SHELL Helix Ultra 5W-40 a olejovy filter a ostatne len prefuknem trosku.
Duben 16, 201213 r marek92 tak potom ok v pohode tam môžeš dať ten olej... ja len či náhodou nemáš pd motor...
Duben 16, 201213 r marek92 to ti verím že nebol a ani nebude ináč aj ja ho používam spĺňa normu VW505.00 čiže nema problema... prajem ti veľa šťastných km...
Duben 17, 201213 r marek92 Áno dolievam cca 0,7-0,8dcl oleja ale je to v pohode neriešim to normálna spotreba oleja... Upraveno Duben 17, 201213 r od rsrsrs
Duben 17, 201213 r ja od kedy som vymenil tak som este ani deci nedolieval a to uz idem zachvilu menit olej znovu Upraveno Duben 17, 201213 r od marek92
Duben 18, 201213 r marek92 tha buď rád že nemusíš dolievať nič máš motor v super stave na svoj vek...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.