Přejít na obsah

Výměna řídící jednotky


Mira99

Doporučené příspěvky

Ahoj všichni,

chtěl bych se prosím zeptat co vše je potřeba udělat při výměně ŘJ motoru, jedná se mi o Octavii 1,9 TDi 81kw,koupil jsem starší vůz r.v.1999 na ŘJ byl proveden chiptuning, ale myslím, že ne moc kvalitní. Sehnal jsem starší ŘJ stejného čísla i verze software bez chipu. Jak jsem zde procházel forum , myslím že je potřeba provést její nakodovaní dle výbavy vozidla asi stejné jako původní ,snad stačí zadat jen přes VAG ten kod 0002. Nevím jestli to je všechno nebo je potřeba ještě něco dál , myslím třeba imobilizér. Moc děkuji za odpovědi a doufám , že nebudu ukamenován,abych hledal dál ve foru. Veřte, že je toho tady moc a hledal jsem dva dny, tím nevylučuji, že to tu někde není. Díky za odpovědi. Mira

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď , ale moc jí nerozumím,jsem začátečník můžeš mi prosím ťuknout trochu víc.Tím myslíš upravit najeté kilometry, na to už musí být jiný kabel a soft? Jedná se mi jen o zkoušku jak se to bude chovat s tou nenachipnutou jednotkou. Díky Mira.

Editováno: , autor: Mira99
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednotka imobilizéru je v budících po načtení kódu z čipu ve klíčích povolí start motorové jednotce

pokud tyto 3 věci nejsou sladěny - nenastartuješ

pokud máš PINy od budíků a od motorové jednotky tak to uděláš VAGem

Editováno: , autor: Vaša
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, trochu přihořívá. Bohužel ty piny samozřejmě nemám, auto je přivezený z N, a na to vyčtení PIN potřebuji VAG-TACHo a jinej kabel. Jenom prosím ještě jeden dotaz. Rozumím tomu, že musí být sladěn imobilizér s čipem v klíčích aby povolil imobilizér, ale ten přeci zůstane při starém. Mě se jednalo pouze o záměnu motorové řídící jednotky, kde se v ní zadává nějaké sladění. Jsem ve VAG uplný začátečník. Díky Mira.

Hledal jsem dál a našel jsem tento postup. Chápu dobře, že tady nepotřebuji pin, ale pouze přizpůsobit?

-Zasunout starý (přizpůsobený) klíček k zapalování

do zapalování.

-Připojit diagnostický přístroj a zadat adresu

17 "Přístrojová deska"

Po zobrazení identifikace řídicí jednotky:

-Zadat 10 pro funkci" Přizpůsobení" a potvrdit

Prizpusobeni ...Zobrazení na displeji:

Zadejte cislo kanalu XX

-Zadat číslo kanálu 00.

Prizpusobeni O ...Zobrazení na displeji:

Vymazat adaptacni hodnoty?

-Potvrdit

Prizpusobeni ~ ...Zobrazení na displeji:

Adaptačni hodnoty vymazany

-Stisknout tlačítko~.

Zvolte funkcI XX - -Zadat 06 pro funkci "Ukončení výstupu"

a potvrdit.

Upozornění:

Označení řídicí jednotky motoru se uloží v řídicí jednotce imobilizéru a motor lze nastartovat.

Jinak chci se ještě zeptat, nevíte někdo jakým způsobem se vloží VIN auta do řídící jednotky motoru, mam ji vyměněnou za chipnutou a nevypisuje nic - řádek je volny. Na nechipnutym autě s původní jednotkou se mi ve VAG zobrazuje i číslo VIN auta.

Editováno: , autor: Mira99
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsou dva postupy možná ti bude stačit ten 1.

1, BUDÍKY 17

PŘISPŮSOBENÍ kanál OO hodnota 0 uložit a hotovo

a nebo

2. budíky 17.

login -zadat pin budíků

přispůsobení kanál 50 zadat pin motorové jednotky

pak kanál 21 zadat počet klíčů a po potvrzení všechny zasunout do zapalování

tak jak tak by bylo podle mě lepší to nechat někomu kdo tomu trochu hoví

od kud jsi -možná je v oklolí nějaká zodpovědná osoba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jsem z Liberce, ale ten první způsob se mi zda docela schůdnej a hlavně to vypadá, že na něj nebudu potřebovat ten PIN. Jinak rad si necham od nekoho poradit,stejně uvažuji ještě o koupi kabelu na VAG-Tacho a zjištění těch PINů. Jinak ted chci jen prehodit tu jednotku pojezdit na nechipnuty a porovnat jak se to auto bude chovat, jak jsem už psal myslím,že ten chip nestoji za moc asi za něj bejvalej majitel moc nezaplatil a podle toho to taky vypada. Byl jsem s tim autem v tom servisu kde to delali a moc duvery ve mě nevzbudili a při dotazu kolik by to stalo vratit se smali a říkali, že jsem první kdo to chce a at počítám s tím, že budu mít asi o 0,5l vyšší spotřebu. Tak jsem fakt zvědvej jestli nekacali a chci to zkusit.

Jinak to zadání VIN nevíte někdo, nemusí být detalní popis jen abych veděl, co hledat. Jo a jště jeden dotaz ohledně VAGu, vsude se píše, že není radno se spojovat s ŘJ airbagů, ale je tam ještě jedna funkce na zjištění všech ŘJ, TA JE TAKY NEBEZPEČNÁ POKUD ZJISTÍ AIRBAGY, nebo pouze napíše, že jednotku našla, a nestane s nic?

Editováno: , autor: Mira99
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 let později...

čaute, mám dotaz. Mám tdi 66kw ALH 2004. Je možné koupit třeba z vraku ŘJ z 81kw? Nechci čipovat chci mit svoji jednotku pro zalohu ani nechci kupovat jednotku s cipem. Pokud to jde, musi to byt nejaky presny typ motoru ze ktereho by to slo ke me jen prehodit a nakodovat budiky s imo? Muselo by se jeste neco kodovat ci predelat? Diky za odpoved :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...