DarkManCZ Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Zdravím, nyní jsem dodělal školu a udělal si autoškolu a zakoupil si za cenu 15000kč škodu Favorit 105 Katalyzator (Myslím LS musel bych se podívat do papírů,které mam v autě, dopíšu zítra). Automobil má super karoserii bez koroze, ale mam z něj nějaký divný pocit. Doma jsem jezdil klasickým Favoritem 135L, kde nebyl mentší problém a ve škole s Felicií. Tak k věci: 1. - V papírech je psáno, že má vozidlo hlučnější převodovku, při jízdě se to projevuje jako kdybych občas držel vozidlo v extremních otáčkách (sportovnější zvuk). Otáčkoměr nemá, ale jelikož mam papíry na náklaďák a traktor, tak trochu ten zvuk motoru poznám a myslím, že to není nijak dobré. 2. - Kolísání otáček, při rozjezdu, nebo jízdě (80km/h) se vozidlo chová divně, jako když kolísají otáčky zvuk je jako při přidání a ubrání plynu, a rychlost někdy kolísne kolem 5km/h.... Může to být katalyzátorem, nebo nějaým filtrem? Příde mi to jako když to nedostane podtlak na sání a pak co cucne palivo a přidá (je to jen přirování :-D ) 3. - V papírech bylo psáno i opotřebená spojka, nutno seřídit.... Spojka bere přesně v prostřed pedálu, jak jsem psal v předchozím bodě, tak mi dělají problémy rozjezdy - auto při rozjezdu zahrabe, začne skákat, nebo jednoduše škytne a chcípne, zdá se mi, že je tam pro spotřebu nastaveno málo otáček na volnoběh (otáčkoměr to nemá). Čím to může být? Je to nezvyk, nebo to je nějak špatně seřízené? Ještě dodávám, že při řazení větších kvaltů a puštění spojky (samozřejmě plynulém) auto trochu škubne - to jsem viděl u favoritu s přiškrceným volnoběhem na nižší otáčky. Další chyby co jsem objevil jsou rezivější trubky na podvozku (žádný extrém,ale vyměnit bude třeba), zlobící vypínač světel (zapnu,ale nevypnu napoprve, též oprava jednduchá), slabší akumulátor (dal jsem tam svůj), vadný spínač ventilátou (někdy sepne správně, někdy má snahu vařit - spravím jednoduše). Děkuji všem za každou radu, po škole jsemšel na řidiře tříd T,B,C a tohle auto je buď nezvyk, nebo nějaká závada... Výhoda je, že mam pár přátel, co odtahují odstavené vozy z parkovišť a ekologicky zpracovávají vyřazené vozy, tak některé díly mohu sehnat. Automobil mam na vyřizování, nějaké ty nákupy a pod, žádné týrání či závody. Kastle je jak od výroby :-) S pozdravem: Lukáš (18) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Toto forum neni pro tebe, registruj se na http://skoda.panda.cz/forum/index.php tam najdes lidi co maj auta jako ty. Jinak favo 105 neni, bud 135 nebo 136. Jaky mas palivovy system? Je to karbec, BMM a nebo prinejhorsim elektronicky karburator - ecotronik? Jinak spojka se neserizuje, mozna jde jen o zvyk ... spis bude problem s motorem jesi nekdy hrabe a nekdy zdecha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 rek bych ze u favorita za 15 litru bych byl rad ze to vubec jede a projde technickou ale jinak jasne kazdy jsme nejak zacinali ja ho mel kdysi taky nez mi ho nekdo slohnul, hlavne bych moc neinvestoval do oprav das vic nez stalo cele auto, jen co si udelas na kolene svepomoci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akrubek Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 jj, určitě je k zamyšlení, jestli do Fáva nedat třeba 22-25k CZK, a mít ho technicky v OK stavu. Takhle do něj budeš jen cpát a cpát a za chvilku se na ty prachy dostaneš taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 Teda nechápu pánové jednu věc. Fórum není pro tebe!!!!????? Tak na co tady ta podsekce Škoda Favorit je???? To bych rád věděl!!! K původnímu dotazu: Poškubávání atd. Určitě bych se zaměřil na zapalování (svíčky, kabely, rozdělovač) pak by určitě neškodilo nechat seřídit karburátor-bohatost směsi a volnoběh. Hlučnější převodovku bych vyřešil výměnou oleje-třeba by to pomohlo. Spojka bude asi v pořádku. Měla by zabírat zhruba ve dvou třetinách. Seřídit by se měla dát na bovdenu. Na jeho konci u vypínací páky, která jde z převodovky je šroubovice a matka na seřízení. Jinak Favorit za 15 tis. nemusí být špatný, ale člověk musí mít štěstí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matthes Vloženo 20. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2008 Teda nechápu pánové jednu věc. Fórum není pro tebe!!!!????? Tak na co tady ta podsekce Škoda Favorit je???? To bych rád věděl!!! Toto forum neni pro nej protoze tady neni skoro nikdo kdo ma auto jako on, popripade se v nem vyzna ... Proste je lepci jit na forum ktere je specializovane na dany vuz. Se podivej tady ve vsech sekcich kolik je nezodpovezenych dotazu - proc myslis ze tu jsou? Proto sem dal odkaz na specializovane forum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkManCZ Vloženo 23. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2008 Omlouvám se za neodpovězení, páč jsem čekal email, že bylo odpovězeno Je to favorit 135 LE (Rok 1991) jinak, tak jsem auto prozkoumával a za ty peníze je opravdu v dobrém stavu, všechno je tam nov (komplet brzdový systém až na ty trubky, výfuk, čerpadlo, těsnění...) Kámen úrazu je zde ten karburátor, je to samá elektronika, měl jsem jej rozdělaný a při nízkých otáčkách, když přidám, se ta klapka asi 4x zhoupně a uzavře, tím to asi nedostane kyslík a začne se to dusit, při větších otáčkách se klapka otevřela a už to jelo samo. Zajímavé je, že to někdy nedělá. Může to být vada karbecu, nebo té řídicí jednotky co je za baterkou? Ještě jsem zaregistrova, že když dám klíček do polohy na rozsvícení kontrolek, tak ta klapka (elektromagnet co jí ovládá) vrčí. Autíčkem už jsem ujel 800km a jsem spokojený, mam to sem tam na nějaký nákup a podobně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 23. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2008 já bych spíš kolegu odkázal na www.skodafavorit.cz ...to je klub favoriťáků..jsem tam též registrován.. jsou tam dobří kluci..rádi pomožou.. (hlavně nejdřív čti starší diskuze než založíš další..nemají radi opakování) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.