Na základě zveřejnění vebové stránky k výrobě automatického otvírání víka kufru ( upozornil na to Laras) jsem toto zařízení vyrobil a namontoval. Funguje suprově. Nyní jen pár připomínek k výrobě.
Výkresy a fotografie na vebové stránce jsou srozumitelné pro každého zámečníka.
Materiál:
- doporučuji všechny šrouby mimo šroubů M 8 x 40 (4 ks), použít šrouby z nerez materiálu, matky taktéž;
- šrouby M8 x 40 - 4 ks (držáky pružin) - použít ocelové pevnostní šrouby ( tzv. oceláky), délka těchto šroubů stačí 35mm;
- dále doporučuji dokoupit 4ks nerez matek M8 s teflonovou vložkou jako pojistku proti vymačkání závitu v dílu pro držák
pruřin ( našroubovat na konec pevnostního šroubu po dokončení celkové montáže držáku pružin);
- nekupovat díl pod označením 4F5 827 249 B - tlumící člen - pro SUPERB zbytečný;
- díl pod označením 4F5 827 665 A - pružina ( pružina víka kufru VW JETTA) 2 ks. jsem zakoupil u VW ( je to pecka)
848;- Kč s DPH;
- matky M8 x 35 vyobrazené v krabičce pod tlumícím členem jsem nesehnal , v prodejně OBI mají krabičku se 4 ks
M8 x 30 ( 41;- Kč) - tyto je nutné pokrátit na soustruhu na 12 mm;
- vyobrazenou ohnutou pásovinu jsem v OBI nesehnal - použil jsem klasickou 25x5 a 30x4 (nejlepší by byl nerez);
- vyobrazené díly ( pravý a levý Winkel) díry průměr 8mm nezahlubovat; díl - držák pružin - nevrtat prostřední díru se
zahloubením ( jedná o 3 foto s označením " Federspanner " );
Víko kufru se dá otvírat jak páčkou vedle otvírání víka palivové nádrže, tak i dálkovým ovládáním. Je to perfektní !!!!