Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak už nevím. Mám 1,4 (44) MPI 2001 moje první auto. A tak jak se tu všude dočítám a tom „slavném“ servu řekl jsem si, že se na něj podívám. Je tam pěkně schované a tak jsem začal demontovat autobaterii a tam jsem taky skončil. Nevím jak tu baterku vyndat. Vše jsem odpojil a ona tam ze spod někde furt drží. Když se ji pokouším zvednout za madla, tak zvedám celé auto… už jsem s ní šarpal ze vzteku až se auto otřásalo. V čem je prosím Vás ten figl. Děkuji moc za rady. Fórum jsem celé překopal ale na nic nenarazil takže jsem asi poradny nemehlo. :blink:

Vloženo
Toto ti snad pomoze

Díky moc, teď aspoň vidím, že dole jsou fakt nějaké 3 packy. Mě už to vytáhnutí baterie zajímá samo o sobě. Čert vem servo. Já nevím jak tam ta baterie drží. Když si tam posvítím tak vidím na jedné straně že baterka má takové výčnělky, za které drží v tom plastovém krytu systémem - cvak cvak, ale na druhá straně není nic. Nejde s ní pohnout ani o milimetr. Nechci tam nic zlomit. Je nějaký oficiální postup, jak ji z té krabice vytáhnout?

Vloženo

Ved na tom 1. obrazku to mas jasne nakreslene - povolit tu 1 skrutku co drzi pritlacny plech na spodku baterie, plech aj so skrutkou vybrat, potom bateriu potlacit smerom kde bol ten pritlacny plech, lebo na opacnej strane je vo vanicke lista, ktora ju drzi na druhej strane a musi to ist vybrat.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo
Tak už nevím. Mám 1,4 (44) MPI 2001 moje první auto. A tak jak se tu všude dočítám a tom „slavném“ servu řekl jsem si, že se na něj podívám. Je tam pěkně schované a tak jsem začal demontovat autobaterii a tam jsem taky skončil. Nevím jak tu baterku vyndat. Vše jsem odpojil a ona tam ze spod někde furt drží. Když se ji pokouším zvednout za madla, tak zvedám celé auto… už jsem s ní šarpal ze vzteku až se auto otřásalo. V čem je prosím Vás ten figl. Děkuji moc za rady. Fórum jsem celé překopal ale na nic nenarazil takže jsem asi poradny nemehlo. :blink:

Ahoj, jsem tu nováček a toto je můj první dotaz... ...snad nic nezvořu

Mám Fabii 1,9 TDi PD 74kW r.v. 2000 a po 8mi letech mě velmi nečekaně zradila baterie :help:

Problém v tom jakou za ní nemám, pořídil jsem Varta Blue dynamic 74Ah za rozumný peníz, jenže ejhle přišlo když jsem ji chtěl vyměnit. Z tvého návodu mi není jasné kde je ten uvolňovací šroub z horního obrázku. Možná je problém v tom, že tvůj návod je na baterii s jiným kaslíkem...

Už jsem dostal radu, že ten kaslík s termoobalem musí ven a našel jsem i po stranách dva jazýčky, které aretují kaslík a po odehnutí a uvolnění se kaslík ne a ne uvolnit abych se dostal pod něj ke šroubm, nebo co na mě tam čeká...

Pokud máš jiný manuál, tak prosím o jeho zaslání na email.

Díky Pavel

Vloženo (editace)

šroub z horního obrázku je až pod plastama co jsou kolem baterky...celá baterka je posazena takové divné "plošině" pokud to tak mužu nazvat a celá obložená plastovým deklem s víkem..když se na baterku podíváš z hora tak to uvidiš.. :)

mě spíš zajímá jak tam mám správně uspořádat ty kabely abych to mohl pořádně zaklopit a dovřít...jsem nabíjel a tedka mi to prostě pruží...ten bazmek do "T" kerej se má opírat o dno mi nechce zustat na zemi.. :) a jak dotahnu šroub tak ten trčí :feve:

Editováno: , autor: Krtek6
Vloženo
Ahoj, jsem tu nováček a toto je můj první dotaz... ...snad nic nezvořu

Mám Fabii 1,9 TDi PD 74kW r.v. 2000 a po 8mi letech mě velmi nečekaně zradila baterie :help:

Problém v tom jakou za ní nemám, pořídil jsem Varta Blue dynamic 74Ah za rozumný peníz, jenže ejhle přišlo když jsem ji chtěl vyměnit. Z tvého návodu mi není jasné kde je ten uvolňovací šroub z horního obrázku. Možná je problém v tom, že tvůj návod je na baterii s jiným kaslíkem...

Už jsem dostal radu, že ten kaslík s termoobalem musí ven a našel jsem i po stranách dva jazýčky, které aretují kaslík a po odehnutí a uvolnění se kaslík ne a ne uvolnit abych se dostal pod něj ke šroubm, nebo co na mě tam čeká...

Pokud máš jiný manuál, tak prosím o jeho zaslání na email.

Díky Pavel

Ahoj, k mailu som sa dostal az teraz, tak neviem ci je to este aktualne.

V manuale sa nespomina iny typ kaslika ako je na obrazku, tak predpokladam, ze je to rovnake na vs. Fabiach.

Ta skrutka na uvolnenie aku, sa nachadza z vonkajsej strany kaslika - kusok pri L svetlomete - v smere jazdy-vpredu.

Prikladam ti este nejake dalsie obrazky. Dufam, ze to bude uz jasne.

post-2989-1231373430_thumb.jpg

post-2989-1231373448_thumb.jpg

post-2989-1231373465_thumb.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...