Přejít na obsah

DarkManCZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

720 zobrazení profilu

Oznámení DarkManCZ

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já ke svíčkám bosch právě ztratil důvěru...ve fiatu jsem je měl taky, když jsem ho koupil, najel jsem na ty svíčky 40 tisíc kilometrů a v pořádku, z prevence a že jsem nechtěl laborovat, jsem koupil stejné nové a začalo peklo... Pak jsem koupil dle aktuálního katalogu NGK a jezdím na ně bez problémů :-) No máti jsem ty svíce jen očistil, srovnal a namontoval a auto jede i na ty bosche,ale z vlastní zkušenosti vím, že se začnou ohýbat po pár stovkách KM znovu... už budou nové, kontrolka nesvítí, tak zajdu na reklamaci..
  2. S autem jezdí moje máma, já s ním jedu 1x za měsíc, tak to nepoznám... Řekla mi, že dle plováku jí to auto šíleně žere, že má motor divný zvuk a občas vibruje, nebo ten výkon kolísá... Já když do toho auta sednu, tak to nepoznám :-) Dle mého to furt jede na tři válce :-D :-D :-D :-D Dneska jsme jeli na nákup (30km) a kontrolka už nesvítí, já věřím tomu, že to bylo svícema... Já si před půl rokem do svého fiata koupil taky bosche (náš obchod NGK neměl) a asi měsíc nic, pak z níčeho nic přejdíždím čtyři zasebou jedoucí tiráky na dálnici a uprostřed té kolony mi fiat začal zrtrácet výkon...ze 130km/h to padlo na 70km/h a auto nejelo ani při podřazování.... Samozřejmě zamnou padesát blikajících a troubících aut a já se musel rvát natěsno mezi tiráky... Prošel jsem filtry, klapku všechno... pak kouknu na svíčky a svíčky byly modré, opálené a ohnuté elektrody.... Teď mam dvoukontakty co jsou nově předepsané a pohoda :-)
  3. ZÁVADA BYLA ASI VYŘEŠENA! Horácké Autodružstvo Velké Meziříčí = Prasata... Na svíčky se jí nikdo nepodíval, auto chodilo na servisní prohlídky, výměny kapalin a podobně... Svíčky v autě jsou Bosch (originál dle knížky patří NGK) mají k dnešnímu dni najeto 19500km A NIKDO SE NA TY SVÍČKY V SERVISE NEPODÍVAL!!!! svíčka úplně v pravo je černá jak komín, prostřední poločerná.... Dvě svíčky mají ohnuté elektrody - To dělají svíčky bosch i na mém fiátku,vodič k civce na svíčce je něčím zalepený.... slizký a lepkavý jak marmeláda... Co si člověk neudělá sám, to nemá... Počkáme 14 dní, jestli kontrolka dá pokoj a vlítnu na ně, že chci vrátit peníze za ty jejich diagnostiky... Ale už se s autem najelo přes 400km a kontrolka nesvítí... Tak je mi jasné, že svíce špatně pálí palivo a to znamená že nespálené jde do výfuku... Jinak co se týče ethanolu - ten jsem tam cvrnkl, protože rozpouští sajrajt,tak na průplach, to že bude hlásit špatné emise, s tím jsem počítal :-)
  4. No, tak problém je neustále na světě... dokonce se i stalo, že kontrolka na jeden den sama zhasla a pak se zase rozsvítila... Pokud se nepletu, tak do výfuku jde nespálený benzín, což může způsobit, špatné mísení směsi, tekoucí vstřik, špatně pálící svíčky, vyhřívání lambda sondy nebo celá lambda sonda... + další čidla, která mohou určovat delky vstřiku, teplotu vody a podobně, pokud to má fábie jako můj fiátek... Dneska se jí na to podívám, Přiznám se, že jsem vzteky do fábie natankoval ethanol, jestli se to nějak pročistí a kontrolku zhasl....auto startuje, jede a kontrolka zatím nic, tak jsem zvědav... ale naději tomu nedávám :-) Je tu někdo, kdo by mi pomohl s diagnostikou? VAG com moc neovládám a sejří mě že polovina funkcí mi napíše že vyžadují registraci :-D Zlatý Fiat Ecu scan :-D :-D
  5. Proč nejsou? :-D U mně škodofky končí filckama :-D Felícii bych si ještě koupil, ale nahoru už ne :-) Ujel jsem s fiátkem za dva roky co ho mam 60 tis. km a pohoda (celkem mam najeto 165 tis.), byl i v chorvatsku a jinde :-) Na jedna dvojku plnou lidí a kufr plný sodovek to jelo krásně :-D Zato máti lituje té fábie a prý z ní má fóbie :-D Má najeto 16 tisíc a neustále jí něco blbne...prvně brzdy, pak houpl na doraze otáčkoměr, pak blbl vypínač u kufru.... teď lambda :-) Koupila to, protože si myslela, že tři válce budou žrát méně...ale má spotřebu kolem 6,5l a já 5,5 a dostanu to i níž :-) Tak si myslím, že fiat,když je známy svojí elektronikou,zase tak hrozný není :-)
  6. Já mam Fiat Brava 1.2 16V 60kW 82hp, když u něj odejde čidlo nak lice, tak motor chcípne :-) Zatím jezdí a nic nesvítí, ale to se ukáže za týden :-)
  7. Tak zatím vyřešeno.... Auto si vzali Horácké Autodružstvo (jako prodejce) na opravu, sice je po záruce,ale má jen 16 tis. najeto,tak ještě v rámci nějaké ochrané lhůty. Servis přehrál řídicí jednotku,tak snad to bude tím :-) Doufám,že pomůžu ostatním, s podobným problémem :-)
  8. Zdravím lidi,rodiče mají fábii, v prosinci skončila záruka najeto 16 tisíc a rožla se kontrolka výfukového systému, v servisu jí to vypnuli, ale po cca 14 dnech se rozsvítila opět.... Napíchl jsem to na diagnostiku a hodilo to stejnou chybu: Controller: 03E 906 023 B Component: SIMOS91 1.2l 4V 1291 Coding: 0000031 Shop #: WSC 137651 Fault Found:18529 - Post-Catalyst Oxygen Sensor Correction; Bank 1: Too Rich P2097 - 006 - Short to Plus - Intermittent Readiness: N/A ....Koupil jsem ji lambda sondu za katalyzátor a kontrolku zhasnul, jenže po cca dalších 14 dnech se rozsvítila znovu.... Ještě chci dodat, že stará lambda byla mastná.... Olej nežere ale prasata z Horáckého autodružstva nalili olej přes půl centimetru nad horní rysku, nevím jak je na přelívání háklivá fábie,ale třeba můj fiátek už na horní rysce stříká olej do sání... Nevíte,čím to může být? Najeto má jen 16 tisíc Opravdu nikdo neví? Ty škodofky stojí poslední dobou za pejču, kontrolky blikají jako v Las Vegas, oslňují v noci a jeden by z nich dostal epileptický záchvat.... Najeto 16 tisíc... já mam najeto 165 tisíc a jezdím bez problémů :-(
  9. Omlouvám se za neodpovězení, páč jsem čekal email, že bylo odpovězeno Je to favorit 135 LE (Rok 1991) jinak, tak jsem auto prozkoumával a za ty peníze je opravdu v dobrém stavu, všechno je tam nov (komplet brzdový systém až na ty trubky, výfuk, čerpadlo, těsnění...) Kámen úrazu je zde ten karburátor, je to samá elektronika, měl jsem jej rozdělaný a při nízkých otáčkách, když přidám, se ta klapka asi 4x zhoupně a uzavře, tím to asi nedostane kyslík a začne se to dusit, při větších otáčkách se klapka otevřela a už to jelo samo. Zajímavé je, že to někdy nedělá. Může to být vada karbecu, nebo té řídicí jednotky co je za baterkou? Ještě jsem zaregistrova, že když dám klíček do polohy na rozsvícení kontrolek, tak ta klapka (elektromagnet co jí ovládá) vrčí. Autíčkem už jsem ujel 800km a jsem spokojený, mam to sem tam na nějaký nákup a podobně
  10. Zdravím, nyní jsem dodělal školu a udělal si autoškolu a zakoupil si za cenu 15000kč škodu Favorit 105 Katalyzator (Myslím LS musel bych se podívat do papírů,které mam v autě, dopíšu zítra). Automobil má super karoserii bez koroze, ale mam z něj nějaký divný pocit. Doma jsem jezdil klasickým Favoritem 135L, kde nebyl mentší problém a ve škole s Felicií. Tak k věci: 1. - V papírech je psáno, že má vozidlo hlučnější převodovku, při jízdě se to projevuje jako kdybych občas držel vozidlo v extremních otáčkách (sportovnější zvuk). Otáčkoměr nemá, ale jelikož mam papíry na náklaďák a traktor, tak trochu ten zvuk motoru poznám a myslím, že to není nijak dobré. 2. - Kolísání otáček, při rozjezdu, nebo jízdě (80km/h) se vozidlo chová divně, jako když kolísají otáčky zvuk je jako při přidání a ubrání plynu, a rychlost někdy kolísne kolem 5km/h.... Může to být katalyzátorem, nebo nějaým filtrem? Příde mi to jako když to nedostane podtlak na sání a pak co cucne palivo a přidá (je to jen přirování :-D ) 3. - V papírech bylo psáno i opotřebená spojka, nutno seřídit.... Spojka bere přesně v prostřed pedálu, jak jsem psal v předchozím bodě, tak mi dělají problémy rozjezdy - auto při rozjezdu zahrabe, začne skákat, nebo jednoduše škytne a chcípne, zdá se mi, že je tam pro spotřebu nastaveno málo otáček na volnoběh (otáčkoměr to nemá). Čím to může být? Je to nezvyk, nebo to je nějak špatně seřízené? Ještě dodávám, že při řazení větších kvaltů a puštění spojky (samozřejmě plynulém) auto trochu škubne - to jsem viděl u favoritu s přiškrceným volnoběhem na nižší otáčky. Další chyby co jsem objevil jsou rezivější trubky na podvozku (žádný extrém,ale vyměnit bude třeba), zlobící vypínač světel (zapnu,ale nevypnu napoprve, též oprava jednduchá), slabší akumulátor (dal jsem tam svůj), vadný spínač ventilátou (někdy sepne správně, někdy má snahu vařit - spravím jednoduše). Děkuji všem za každou radu, po škole jsemšel na řidiře tříd T,B,C a tohle auto je buď nezvyk, nebo nějaká závada... Výhoda je, že mam pár přátel, co odtahují odstavené vozy z parkovišť a ekologicky zpracovávají vyřazené vozy, tak některé díly mohu sehnat. Automobil mam na vyřizování, nějaké ty nákupy a pod, žádné týrání či závody. Kastle je jak od výroby :-) S pozdravem: Lukáš (18)
×
×
  • Vytvořit nový...