Publikováno Červenec 19, 200817 r AHOJ, Okta opět blbne po nastartování 3x zapípá přístrojovka a bliká červený vykřičník. napojil jsem to na VAG a pod ABS/BRZDY byla chyba: palubní napětí sv.30. nevíte co by to mohlo znamenat? octavia TDI AGR 66KW rok 97. za vsechny nápady a řady předem dekuji. jinak auto jezdí, sviti, brzdí vse v normálu.
Červenec 19, 200817 r AHOJ, Okta opět blbne po nastartování 3x zapípá přístrojovka a bliká červený vykřičník. napojil jsem to na VAG a pod ABS/BRZDY byla chyba: palubní napětí sv.30. nevíte co by to mohlo znamenat? octavia TDI AGR 66KW rok 97. za vsechny nápady a řady předem dekuji. jinak auto jezdí, sviti, brzdí vse v normálu. Ahoj, tohle mi psalo, když mi spadlo napětí na baterce pod 10 V. Zkus proměřit baterku, popř. očisti kontakty na baterce a startéru...
Červenec 19, 200817 r spíš bych kouknul na kontakty těch dvou zelených 30A pojistek, co jsou nad baterkou
Červenec 20, 200817 r AHOJ, Okta opět blbne po nastartování 3x zapípá přístrojovka a bliká červený vykřičník. napojil jsem to na VAG a pod ABS/BRZDY byla chyba: palubní napětí sv.30. nevíte co by to mohlo znamenat? octavia TDI AGR 66KW rok 97. za vsechny nápady a řady předem dekuji. jinak auto jezdí, sviti, brzdí vse v normálu.kukam auto uz ma nejaky rok takze to bude niekde zaoxidovane.30 je stale napätie.poriadne vystriekaj vsetky el.spoje a konektory sprejom na kontakty.samozrejme moze to byt cokolvek.
Červenec 20, 200817 r Autor zkusil jsem vyčistit kontakty na baterii, svorkovnice pojistek na baterii, pod palubni deskou ten terminal, vsechno dotahnul a stále to blbne. ale proc to VAG ukazuje v kolonce brzdy/abs? myslim ze to bude kontakt na ridici jednotce abs. nevíte kde bych ji nasel?
Červenec 22, 200817 r Autor Aha, na kostru jsem zapomel, sel jsem jen po PLUSu. Zkontroluji a napisu co a jak. Diky moc
Červenec 22, 200817 r Autor tak je to už v pořádku. byl to zoxidovaný kontakt pod tou baterkou jak je svedená kostra. Takže klucí díky za pomoc Jo a ještě mi ted zase přestala jít klima, poslední dobou chladila míň a míň a ted už nesepne kompresor ani venkovní ventilátor. Má to nějakou pojistku že by tam bylo už málo toho chladícího plynu? Co auto mám, sem klimu nedoplnoval (mám jí střetí rok) na původní majitel na to auto celkově kašlal, takže pochybuju že by nechal plnit klimu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.