Únor 27, 200916 r Tak to je dobre ze se nemusi nic nastavovat. Hodne elektroniky je supr vec ale pak ta udrzba pokud se neco pokazi je tezsi. V DP prirucce je popsano jak se sundava ten zadni plastovo-plysovy kryt zadniho vika kufru (kde jsou jake sroubky atd..) a potom je napsano na nasledne oddeleni od plechu nejaky pripravek č..... To na to neco budu potrebovat nebo je na to nejaky figl jak to sundam (podeberu v mezerach a jen to odskubnu pryc?). Myslim ze tam budou nejake plastove zamackavaci spunty. Jen doufam ze se pri rozdelani nijak nepolamou. Nema s tim nekdo zkusenosti jak ten tapec zadniho vika dat dolu at se nic neposkodi?
Březen 1, 200916 r kdyby jste někdo potřeboval, tak můžu pučit jednu sadu. Jednu pak můžete poslat na repas, s druhými jezdit, pak přhodit a nerepasovanou mi zase vrátit.
Duben 5, 200916 r Velice mě zaujala možnost dodělávky automatického otevírání kufru. Dneska jsem se bavil s kámošem a říkal, že není problém cokoliv odlít, vyfrézovat, soutružit atd. Takže by se to dalo zvládnout za cenu mateirálu a flašky problém, je že chce v létě skončit. Kdo byste do toho šel. myslím, že cenově to bude někde okolo 500,- možná míň. Máte k tomu někdo návod? Někdo ho sem dával němeky, ale bohužel ani já, ani kamarád německy neumíme PS: kdyby někdo chtěl pučit pístky, tak už je mám od Petíka doma a může si svoje poslat na repasi.
Duben 5, 200916 r A to jako že by to celý vyšlo na 500Kč?To se mi zdá nějak málo,jestli by to fungovalo,tak jdu do toho A kdo ti to bude montovat?A jak by ti to předělal,bavili ste se o tom,co všechno k tomu?
Duben 5, 200916 r Kájo, vycházel jsem z obrázku, který tu někdo uveřejnil. Samo, že k tomu potřebuju komplet nákresy. Jedná se prakticky o dodělání jakáchsi pantů pro přinutí pružiny, která to výko zvedne (ale nezavře-je to mechanické). Vcelku to z obrázku vypadalo dost jednoduše. Tak uvidíme, kdo sem pošle návod a jestli to pude.
Duben 5, 200916 r daval jsem tou sebe v topicu jinak http://www.passatplus.de/umbauten/heckklap...usine/index.htm Upraveno Duben 5, 200916 r od Laras
Duben 5, 200916 r Laras: koukal jsem, že si psal na vw forum Takže, budu sledovat vw forum, kde to dávají dohromady. Poprosil jsem je, že až to daj do kupy, ať udělaj nákres. Pak už by to mělo být snadné. Co vy na to?
Květen 17, 200916 r Na základě zveřejnění vebové stránky k výrobě automatického otvírání víka kufru ( upozornil na to Laras) jsem toto zařízení vyrobil a namontoval. Funguje suprově. Nyní jen pár připomínek k výrobě. Výkresy a fotografie na vebové stránce jsou srozumitelné pro každého zámečníka. Materiál: - doporučuji všechny šrouby mimo šroubů M 8 x 40 (4 ks), použít šrouby z nerez materiálu, matky taktéž; - šrouby M8 x 40 - 4 ks (držáky pružin) - použít ocelové pevnostní šrouby ( tzv. oceláky), délka těchto šroubů stačí 35mm; - dále doporučuji dokoupit 4ks nerez matek M8 s teflonovou vložkou jako pojistku proti vymačkání závitu v dílu pro držák pruřin ( našroubovat na konec pevnostního šroubu po dokončení celkové montáže držáku pružin); - nekupovat díl pod označením 4F5 827 249 B - tlumící člen - pro SUPERB zbytečný; - díl pod označením 4F5 827 665 A - pružina ( pružina víka kufru VW JETTA) 2 ks. jsem zakoupil u VW ( je to pecka) 848;- Kč s DPH; - matky M8 x 35 vyobrazené v krabičce pod tlumícím členem jsem nesehnal , v prodejně OBI mají krabičku se 4 ks M8 x 30 ( 41;- Kč) - tyto je nutné pokrátit na soustruhu na 12 mm; - vyobrazenou ohnutou pásovinu jsem v OBI nesehnal - použil jsem klasickou 25x5 a 30x4 (nejlepší by byl nerez); - vyobrazené díly ( pravý a levý Winkel) díry průměr 8mm nezahlubovat; díl - držák pružin - nevrtat prostřední díru se zahloubením ( jedná o 3 foto s označením " Federspanner " ); Víko kufru se dá otvírat jak páčkou vedle otvírání víka palivové nádrže, tak i dálkovým ovládáním. Je to perfektní !!!!
Květen 24, 200916 r Automatické otvírání víka kufru: - moje profese, kterou vykonávám mě neumožňuje toto zařízení komerčně vyrábět ( je to pouze moje záliba); tímto se všem omlouvám; - pár fotek jsem udělal - tyto přikládám jako přílohu;
Květen 28, 200916 r super, a mam otazecku.... pri zavirani to neklade velky odpor? Při zavírání to klade jen minimální odpor v posledních 5 cm před dovřením víka. Porovnávám se stavem před namontováním tohoto zařízení. Základem kvalitního fungování je důkladné promazání a rozpohybování standartně ( koncernově)montovaného mechanismu otvírání víka kufru.
Květen 28, 200916 r ok a jak je ta pruzina tak na tom sroubu mas jeste nejakou gumu nebo tesneni? Na pružině je kroužek z umělé hnoty, který ji drží a vystřeďuje na šroubu. Vnitřní průměr tohoto kroužku je 8mm. Kroužky jsou součástí pružiny (takto je pružina zakoupena).
Květen 28, 200916 r Super, teď ještě vymyslet jak by se ten kufr sám zavíral Upraveno Květen 28, 200916 r od Pulper
Duben 16, 201015 r cusik chlapy,hele,kde by se dali sehnat nejaky vzpery kufru,mam supíka chvili ale kufr je nejakej linej,nebo co.videl jsem tu odkaz na repas ale to je Ostrava,kdyz bych je tam poslal,co to kostuje? diky za odpoved
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.